Przejdź do sekcji głównej
Przejdź do głównego menu
Przejdź do stopki
Wpisz frazę
Szukaj
Zarejestruj
Zaloguj
Język
English
Język Polski
Menu
Strona domowa
Aktualny numer
Archiwum
Ogłoszenia
O czasopiśmie
O czasopiśmie
Przesyłanie tekstów
Zespół redakcyjny
Polityka prywatności
Kontakt
Zarejestruj
Zaloguj
Język:
English
Język Polski
Przegląd Badań Edukacyjnych
Szukaj
Strona domowa
/
Szukaj
Strona domowa
/
Szukaj
Szukaj
Wyszukaj w artykułach
Filtry zaawansowane
Od
Rok
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
Miesiąc
stycznia
lutego
marca
kwietnia
maja
czerwca
lipca
sierpnia
września
października
listopada
grudnia
Dzień
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
Do
Rok
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
Miesiąc
stycznia
lutego
marca
kwietnia
maja
czerwca
lipca
sierpnia
września
października
listopada
grudnia
Dzień
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
Według autora
Szukaj
Wyniki wyszukiwania
Znaleziono 40 elementów.
Możliwości zastosowania społecznych badań internetowych w konstruowaniu wiedzy pedagogicznej
Dariusz Kubinowski
333-343
2018-01-28
Qualitative Research as an Area to Co-existence and Co-creation of the Subjects of Research – Pupils and Teachers. From a Teacher Filled with the Spirit of Research Through Living Laboratories to the Creative Research and the Research that Creates
Magdalena Ciechowska
247–267
2020-06-30
The Application of Problem-Centered Interview as a Method of Pedagogical Research
Sylwester Matkowski
291–308
2021-12-16
Kreatywność metodologiczna w badaniach pedagogicznych
Krzysztof Szmidt
139-158
2018-06-30
O łączeniu badań ilościowych i jakościowych – oczekiwania i wątpliwości
Danuta Urbaniak-Zając
121-138
2018-06-30
In Pursuit of Empowering the Culturally Fragile – an Emic Approach and Indigenous Methodology in a European Research Context
Justyna Pilarska
155-175
2019-12-02
Metodologiczne aspekty stosowania techniki eye trackingowej w badaniach edukacyjnych
Anna Stolińska, Magdalena Andrzejewska
259-276
2017-12-18
Edukacja zdalna – jej obszary badawcze, postulaty i perspektywy
Wioletta Kwiatkowska
209-226
2021-12-15
The Phenomenon of Functional Illiteracy in the Light of Empirical Studies
Ewa Przybylska
91-109
2018-01-29
Criticism in Pedagogical Research – Six Bad Practices (Discussion Article)/ Krytyka w badaniach pedagogicznych – sześć niedobrych praktyk (Artykuł dyskusyjny)
Krzysztof J. Szmidt
221-240
2018-11-29
Empirical Constructing of the Managerial Talent Category in Education
Justyna Śmietańska
107–127
2020-06-30
Przestrzeń aksjologiczna szkoły II. Metodologiczne parametry badania
Mariola Chomczyńska-Rubacha, Krzysztof Rubacha
231-246
2017-02-20
Communicative and Linguistic Method of a Narrative Text Analysis/ Komunikacyjno-lingwistyczna metoda analizy tekstu narracyjnego
Agnieszka Krawczyk
193–218
2019-06-01
Wisdom as an Expression of Developmental Transformations Through the Lens of Integral Theory/ Mądrość jako wyraz transformacji rozwojowych w optyce integralnej
Aneta Gop
203-220
2018-11-29
Learning Systems. Development of Professional Competences of School Heads and Teachers
Eliza Czerka-Fortuna
167-181
2018-11-29
Methodology of Modern Research Concerning Childhood – The Perspective of Childhood Studies
Ewa Jarosz
235–253
2021-12-16
Ocena niepełnosprawności – konceptualizacje i próby pomiaru
Stanisława Byra
173-194
2018-06-30
Формирование коммуникативного поведения у подростков и взрослых с заиканием
Lyudmila A. Sys
7-18
2015-10-12
Organizacja oraz realizacja badań naukowych osób dorosłych z niepełnosprawnością sprzężoną (na przykładzie osób głuchoniewidomych) za granicą – możliwości i ograniczenia
Marzenna Zaorska
91-102
2014-12-05
The Use of Gamification in Academic Teaching – Evidence from Polish State Universities
Katarzyna Piwowar-Sulej
75–98
2021-06-25
Badanie panelowe ścieżek edukacyjnych – doświadczenia międzynarodowe
Henryk Domański, Rafał Klepacz, Artur Pokropek, Marek Smulczyk
137-160
2015-10-12
Attitudes to Studying in Poland
Luba Jakubowska, Agata Natalia Chmielarz, Jacek Skorupski-Cymbaluk, Aleksander Kobylarek
41–59
2021-06-25
Qualitative Content Analysis – A Research Method in Social Science
Marcin Komor, Karolina Grzyb
143-163
2023-01-30
Doświadczanie codzienności ucznia. Etnografia zaangażowana
Magdalena Cuprjak
195-204
2014-12-05
Czy wielkość jest niezbędna? O rozmiarze próby w badaniach jakościowych
Sławomir Pasikowski
195-211
2016-05-15
1 - 25 z 40 elementów
1
2
>
>>