Archives
-
Educational Studies Review
Vol. 1 No. 46 (2024)2024-09-24Issue Editor dr hab. Violetta Kopińska, prof. UMK, Nicolaus Copernicus University in Torun, Poland
-
Podręcznik Pracowni Narzędzi Badawczych Komitetu Nauk Pedagogicznych PAN
No. 45 (2024)2024-07-18Skala Samopoczucia Nauczycieli (SSN)
Agnieszka Buczak
-
Podręcznik Pracowni Narzędzi Badawczych Komitetu Nauk Pedagogicznych PAN
No. 44 (2023)2024-01-31Analiza psychometryczna kwestionariusza asertywności nauczyciela KAN
(Obszar C – Przejawianie asertywności w kontakcie z nauczycielami) (Obszar D – przejawianie asertywności w kontakcie z przełożonym)
Teresa Zubrzycka-Maciąg, Janusz Kirenko
-
Educational Studies Review
Vol. 2 No. 43 (2023)2024-02-17Issue Editor dr Magdalena Cuprjak, Nicolaus Copernicus University in Torun, Poland
-
Educational Studies Review (Women in Education. Women about Education)
No. 42 (2023)2023-12-19Isuue Editor: Violetta Kopińska
-
Educational Studies Review
Vol. 1 No. 41 (2023)2023-09-27Issue Editor dr Małgorzata Fopka-Kowalczyk
-
Przegląd Badań Edukacyjnych
Vol. 2 No. 40 (2022)2023-02-07Editor of thematic section: dr hab. Helena Ostrowicka, prof. UKW
Korekta językowa tekstów anglojęzycznych była możliwa dzięki dofinansowaniu z Programu Ministerstwa Edukacji i Nauki „Program Rozwoju Czasopism Naukowych” – umowa nr RCN/SP/0357/2021/1
-
Podręcznik Pracowni Narzędzi Badawczych Komitetu Nauk Pedagogicznych PAN
No. 39 (2022)2023-01-29KKS – KKS-R22 – KSS-22 – trzy kwestionariusze do badania samorealizacji
Krzysztof Rubacha
-
Podręcznik Pracowni Narzędzi Badawczych Komitetu Nauk Pedagogicznych PAN
No. 38 (2022)2023-01-30SKALA WSPÓŁCZUCIA DLA INNYCH (CS-R-PL)
Małgorzata Fopka-Kowalczyk
Maria Flakus
Dagna Kocur -
Podręcznik Pracowni Narzędzi Badawczych Komitetu Nauk Pedagogicznych PAN
No. 37 (2022)2022-11-10SKALA WSPÓŁCZUCIA DLA SAMEGO SIEBIE (SCS-PL)
Dagna Kocur
Maria Flakus
Małgorzata Fopka-Kowalczyk
-
Educational Studies Review
Vol. 1 No. 36 (2022)2022-09-09Redakcja tematyczna tomu doc. mgr. Mariana Sirotova, PhD.
Korekta językowa tekstów anglojęzycznych była możliwa dzięki dofinansowaniu z Programu Ministerstwa Edukacji i Nauki „Program Rozwoju Czasopism Naukowych” – umowa nr RCN/SP/0357/2021/1
-
Przegląd Badań Edukacyjnych (Educational Studies Review)
Vol. 2 No. 35 (2021)2021-12-16Przegląd Badań Edukacyjnych
-
Podręcznik Pracowni Narzędzi Badawczych KNP PAN
No. 33 (2021)2021-12-13ANALIZA PSYCHOMETRYCZNA KWESTIONARIUSZA ASERTYWNOŚCI NAUCZYCIELA
(OBSZAR A – PRZEJAWIANIE ASERTYWNOŚCI W KONTAKCIE Z UCZNIAMI)
Teresa Zubrzycka-Maciąg
Janusz Kirenko
-
Educational Studies Review (Women in Education. Women about Education)
No. 34 (2021)2021-12-15Issue Editor: Violetta Kopińska
-
-
No. 30a (2020)
2021-03-19Edyta Widawska, Anna PierzchałaPrzegląd Badań Edukacyjnych, 30a: Kwestionariusz potrzeb edukacyjnych, Podręcznik Pracowni Narzędzi Badawczych KNP PAN -
-
-
-
-
-
-
-
-