Przejdź do sekcji głównej Przejdź do głównego menu Przejdź do stopki
  • Zarejestruj
  • Zaloguj
  • Język
    • English
    • Język Polski
  • Menu
  • Strona domowa
  • Aktualny numer
  • Archiwum
  • Ogłoszenia
  • O czasopiśmie
    • O czasopiśmie
    • Przesyłanie tekstów
    • Zespół redakcyjny
    • Polityka prywatności
    • Kontakt
  • Zarejestruj
  • Zaloguj
  • Język:
  • English
  • Język Polski

Przegląd Badań Edukacyjnych

Tom 2 Nr 57 (2025): Przegląd Badań Edukacyjnych
  • Strona domowa
  • /
  • Tom 2 Nr 57 (2025): Przegląd Badań Edukacyjnych
  1. Strona domowa /
  2. Archiwum /
  3. Tom 2 Nr 57 (2025): Przegląd Badań Edukacyjnych

Tom 2 Nr 57 (2025): Przegląd Badań Edukacyjnych

Tom 2 Nr 57 (2025): Przegląd Badań Edukacyjnych
Monday, Dec 15, 2025

Przegląd Badań Edukacyjnych

Spis treści tego numeru
Oryginalne artykuły badawcze
Ways of overcoming difficulties in working with students with depression in the opinion of Polish teachers - results of qualitative research conducted within the Heads Up project
Agnieszka Małkowska-Szkutnik, Aleksandra Berkowska , Maja Gajda, Dorota Kleszczewska , Tomasz Król
5-21
pdf (English)
Predicting Teacher Burnout in Primary School Teachers: The Roles of Self-Efficacy, Emotion Regulation, Mindfulness, and School-Related Factors
Maja Gajda, Anna Zielińska
pdf (English)
Industry Participation in Curriculum Development and in the preparation and implementation of study programs at Higher Learning Institutions in East Africa
Eliezer Niyonzima, John Michae Edoru, Wioleta Gierszewska
pdf (English)
Zdrowie społeczno-emocjonalne studentów a radzenie sobie ze stresem
Anna Gaweł, Barbara Paulina Ostafińska-Molik
59-73
pdf (English)
Organizational sources of academic burnout among teaching students- towards a sustainable fit
Teresa Chirkowska-Smolak, Żaneta Garbacik, Magdalena Piorunek, Tomasz Górecki, Violetta Drabik-Podgórna , Anna Kławsiuć-Zduńczyk
pdf (English)
Values of academic youth - a Polish-Czech-Slovakian comparative study
Katarzyna Jas-Liszok
95-122
pdf (English)
Metaanalizy badań pedagogicznych
Reforming Higher Education in Poland: Juridification and Practices of Simulation
Helena Ostrowicka, Aleksandra Rzyska
123-144
pdf (English)
Metody zbierania i analizy danych w badaniach edukacyjnych
Inwentarz Samooceny Pasji (ISP): prezentacja narzędzia i jego właściwości psychometrycznych
Stanisława Byra, Urszula Oszwa, Agnieszka Buczak, Izabella Maria Łukasik
145-164
pdf (English)
Principle-Based Concept Analysis in Social Sciences: A Practical Guide to Methodology and Applications
Kamila Kacprzak-Wachniew, Justyna Spychalska-Stasiak
165-182
pdf (English)
Psychometric properties of the Polish version of the the Social Interaction Anxiety Scale and the Social Phobia Scale Factor structure, reliability, and validity
Barbara Ciżkowicz
183-207
pdf (English)
List of reviewers of “Educational Studies Review” in 2025
pdf (English)

Wyszukiwanie

Wyszukiwanie

Przeglądaj

  • Indeks autorów
  • Lista archiwalnych numerów

Użytkownik

Użytkownik

Aktualny numer

  • Logo Atom
  • Logo RSS2
  • Logo RSS1

Informacje

  • dla czytelników
  • dla autorów
  • dla bibliotekarzy

Newsletter

Zapisz się Wypisz się

Język / Language

  • English
  • Język Polski
W górę

Akademicka Platforma Czasopism

Najlepsze czasopisma naukowe i akademickie w jednym miejscu

apcz.umk.pl

Partnerzy platformy czasopism

  • Akademia Ignatianum w Krakowie
  • Akademickie Towarzystwo Andragogiczne
  • Fundacja Copernicus na rzecz Rozwoju Badań Naukowych
  • Instytut Historii im. Tadeusza Manteuffla Polskiej Akademii Nauk
  • Instytut Kultur Śródziemnomorskich i Orientalnych PAN
  • Instytut Tomistyczny
  • Karmelitański Instytut Duchowości w Krakowie
  • Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego
  • Państwowa Akademia Nauk Stosowanych w Krośnie
  • Państwowa Akademia Nauk Stosowanych we Włocławku
  • Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Stanisława Pigonia w Krośnie
  • Polska Fundacja Przemysłu Kosmicznego
  • Polskie Towarzystwo Ekonomiczne
  • Polskie Towarzystwo Ludoznawcze
  • Towarzystwo Miłośników Torunia
  • Towarzystwo Naukowe w Toruniu
  • Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
  • Uniwersytet Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie
  • Uniwersytet Mikołaja Kopernika
  • Uniwersytet w Białymstoku
  • Uniwersytet Warszawski
  • Wojewódzka Biblioteka Publiczna - Książnica Kopernikańska
  • Wyższe Seminarium Duchowne w Pelplinie / Wydawnictwo Diecezjalne „Bernardinum" w Pelplinie

© 2021- Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu Deklaracja dostępności Sklep wydawnictwa