Przejdź do sekcji głównej Przejdź do głównego menu Przejdź do stopki
  • Zarejestruj
  • Zaloguj
  • Język
    • English
    • Język Polski
  • Menu
  • Strona domowa
  • Aktualny numer
  • Archiwum
  • Ogłoszenia
  • O czasopiśmie
    • O czasopiśmie
    • Przesyłanie tekstów
    • Zespół redakcyjny
    • Polityka prywatności
    • Kontakt
  • Zarejestruj
  • Zaloguj
  • Język:
  • English
  • Język Polski

Przegląd Badań Edukacyjnych

Tom 2 Nr 17 (2013)
  • Strona domowa
  • /
  • Tom 2 Nr 17 (2013)
  1. Strona domowa /
  2. Archiwum /
  3. Tom 2 Nr 17 (2013)

Tom 2 Nr 17 (2013)

					Pokaż  Tom 2 Nr 17 (2013)
Spis treści
Tom 2 Nr 17 (2013)
Tuesday, Jan 21, 2014
Spis treści tego numeru
Oryginalne artykuły badawcze
Nauczyciele wobec wiedzy o ukrytym programie szkoły
Dorota Pankowska
7-26
PDF
Kwerenda badań nad kompetencjami społecznymi w kontekście edukacji akademickiej w Polsce i na świecie
Adam Jagiełło-Rusiłowski, Hanna Solarczyk-Szwec
27-51
PDF
Edukacja antydyskryminacyjna a ukryty program nauczania. Słowo i obraz
Małgorzata Jonczy-Adamska
53-67
PDF
Satysfakcja i poczucie własnej wartości u kobiet w różnych typach związków
Wioletta Tuszyńska-Bogucka, Jacek Bogucki, Dominika Dziduch
69-85
PDF
Międzypłciowa oraz międzykrajowa specyfika gotowości do agresji wśród młodzieży
Adam Frączek, Karolina Konopka, Marek Smulczyk
87-97
PDF (English)
Źródła i znaczenia kompetencji coacha. Studia przypadków
Agata Szwech
99-120
PDF
Postawy studentów wobec działalności w kołach naukowych
Walentyna Wróblewska
121-133
PDF
GST – ogólna teoria napięcia a nieletni sprawcy przestępstw seksualnych
Agnieszka Kinas-Zalewska
135-150
PDF
Jakość funkcjonowania uczniów w środowisku szkolnym – poczucie bezpieczeństwa w percepcji uczniów
Agnieszka Iłendo-Milewska, Anna Wojtach
153-174
PDF
Metaanalizy badań pedagogicznych
Rekonstrukcja kultury prawnej szkoły na podstawie (zmian) przepisów prawnych w zakresie nadzoru pedagogicznego
Violetta Kopińska
177-196
PDF
Znaczenie badań nad zaburzeniami mowy – stan, perspektywy, wyzwania
Marzenna Zaorska
199-209
PDF
Metody zbierania i analizy danych w badaniach edukacyjnych
Tożsamość w kontekście transformacji. Raport z badań
Magdalena Cuprjak
211-225
PDF
Doniesienia z praktyki edukacyjnej
Aplikacja psychologii pozytywnej w edukacji na przykładzie doświadczenia Geelong Grammar School (Australia)
Piotr Kwiatek, Peter P. Bajer
227-244
PDF
Wyróżnione teksty młodych badaczy
Wpływ ćwiczeń z kinezjologii edukacyjnej na skuteczność uczenia się słownictwa na lekcjach języka obcego – wersja pierwotna z uwagami recenzentów
Janina Duszyńska, Sylwia Walczak
247-254
PDF
Recenzja artykułu: Wpływ ćwiczeń z kinezjologii edukacyjnej na skuteczność uczenia się słownictwa na lekcjach języka obcego
Janina Duszyńska
255-257
PDF
Wpływ ćwiczeń z kinezjologii edukacyjnej na skuteczność uczenia się słownictwa na lekcjach języka obcego – wersja po uwzględnieniu uwag recenzentów
Janina Duszyńska, Sylwia Walczak
259-265
PDF

Wyszukiwanie

Wyszukiwanie

Przeglądaj

  • Indeks autorów
  • Lista archiwalnych numerów

Użytkownik

Użytkownik

Aktualny numer

  • Logo Atom
  • Logo RSS2
  • Logo RSS1

Informacje

  • dla czytelników
  • dla autorów
  • dla bibliotekarzy

Newsletter

Zapisz się Wypisz się

Język / Language

  • English
  • Język Polski
W górę

Akademicka Platforma Czasopism

Najlepsze czasopisma naukowe i akademickie w jednym miejscu

apcz.umk.pl

Partnerzy platformy czasopism

  • Akademia Ignatianum w Krakowie
  • Akademickie Towarzystwo Andragogiczne
  • Fundacja Copernicus na rzecz Rozwoju Badań Naukowych
  • Instytut Historii im. Tadeusza Manteuffla Polskiej Akademii Nauk
  • Instytut Kultur Śródziemnomorskich i Orientalnych PAN
  • Instytut Tomistyczny
  • Karmelitański Instytut Duchowości w Krakowie
  • Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego
  • Państwowa Akademia Nauk Stosowanych w Krośnie
  • Państwowa Akademia Nauk Stosowanych we Włocławku
  • Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Stanisława Pigonia w Krośnie
  • Polska Fundacja Przemysłu Kosmicznego
  • Polskie Towarzystwo Ekonomiczne
  • Polskie Towarzystwo Ludoznawcze
  • Towarzystwo Miłośników Torunia
  • Towarzystwo Naukowe w Toruniu
  • Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
  • Uniwersytet Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie
  • Uniwersytet Mikołaja Kopernika
  • Uniwersytet w Białymstoku
  • Uniwersytet Warszawski
  • Wojewódzka Biblioteka Publiczna - Książnica Kopernikańska
  • Wyższe Seminarium Duchowne w Pelplinie / Wydawnictwo Diecezjalne „Bernardinum" w Pelplinie

© 2021- Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu Deklaracja dostępności Sklep wydawnictwa