Przejdź do sekcji głównej Przejdź do głównego menu Przejdź do stopki
  • Zarejestruj
  • Zaloguj
  • Język
    • English
    • Język Polski
  • Menu
  • Strona domowa
  • Aktualny numer
  • Archiwum
  • Ogłoszenia
  • O czasopiśmie
    • O czasopiśmie
    • Przesyłanie tekstów
    • Zespół redakcyjny
    • Polityka prywatności
    • Kontakt
  • Zarejestruj
  • Zaloguj
  • Język:
  • English
  • Język Polski

Studia Paedagogica Ignatiana

Szukaj
  • Strona domowa
  • /
  • Szukaj
  1. Strona domowa /
  2. Szukaj

Szukaj

Filtry zaawansowane
Od
Do

Wyniki wyszukiwania

Znaleziono 71 elementów.
  • Wspomaganie rozwoju funkcji wykonawczych dzieci w wieku przedszkolnym jako wczesne działanie profilaktyczne
    Blanka Ewa Poćwiardowska
    95-114
    2019-12-07
  • Rodzice wobec wychowania seksualnego młodzieży. Raport z badań
    Ewa Rojewska
    161-188
    2019-08-31
  • Prawo dziecka do edukacji w pracy opiekuńczo-wychowawczej instytucji pieczy zastępczej
    Halina Aleksandra Bejger
    161-181
    2019-05-08
  • Kształcenie dzieci zdolnych w europejskich systemach edukacyjnych. Fenomen tutoringu domowego w Anglii
    Anna Włoch
    63-83
    2017-09-29
  • Opieka nad dzieckiem w pracach samorządu łódzkiego w okresie międzywojennym – projekty i ich realizacja
    Joanna Sosnowska
    63-85
    2021-08-03
  • Program profilaktyczny dla rodziców „Dżungla” – struktura i zasady.
    Krzysztof A Wojcieszek
    39-57
    2019-12-07
  • Drogi edukacyjne dzieci z niepełnosprawnością – dylematy rodziców
    Maria Kościółek
    189-214
    2019-08-31
  • Możliwości budowania spersonalizowanej przestrzeni edukacyjnej dla wspierania rozwoju dzieci w wieku wczesnoszkolnym
    Irena Pulak, Katarzyna Szewczuk
    85-99
    2017-09-29
  • Idee opieki w działalności i twórczości publicystycznej Wandy Szuman (1890–1994)
    Joanna Falkowska
    35-48
    2021-08-03
  • Polskie tradycje edukacji domowej
    Krzysztof Jakubiak
    19-30
    2017-09-29
  • Inteligencja emocjonalna i kompetencje społeczne nauczycieli szkół specjalnych
    Estera Twardowska-Staszek, Małgorzata Alberska
    111-134
    2020-12-09
  • Specyfika współpracy szkoły z rodzicami dzieci na pierwszym etapie edukacyjnym: szanse – trudności – potrzeby
    Marta Buk-Cegiełka
    37-50
    2019-06-13
  • Personalistyczne ujęcie w wychowaniu „kładką” ku budowie kultury opartej na wartościach
    Barbara Ewa Geneja- Pietrzak
    217-232
    2019-09-19
  • Bullying i cyberbullying wśród dzieci i młodzieży. Analiza porównawcza wyników badań prowadzonych w Polsce i Hiszpanii. Wyzwania dla profilaktyki
    Estera Twardowska-Staszek, Izabela Zych
    115-137
    2019-12-07
  • Koncepcja rozwoju systemu profilaktyki i kształcenia specjalistów w zakresie profilaktyki zachowań ryzykownych dzieci i młodzieży w Ukrainie
    Wioletta Małgorzata Junik
    19-37
    2019-09-23
  • Biurokratyzacja i ideologizacja w polskiej szkole – wyniki badań własnych
    Bogdan Stańkowski
    101-125
    2019-06-13
  • Ochronki i przedszkola jako element działalności opiekuńczej Polskiej Macierzy Szkolnej na Wołyniu w okresie II RP
    Piotr Gołdyn
    49-62
    2021-08-03
  • Terapia, dialog, interwencje Jak zmieniać zachowania dzieci i młodzieży, opracowanie zbiorowe: Artur Kołakowski, Małgorzata Dąbrowska- -Kaczorek, Jessica Minahan, Nancy Rappaport, Jerome Schultz, Eliza Wasilewska, Bogdan Guziński, Fraszka Edukacyjna, War
    Edyta Laurman-Jarząbek
    207-210
    2017-09-29
  • Poziom kompetencji fonologicznej u dzieci z przedszkoli tradycyjnych oraz przedszkoli Montessori
    Magda Utrata
    129-155
    2024-12-23
  • Strategie wspierania rozwoju zdolności dzieci z FASD w środowisku rodzinnym – możliwości i dylematy
    Monika Kowalska, Agnieszka Kosek
    81-97
    2025-03-26
  • Predyspozycje mediacyjne kandydatów na mediatorów rówieśniczych w wieku 11–13 lat
    Anna Duda, Anna Mróz, Małgorzata Mądry-Kupiec, Ewa Zawisza-Wilk, Wioletta Skrzypek, Paulina Koperna
    107-132
    2022-03-31
  • Wzmacnianie rezyliencji poprzez bajki. Dziewczyna bez rąk braci Grimm
    Marcin Kaźmierczak
    15-34
    2017-11-10
  • Wprowadzenie
    Władysława Szulakiewicz, Beata Topij-Stempińska
    9-11
    2021-08-06
  • Przeciwdziałanie przemocy wobec dzieci i młodzieży w instytucjach prowadzonych przez Kościół katolicki. Procedury tworzenia dokumentów prewencyjnych
    Anna Seredyńska
    67-85
    2022-12-15
  • Wrażliwość jako przedmiot refleksji pedagogicznej
    Iwona Jazukiewicz
    159-187
    2020-12-09
1 - 25 z 71 elementów 1 2 3 > >> 
W górę

Akademicka Platforma Czasopism

Najlepsze czasopisma naukowe i akademickie w jednym miejscu

apcz.umk.pl

Partnerzy platformy czasopism

  • Akademia Ignatianum w Krakowie
  • Akademickie Towarzystwo Andragogiczne
  • Fundacja Copernicus na rzecz Rozwoju Badań Naukowych
  • Instytut Historii im. Tadeusza Manteuffla Polskiej Akademii Nauk
  • Instytut Kultur Śródziemnomorskich i Orientalnych PAN
  • Instytut Tomistyczny
  • Karmelitański Instytut Duchowości w Krakowie
  • Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego
  • Państwowa Akademia Nauk Stosowanych w Krośnie
  • Państwowa Akademia Nauk Stosowanych we Włocławku
  • Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Stanisława Pigonia w Krośnie
  • Polska Fundacja Przemysłu Kosmicznego
  • Polskie Towarzystwo Ekonomiczne
  • Polskie Towarzystwo Ludoznawcze
  • Towarzystwo Miłośników Torunia
  • Towarzystwo Naukowe w Toruniu
  • Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
  • Uniwersytet Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie
  • Uniwersytet Mikołaja Kopernika
  • Uniwersytet w Białymstoku
  • Uniwersytet Warszawski
  • Wojewódzka Biblioteka Publiczna - Książnica Kopernikańska
  • Wyższe Seminarium Duchowne w Pelplinie / Wydawnictwo Diecezjalne „Bernardinum" w Pelplinie

© 2021- Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu Deklaracja dostępności Sklep wydawnictwa