Przejdź do sekcji głównej Przejdź do głównego menu Przejdź do stopki
  • Zarejestruj
  • Zaloguj
  • Język
    • English
    • Język Polski
  • Menu
  • Strona domowa
  • Aktualny numer
  • Archiwum
  • Ogłoszenia
  • O czasopiśmie
    • O czasopiśmie
    • Przesyłanie tekstów
    • Zespół redakcyjny
    • Polityka prywatności
    • Kontakt
  • Zarejestruj
  • Zaloguj
  • Język:
  • English
  • Język Polski

Studia Paedagogica Ignatiana

Przesyłanie tekstów
  • Strona domowa
  • /
  • Przesyłanie tekstów
  1. Strona domowa /
  2. Przesyłanie tekstów

Przesyłanie tekstów

Przejdź do logowania lub Zarejestruj aby zgłosić tekst.

Sprawdzenie tekstu przed wysłaniem

Autorzy proszeni są o sprawdzenie czy tekst spełnia poniższe kryteria. Teksty, które nie spełniają wymagań redakcyjnych mogą zostać odrzucone.
  • Tekst nie został wcześniej opublikowany oraz nie został złożony do druku w innym wydawnictwie. (Ewentualne uwagi proszę umieścić w komentarzu dla wydawcy).
  • Plik został zapisany w formacie Microsoft Word (doc) lub RTF.
  • W przypisach zostały uwzględnione aktualne adresy URL przywoływanych stron internetowych.
  • W tekście zastosowano pojedyncze odstępy między wyrazami, czcionkę Times New Roman wielkości 11 pkt. Śródtytuły w tekście zostały zaznaczone pogrubioną kursywą. Ilustracje i wykresy zostały dostarczone w osobnych plikach.
  • Tekst spełnia wymagania stylistyczne i bibliograficzne zgodne ze Wskazówkami dla autorów, które znajdują się w zakładce "O czasopiśmie".

    Abstrakt spełnia wymagania co do liczby wyrazów (min 150, max 200) oraz co do struktury.

     

  • Jeśli zgłoszony artykuł ma zostać poddany recenzji, należy spełnić zalecenia zamieszczone w instrukcji Anonimowa recenzja.
  • W artykule zastosowano zapis przypisów wewnątrztekstowych zgodnie z wymogami edytorskimi opisanymi w Wyttyczne dla Autorów.

    Bibliografia została sporządzona wg systemu APA

Wytyczne dla autorów

Warunkiem zakwalifikowania tekstu do druku jest uzyskanie pozytywnych recenzji oraz spełnienie poniższych wymogów redakcyjnych.

UWAGA - od 2019 roku (numer 3) przechodzimy na zapis przypisów i bibliografii w systemie APA - informacje poniżej

Dla tekstów publikowanych w dziale: Artykuły i rozprawy

Każdy tekst musi być zgodny z profilem czasopisma oraz proponowaną tematyką bieżącego numeru. Należy wskazać przedmiot, cel i problem badawczy podejmowanego zagadnienia oraz dokładną analizę literatury przedmiotu. W sposób jasny i przejrzysty przedstawić wnioski.

Dla tekstów publikowanych w dziale: Raporty z badań

W tekście należy odnieść się do teorii oraz do dotychczasowego stanu badań. Przedstawić założenia metodologiczne (przedmiot, cel, problematykę badawczą, metody, próbę), w sposób jasny i przejrzysty opisać wyniki badań oraz wnioski.

Wszystkie teksty podlegają również ocenie formalno-redakcyjnej według poniżej zamieszczonych wymagań dotyczących prawidłowego zapisu przypisów, bibliografii oraz abstraktu, w którym należy przedstawić:
krótki opis kontekstu przedstawianego zagadnienia
przedmiot i cel, 
problematykę badawczą,
metody badań, opis grupy badawczej
główne wyniki oraz wnioski z badań).

Struktura  tekstu:

1) Imię i nazwisko Autora artykułu bez tytułów i stopni naukowych;

2) Afiliacja;

3) Wytłuszczony tytuł artykułu w języku polskim;

4) Tytuł artykułu w języku angielskim;

5) Abstrakt w języku polsku (od 150 do 200 wyrazów); struktura abstraktu - proszę podać cele naukowe, przedmiot, założenia metodologiczne (problematyka, metody), opisać przebieg wywodu, krótko najważniejsze wyniki badań oraz wnioski, postulaty, implikacje dla praktyki.

6) Słowa kluczowe w języku polskim (minimum 5);

7) Abstract w języku angielskim (od 150 do 200 słów);

8) Keywords (minimum 5);

5) Tekst podzielony śródtytułami (bez numerowania), napisany zgodnie z wymaganiami redakcyjnymi;

6) Bibliografia;

7) Adres do korespondencji: tytuł naukowy, imię i nazwisko, afiliacja (Nazwa Uczelni, Wydziału, Instytutu, Katedry), adres e-mail, którego podanie jest obowiązkowe.

Wymogi edytorskie:

a) tekst powinien zostać przygotowany w programie MS Word (.doc, .docx);

b) objętość tekstu: od 20 tys. znaków do 40 tys. znaków;

c) czcionka: Times New Roman 11 pkt., interlinia 1,5; tekst wyjustowany z obu stron;

d) całość tekstu powinna być zaopatrzona w przypisy wewnątrztekstowe zapis stylu APA

e) wszystkie marginesy: 2,5 cm;

f) cytaty zapisujemy w cudzysłowie

g) w tekście nie należy stosować wyróżnień, podkreśleń, pogrubień, rozstrzeleń, spacji przed kropkami, przecinkami, średnikami, podwójnych spacji, klawisza tabulacji do wcięć, klawisza spacji do przeniesienia wyrazu do następnej linii lub zrobienia wcięć;

h) bibliografia na końcu artykułu (kolejność alfabetyczna), przypisy wewnątrztekstowe.

 Wymagania Techniczne

GRAFIKA

Zdjęcia: podpis zamieszczamy poniżej, stosujemy zapis Fot. 1. Tytuł;, rysunki: podpis poniżej, stosujemy zapis Rys.1. Tytuł 

Tabele: nazwa nad tabelą: Tabela 1. Tytuł;

Wykresy nad wykresem Wykres 1. Tytuł.

Pod wykresami i tabelami podać źródło np. źródło: badania własne; lub Źródło: opracowanie własne. Do wykresów należy w osobnym pliku w programie exel wysłać wyniki w celu opracowania wykresu.

Zdjęcia należy przesłać dodatkowo w osobnym pliku, format jpg. 

Artykuły zamieszczane w dziale recenzje, sprawozdania nie wymagają streszczeń w języku polskim i obcym. Tytuły obowiązkowo należy przetłumaczyć na j. ang.

 

W celu przesłania tekstu do publikacji należy przygotować dwa pliki jeden pomocniczy z tekstem wg struktury opisanej powyżej, z pełnymi danymi o autorze.

I drugi plik do recenzji bez danych o Autorze zgodnie z zasadami "ślepej recenzji". Dane o Autorze/Autorach należy wpisać w metadanych: Imię i Nazwisko, Afiliację - Wydział (Uczelnia), adres e-mail oraz link z numerem ORCID (przykład https://orcid.org/0000-0001-8781-7643). 

Wymagania edytorskie:

Przypisy wewnątrztekstowe

Odwołania do literatury zamieszczane w tekście zgodnie ze standardami edytorskimi wg APA style. 

Poniższe opracowanie opiera się w głównej mierze na zasadach edytorskich przedstawionych w APA Manual, VI wydanie, w wersji polskiej, w opracowaniu Romana Małeckiego red. Wydawnictwa Naukowego Akademii Ignatianum w Krakowie

Harasimczuk J., Cieciuch J. (2012). Podstawowe standardy edytorskie naukowych tekstów psychologicznych w języku polskim na podstawie reguł APA, Warszawa: Wydawnictwo Liberi Libri. 

Uwaga ogólna: Omawiając poglądy jakiegoś autora, przy pierwszym jego wystąpieniu dajemy pełny zapis imienia i nazwiska, w dalszej części pracy jego imię opuszczamy (nie dajemy również skrótu imienia).

System przypisów wewnątrztekstowych wymaga każdorazowo po odwołaniu się do jakiejś publikacji podania w nawiasie nazwiska autora i roku wydania jego pracy. Stosujemy nawias okrągły. Między nazwiskiem i rokiem nie dajemy żadnego znaku interpunkcyjnego, natomiast po roku, a przed numerem strony stawiamy dwukropek.

(Kowalski 1984: 72)

Dane bibliograficzne kilku omawianych na raz publikacji oddzielamy średnikami i szeregujemy chronologicznie, a nie alfabetycznie, np.

(Nowak 2000; Malinowski 2001; Kowalski 2009)

Wyjątek: gdy powołujemy się na prace kilku autorów z różnych lat, wówczas aby uniknąć konieczności powtarzania nazwiska, szeregujemy prace chronologicznie w obrębie jednego nazwiska, np.:

(Malinowski 1999, 2001; Nowak 2000, 2005)

Bibliografia (opr. Roman Małecki)

Uwagi ogólne

  • Wykaz publikacji (bibliografia) umieszczamy na końcu pracy.
  • Wszystkie publikacje wymienione w odsyłaczach bibliograficznych muszą zostać umieszczone w Bibliografii.
  • Nie umieszczamy w Bibliografii publikacji, do których się nie odwołujemy w tekście.
  • Bibliografia musi zawierać pełny opis bibliograficzny: nazwisko i skrót imienia każdego autora lub redaktora książki zbiorowej (o ile taki zbiór jest osobną pozycją bibliograficzną), pełny tytuł pracy, miejsce wydania i nazwę wydawcy.
  • W przypadku rozdziałów w pracach zbiorowych lub artykułów w czasopismach podajemy także zakresy stron strony rozdziału czy artykułu.
  • Przy przekładach podajemy imię i nazwisko tłumacza.
  • Tytuły książek (tekstów) zapisujemy kursywą, tytuł czasopisma czcionką prostą, w cudzysłowie. Bibliografia winna być uporządkowana alfabetycznie.
  • Publikacje tego samego autora sortujemy w porządku chronologicznym (od najstarszych), a nie alfabetycznym (publikacje z tego samego roku oznaczamy kolejno np. 2001a, 2001b).
  • Dla publikacji, które zostały zaczerpnięte z Internetu, tworzymy odrębny dział w Bibliografii (Netografia). W ramach tego działu najpierw (w kolejności alfabetycznej) umieszczamy publikacje mające podanego autora, rok wydania, tytuł i adres internetowy, a następnie wykorzystane w pracy same adresy internetowe (zob. poniżej: Przykładowe zapisy – Źródła internetowe).

Przykładowe zapisy pozycji w bibliografii:

  • Książka jednego autora:

Abel G. (2014). Świat jako znak i interpretacja, tłum. W. Małecki, Warszawa: Aletheia.

  • Książka dwóch i więcej autorów:

Stark R., Bainbridge W. (2000). Teoria religii, tłum. T. Kunz, Kraków: Zakład Wydawniczy Nomos.

Lofland J., Snow D., Anderson L., Lofland L.H. (2009). Analiza układów społecznych. Przewodnik metodologiczny po badaniach jakościowych, tłum. Anna Kordasiewicz, Sylwia Urbańska, Monika Żychlińska, Warszawa: Wydawnictwo Naukowe Scholar.

  • Opracowanie zbiorowe (pod redakcją jednego lub wielu autorów):

Palak Z., Lewicka A., Bujnowska A. (red.) (2006). Jakość życia a niepełnosprawność. Konteksty psychopedagogiczne, Lublin: Wydawnictwo UMCS.

  • Tekst z pracy zbiorowej, antologii lub hasło w opracowaniu słownikowym/encyklopedycznym:

Ostrowska A. (2002). Społeczeństwo polskie wobec osób niepełnosprawnych. Przemiany postaw i dyskursu, [w:] J. Sikorska (red.), Społeczne problemy osób niepełnosprawnych, Warszawa: Wydawnictwo IFiS PAN, s. 11-34.

De Tchorzewski A. (2008). Wychowanie – jego właściwości, [w:] Encyklopedia pedagogiczna XXI wieku, red. T. Pilch, t. VII: V-Ż, Warszawa: Wydawnictwo Akademickie „Żak”, s. 318-324.  

  • Uwaga: W wypadku haseł słownikowych/encyklopedycznych w Bibliografii dajemy również, oprócz konkretnego hasła, pełny zapis całego opracowania słownikowego/ encyklopedycznego, łącznie z wydanymi dotychczas numerami tomów, np.:

Encyklopedia pedagogiczna XXI wieku. (2003-2008). red. T. Pilch, t. I-VII, Warszawa: Wydawnictwo Akademickie „Żak”.

  • Artykuł w czasopiśmie naukowym (także w gazecie czy tygodniku):

Duchliński P. (2015). Neutralność punktu wyjścia w metafizyce tomistycznej a założeniowość wiedzy, „Rocznik Filozoficzny Ignatianum”, t. 21, nr 2, s. 7-63.

Żakowski J. (2007). Bogactwo zobowiązuje, „Polityka”, nr 32-33(2616), s. 7-8.

  • Dwie publikacje jednego autora, pochodzące z tego samego roku:

Nowicka E. (2008a). Hermes, Odyseusz i greckie powroty do ojczyzny, Kraków: Zakład Wydawniczy Nomos.

Nowicka E. (2008b). Tradycja i nowoczesność. Przekaz kulturowy a system oświaty we współczesnej Mongolii, [w:] M. Szmeja (red.), Etniczność – o przemianach społeczeństw narodowych, Kraków: Zakład Wydawniczy Nomos, s. 17-31.

  • Źródła internetowe

Gdy tekst zaczerpnięty ze źródła internetowego posiada autora i tytuł, umieszczamy go w bibliografii pod nazwiskiem autora. Jeśli tekst ma datę publikacji, podajemy ją po nazwisku i skrócie imienia autora, a jeżeli nie ma daty, wówczas wpisujemy rok, w którym dany tekst pobrano z Internetu. Za adresem internetowym umieszczamy datę odczytania w nawiasach kwadratowych.

Przykładowo, opublikowany w Internecie tekst Jana Nowaka z roku 1989 zapisujemy:

-        w tekście (jako przypis wewnątrztekstowy): (Nowak 1989).

-        w bibliografii: Nowak J. (1998). Co nowego w polskiej historiografii, <http//www.gazetawyborcza.pl/wydawnictwa_naukowe/historiografia> [dostęp: 12.07.2008].

Gdy odwołujemy się w tekście do informacji na stronie internetowej, która nie ma autora, tytułu i daty, wówczas piszemy (w tekście i w Bibliografii):

–         (por. http://www.gazetawyborcza/wydawnictwa_naukowe [dostęp: 12.07.2008]).

 

Redakcja zastrzega sobie prawo dokonywania niezbędnych poprawek, uzupełniania i skracania artykułów oraz nadawania własnych tytułów bez naruszania zasadniczych myśli autorów.

Nadesłane materiały są publikowane bez honorariów dla ich autorów. Redakcja nie zwraca niezamówionych materiałów.

Prawa autorskie

Autor zgłaszając swój artykuł oświadcza, że:

jest Autorem artykułu (zwanego dalej Utworem) i:
- przysługują mu wyłączne i nieograniczone prawa autorskie do Utworu,
- jest uprawniony/a do rozporządzania prawami autorskimi do Utworu.

Udziela Akademii Ignatianum w Krakowie nieodpłatnej, niewyłącznej, nieograniczonej terytorialnie licencji do korzystania z Utworu na następujących polach eksploatacji: 
- utrwalania utworu w formie papierowej, a także na nośniku cyfrowym lub magnetycznym;
- zwielokrotnienia utworu dowolną techniką, bez ograniczenia ilości wydań i liczby egzemplarzy;
- rozpowszechniania utworu i jego zwielokrotnionych egzemplarzy na jakimkolwiek nośniku, w tym wprowadzenia do obrotu, sprzedaży, użyczenia, najmu;
- wprowadzenia utworu do pamięci komputera;
- rozpowszechniania utworu w sieciach informatycznych, w tym w sieci Internet;
- publicznego wykonania, wystawienia, wyświetlenia, odtworzenia oraz nadawania i reemitowania, a także publicznego udostępniania utworu w taki sposób, aby każdy mógł mieć do niego dostęp w miejscu i czasie przez siebie wybranym;
- w zakresie praw zależnych do Utworu, obejmujących w szczególności prawo do dokonania koniecznych zmian w Utworze, wynikających z opracowania redakcyjnego i metodycznego, a także do dokonania tłumaczenia Utworu na języki obce.

Udzielenie licencji następuje z chwilą przekazania Utworu na rzecz Akademii Ignatianum w Krakowie. Akademia Ignatianum w Krakowie jest uprawniona do udzielania dalszych sublicencji do Utworu, w zakresie udzielonego prawa. Licencja jest ograniczona czasowo i zostaje udzielona na okres 15 lat, licząc od daty jej udzielenia.

Polityka prywatności

Polityka prywatności

Zakładając konto w profilu czasopisma, jednocześnie wyrażam zgodę na otrzymywanie powiadomień drogą mailową. Newslettery będą informowały o ukazaniu się nowych  numerów czasopisma lub innych spraw związanych z działalnością czasopisma.

Informacje ogólne

  1. Operatorem Serwisu jest: Uniwersytet Mikołaja Kopernika.
  2. Serwis realizuje funkcje pozyskiwania informacji o użytkownikach i ich zachowaniu w następujący sposób:
    1. poprzez dobrowolnie wprowadzone w formularzach informacje;
    2. poprzez zapisywanie w urządzeniach końcowych plików cookie (tzw. "ciasteczek");
    3. poprzez gromadzenie logów serwera www.

Informacje w formularzach

  1. Serwis zbiera informacje podane dobrowolnie przez użytkownika.
  2. Serwis może zapisać ponadto informacje o parametrach połączenia (oznaczenie czasu, adres IP).
  3. Dane w formularzu nie są udostępniane podmiotom trzecim inaczej, niż za zgodą użytkownika.
  4. Dane podane w formularzu mogą stanowić zbiór potencjalnych klientów, zarejestrowany przez operatora serwisu w rejestrze prowadzonym przez Generalnego Inspektora Ochrony Danych Osobowych.
  5. Dane podane w formularzu są przetwarzane w celu wynikającym z funkcji konkretnego formularza, np. w celu dokonania procesu obsługi zgłoszenia serwisowego lub kontaktu handlowego.
  6. Dane podane w formularzach mogą być przekazane podmiotom technicznie realizującym niektóre usługi – w szczególności dotyczy to przekazywania informacji o posiadaczu rejestrowanej domeny do podmiotów będących operatorami domen internetowych (przede wszystkim Naukowa i Akademicka Sieć Komputerowa j.b.r – NASK), serwisów obsługujących płatności lub też innych podmiotów, z którymi operator serwisu w tym zakresie współpracuje.

Informacja o plikach cookies

  1. Serwis korzysta z plików cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym użytkownika serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym użytkownika serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w następujących celach:
    1. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
    2. utrzymanie sesji użytkownika serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
    3. określania profilu użytkownika w celu wyświetlania mu dopasowanych materiałów w sieciach reklamowych, w szczególności sieci Google.
  5. W ramach serwisu stosowane są dwa zasadnicze rodzaje plików cookies: „sesyjne” (session cookies) oraz „stałe” (persistent cookies). Cookies „sesyjne” są plikami tymczasowymi, które przechowywane są w urządzeniu końcowym użytkownika do czasu wylogowania, opuszczenia strony internetowej lub wyłączenia oprogramowania (przeglądarki internetowej). „Stałe” pliki cookies przechowywane są w urządzeniu końcowym użytkownika przez czas określony w parametrach plików cookies lub do czasu ich usunięcia przez użytkownika.
  6. Oprogramowanie do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) zazwyczaj domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym użytkownika. Użytkownicy serwisu mogą dokonać zmiany ustawień w tym zakresie. Przeglądarka internetowa umożliwia usunięcie plików cookies. Możliwe jest także automatyczne blokowanie plików cookies. Szczegółowe informacje na ten temat zawiera pomoc lub dokumentacja przeglądarki internetowej.
  7. Ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych serwisu.
  8. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym użytkownika serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  9. Zalecamy przeczytanie polityki ochrony prywatności tych firm, aby poznać zasady korzystania z plików cookie wykorzystywane w statystykach: Polityka ochrony prywatności Google Analytics.
  10. Pliki cookie mogą być wykorzystane przez sieci reklamowe, w szczególności sieć Google, do wyświetlenia reklam dopasowanych do sposobu, w jaki użytkownik korzysta z serwisu. W tym celu mogą zachować informację o ścieżce nawigacji użytkownika lub czasie pozostawania na danej stronie.
  11. W zakresie informacji o preferencjach użytkownika gromadzonych przez sieć reklamową Google użytkownik może przeglądać i edytować informacje wynikające z plików cookies przy pomocy narzędzia: https://www.google.com/ads/preferences/.

Logi serwera

  1. Informacje o niektórych zachowaniach użytkowników podlegają logowaniu w warstwie serwerowej. Dane te są wykorzystywane wyłącznie w celu administrowania serwisem oraz w celu zapewnienia jak najbardziej sprawnej obsługi świadczonych usług hostingowych.
  2. Przeglądane zasoby identyfikowane są poprzez adresy URL. Ponadto zapisowi mogą podlegać:
    1. czas nadejścia zapytania,
    2. czas wysłania odpowiedzi,
    3. nazwa stacji klienta – identyfikacja realizowana przez protokół HTTP,
    4. informacje o błędach, jakie wystąpiły przy realizacji transakcji HTTP,
    5. adres URL strony poprzednio odwiedzanej przez użytkownika (referer link) – w przypadku gdy przejście do serwisu nastąpiło przez odnośnik,
    6. informacje o przeglądarce użytkownika,
    7. Informacje o adresie IP.
  3. Dane powyższe nie są kojarzone z konkretnymi osobami przeglądającymi strony.
  4. Dane powyższe są wykorzystywane jedynie dla celów administrowania serwerem.

Udostępnienie danych

  1. Dane podlegają udostępnieniu podmiotom zewnętrznym wyłącznie w granicach prawnie dozwolonych.
  2. Dane umożliwiające identyfikację osoby fizycznej są udostępniane wyłącznie za zgodą tej osoby.
  3. Operator może mieć obowiązek udzielania informacji zebranych przez Serwis upoważnionym organom na podstawie zgodnych z prawem żądań w zakresie wynikającym z żądania.

Zarządzanie plikami cookies – jak w praktyce wyrażać i cofać zgodę?

  1. Jeśli użytkownik nie chce otrzymywać plików cookies, może zmienić ustawienia przeglądarki. Zastrzegamy, że wyłączenie obsługi plików cookies niezbędnych dla procesów uwierzytelniania, bezpieczeństwa, utrzymania preferencji użytkownika może utrudnić, a w skrajnych przypadkach uniemożliwić korzystanie ze stron www.

Wyszukiwanie

Wyszukiwanie

Przeglądaj

  • Indeks autorów
  • Lista archiwalnych numerów

Użytkownik

Użytkownik

Aktualny numer

  • Logo Atom
  • Logo RSS2
  • Logo RSS1

Informacje

  • dla czytelników
  • dla autorów
  • dla bibliotekarzy

Newsletter

Zapisz się Wypisz się

Język / Language

  • English
  • Język Polski
W górę

Akademicka Platforma Czasopism

Najlepsze czasopisma naukowe i akademickie w jednym miejscu

apcz.umk.pl

Partnerzy platformy czasopism

  • Akademia Ignatianum w Krakowie
  • Akademickie Towarzystwo Andragogiczne
  • Fundacja Copernicus na rzecz Rozwoju Badań Naukowych
  • Instytut Historii im. Tadeusza Manteuffla Polskiej Akademii Nauk
  • Instytut Kultur Śródziemnomorskich i Orientalnych PAN
  • Karmelitański Instytut Duchowości w Krakowie
  • Państwowa Akademia Nauk Stosowanych w Krośnie
  • Państwowa Akademia Nauk Stosowanych we Włocławku
  • Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Stanisława Pigonia w Krośnie
  • Polskie Towarzystwo Ekonomiczne
  • Polskie Towarzystwo Ludoznawcze
  • Towarzystwo Miłośników Torunia
  • Towarzystwo Naukowe w Toruniu
  • Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
  • Uniwersytet Mikołaja Kopernika
  • Uniwersytet w Białymstoku
  • Uniwersytet Warszawski
  • Wojewódzka Biblioteka Publiczna - Książnica Kopernikańska
  • Wyższe Seminarium Duchowne w Pelplinie / Wydawnictwo Diecezjalne „Bernardinum" w Pelplinie

© 2021- Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu Deklaracja dostępności Sklep wydawnictwa