Przejdź do sekcji głównej Przejdź do głównego menu Przejdź do stopki
  • Zarejestruj
  • Zaloguj
  • Język
    • English
    • Język Polski
  • Menu
  • Strona domowa
  • Aktualny numer
  • Archiwum
  • Ogłoszenia
  • O czasopiśmie
    • O czasopiśmie
    • Przesyłanie tekstów
    • Zespół redakcyjny
    • Polityka prywatności
    • Kontakt
  • Zarejestruj
  • Zaloguj
  • Język:
  • English
  • Język Polski

Studia Paedagogica Ignatiana

Szukaj
  • Strona domowa
  • /
  • Szukaj
  1. Strona domowa /
  2. Szukaj

Szukaj

Filtry zaawansowane
Od
Do

Wyniki wyszukiwania

Znaleziono 34 elementów.
  • Introduction
    Renata Jasnos
    13-17
    2018-04-10
  • Kurator sądowy wobec nowych zadań i zmian w systemie resocjalizacji
    Maciej Muskała, Justyna Kusztal
    19-39
    2018-06-07
  • The Role of Leadership in Managing Multicultural Teams. Polish Managers’ Point of View: Preliminary Research
    Agnieszka Knap-Stefaniuk
    43-60
    2020-12-09
  • Ewolucyjny transhumanizm w kontekście antropologii filozoficznej
    Alexander Yurievich Nesterov
    117-130
    2017-05-06
  • „Dobry nauczyciel”. Szkic o koncepcji badań pedeutologicznych Jadwigi Zaleskiej (1900–1993)
    Władysława Szulakiewicz
    55-76
    2024-06-24
  • Pierwiastek religijny w koncepcji wychowawczej Władysława Mariana Borowskiego (1875–1939)
    Joanna Król
    95-112
    2025-06-27
  • Wartościowanie – tożsamość – wychowanie. Aksjologiczne aspekty przekonań w pluralistycznym społeczeństwie w ujęciu Paula Ricoeura
    Robert Grzywacz
    107-124
    2016-07-14
  • Koncepcja rozwoju systemu profilaktyki i kształcenia specjalistów w zakresie profilaktyki zachowań ryzykownych dzieci i młodzieży w Ukrainie
    Wioletta Małgorzata Junik
    19-37
    2019-09-23
  • Polsko-włoskie badań nad historią opieki i wychowania. Stanisław Litak i Gabriele De Rosa
    Marian Surdacki
    113-130
    2018-08-10
  • Uczenie się przez całe życie. Historia i teraźniejszość koncepcji polityczno-oświatowej
    Ekkehard Nuissl, Ewa Przybylska
    33-48
    2016-12-27
  • Logoprofilaktyka. Nowa koncepcja zapobiegania zachowaniom ryzykownym dzieci i młodzieży oparta o założenia logoterapii Viktora E. Frankla
    Karolina Wanda Kmiecik-Jusięga
    19-32
    2022-12-15
  • Relacja pedagogiczna: między doświadczeniem dziecka a odpowiedzialnością dorosłego. W kręgu inspiracji i interpretacji fenomenologicznej praktyki pedagogicznej
    Marta Krupska
    43-58
    2024-09-23
  • Biograficzne uczenie się roli nauczycielki wychowania przedszkolnego
    Martyna Żurek
    69-88
    2024-12-23
  • Pedagogiczna antropologia jako prewencja ryzyka egzystencjalnego – krytyczne ujęcie techno-progresywnych dyskursów wokół sztucznej inteligencji i moralnego ulepszenia
    Markus Lipowicz
    73-101
    2017-05-06
  • Idea „potrójnego nauczyciela” w wychowaniu do twórczego życia
    Iwona Pasławska-Smęder
    59-79
    2024-09-23
  • Podejście kategorialne w pedagogice specjalnej i psychologii klinicznej
    Renata Zubrzycka, Anna Wojnarska
    165-184
    2025-03-26
  • Rozwój indywidualny w koncepcji pedagogiki religii ks. prof. Władysława Kubika SJ
    Jarosław Charchuła
    175-192
    2025-06-27
  • Koncepcja strategii jakości noetycznych jako przykład metody projektowania wsparcia rozwoju odporności psychicznej dzieci i młodzieży
    Katarzyna Jarosz
    43-56
    2024-03-27
  • Kształcenie pedagogiczne w seminariach nauczycielskich Krakowa okresu autonomii galicyjskiej
    Władysława Szulakiewicz
    143-162
    2016-12-23
  • Współuzależnienie i relacje zależnościowe w biograficznych doświadczeniach parentyfikacji
    Barbara Chojnacka
    163-184
    2023-09-29
  • Władza menedżerów i jej źródła w zarządzaniu ludźmi w wielokulturowych zespołach. Wyniki wywiadów z menedżerami z Czech, Portugalii i Francji
    Agnieszka Knap-Stefaniuk
    151-171
    2023-03-18
  • Dziecko i dzieciństwo w myśli pedagogicznej Marii Montessori
    Barbara Surma
    159-175
    2024-12-23
  • Metafory transakcyjne i edukacja
    Jarosław Jagieła
    131-153
    2020-08-05
  • Rozwijanie tożsamości narodowej jako ważny element procesu edukacyjnego w przedszkolu
    Beata Szurowska
    103-124
    2025-09-30
  • Rola dokumentacji w organizacji projektu edukacyjnego w klasach I-III
    Agnieszka Kaczor
    171-184
    2025-09-30
1 - 25 z 34 elementów 1 2 > >> 
W górę

Akademicka Platforma Czasopism

Najlepsze czasopisma naukowe i akademickie w jednym miejscu

apcz.umk.pl

Partnerzy platformy czasopism

  • Akademia Ignatianum w Krakowie
  • Akademickie Towarzystwo Andragogiczne
  • Fundacja Copernicus na rzecz Rozwoju Badań Naukowych
  • Instytut Historii im. Tadeusza Manteuffla Polskiej Akademii Nauk
  • Instytut Kultur Śródziemnomorskich i Orientalnych PAN
  • Instytut Tomistyczny
  • Karmelitański Instytut Duchowości w Krakowie
  • Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego
  • Państwowa Akademia Nauk Stosowanych w Krośnie
  • Państwowa Akademia Nauk Stosowanych we Włocławku
  • Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Stanisława Pigonia w Krośnie
  • Polska Fundacja Przemysłu Kosmicznego
  • Polskie Towarzystwo Ekonomiczne
  • Polskie Towarzystwo Ludoznawcze
  • Towarzystwo Miłośników Torunia
  • Towarzystwo Naukowe w Toruniu
  • Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
  • Uniwersytet Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie
  • Uniwersytet Mikołaja Kopernika
  • Uniwersytet w Białymstoku
  • Uniwersytet Warszawski
  • Wojewódzka Biblioteka Publiczna - Książnica Kopernikańska
  • Wyższe Seminarium Duchowne w Pelplinie / Wydawnictwo Diecezjalne „Bernardinum" w Pelplinie

© 2021- Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu Deklaracja dostępności Sklep wydawnictwa