Przejdź do sekcji głównej Przejdź do głównego menu Przejdź do stopki
  • Zarejestruj
  • Zaloguj
  • Język
    • English
    • Język Polski
  • Menu
  • Strona domowa
  • Aktualny numer
  • Archiwum
  • Ogłoszenia
  • O czasopiśmie
    • O czasopiśmie
    • Przesyłanie tekstów
    • Zespół redakcyjny
    • Polityka prywatności
    • Kontakt
  • Zarejestruj
  • Zaloguj
  • Język:
  • English
  • Język Polski

Studia Paedagogica Ignatiana

Tom 24 Nr 4 (2021): Art Therapy and Creative Social Rehabilitation
  • Strona domowa
  • /
  • Tom 24 Nr 4 (2021): Art Therapy and Creative Social Rehabilitation
  1. Strona domowa /
  2. Archiwum /
  3. Tom 24 Nr 4 (2021): Art Therapy and Creative Social Rehabilitation

Tom 24 Nr 4 (2021): Art Therapy and Creative Social Rehabilitation

					Pokaż  Tom 24 Nr 4 (2021): Art Therapy and Creative Social Rehabilitation
Spis treści
Tom 24 Nr 4 (2021): Art Therapy and Creative Social Rehabilitation
Wednesday, Dec 29, 2021
Spis treści tego numeru
Wprowadzenie
Introduction
Klaudia Izabela Węc
9-14
PDF (English)
Wprowadzenie
Klaudia Izabela Węc
15-20
PDF
Artykuły i Rozprawy
Czy arteterapii potrzebna jest teoria? Rozważania nad terminologią, modelami i paradygmatami arteterapii
Wita Szulc
23-50
PDF (English)
Twórcza resocjalizacja Zarys problemu
Marek Konopczyński
51-67
PDF (English)
Dotyk inteligencji
Malcolm Ross
69-79
PDF (English)
Warsztaty arteterapii ofertą dla młodego pedagoga Z perspektywy arteterapeuty/teatroterapeuty
Anita Stefańska
81-96
PDF (English)
Proces twórczy według polskich artystów działających po II wojnie światowej
Beata Bigaj-Zwonek
97-115
PDF (English)
Uzdrawianie obecności w arteterapii
Jolanta Gisman-Stoch
117-129
PDF (English)
Technologia eye-trackingowa jako art medium i narzędzie interwencji klinicznej w arteterapii dziecka z niepełnosprawnością sprzężoną
Aneta Maria Kochanowicz
131-149
PDF (English)
Arteterapia rodzinna Ku możliwym zastosowaniom niedocenianej formy arteterapii
Edyta Maria Nieduziak
151-172
PDF (English)
Wita Szulc (1941-2021) Zarys biografii naukowej
Andrzej Paweł Bieś
177-188
PDF (English)
Miscellanea
Edukacja i terapia przez sztukę w rzeczywistości szkoły post-pandemicznej
Eliza Kaja Gładkowska
191-209
PDF (English)
Recenzje
Antropologia, personalizm i pedagogiczne credo Znaczenie pedagogiki osoby w XXI wieku
Maciej Jemioł
213-223
PDF (English)

Wyszukiwanie

Wyszukiwanie

Przeglądaj

  • Indeks autorów
  • Lista archiwalnych numerów

Użytkownik

Użytkownik

Aktualny numer

  • Logo Atom
  • Logo RSS2
  • Logo RSS1

Informacje

  • dla czytelników
  • dla autorów
  • dla bibliotekarzy

Newsletter

Zapisz się Wypisz się

Język / Language

  • English
  • Język Polski
W górę

Akademicka Platforma Czasopism

Najlepsze czasopisma naukowe i akademickie w jednym miejscu

apcz.umk.pl

Partnerzy platformy czasopism

  • Akademia Ignatianum w Krakowie
  • Akademickie Towarzystwo Andragogiczne
  • Fundacja Copernicus na rzecz Rozwoju Badań Naukowych
  • Instytut Historii im. Tadeusza Manteuffla Polskiej Akademii Nauk
  • Instytut Kultur Śródziemnomorskich i Orientalnych PAN
  • Instytut Tomistyczny
  • Karmelitański Instytut Duchowości w Krakowie
  • Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego
  • Państwowa Akademia Nauk Stosowanych w Krośnie
  • Państwowa Akademia Nauk Stosowanych we Włocławku
  • Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Stanisława Pigonia w Krośnie
  • Polska Fundacja Przemysłu Kosmicznego
  • Polskie Towarzystwo Ekonomiczne
  • Polskie Towarzystwo Ludoznawcze
  • Towarzystwo Miłośników Torunia
  • Towarzystwo Naukowe w Toruniu
  • Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
  • Uniwersytet Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie
  • Uniwersytet Mikołaja Kopernika
  • Uniwersytet w Białymstoku
  • Uniwersytet Warszawski
  • Wojewódzka Biblioteka Publiczna - Książnica Kopernikańska
  • Wyższe Seminarium Duchowne w Pelplinie / Wydawnictwo Diecezjalne „Bernardinum" w Pelplinie

© 2021- Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu Deklaracja dostępności Sklep wydawnictwa