Przejdź do sekcji głównej Przejdź do głównego menu Przejdź do stopki
  • Zarejestruj
  • Zaloguj
  • Język
    • English
    • Język Polski
  • Menu
  • Strona domowa
  • Aktualny numer
  • Archiwum
  • Ogłoszenia
  • O czasopiśmie
    • O czasopiśmie
    • Przesyłanie tekstów
    • Zespół redakcyjny
    • Polityka prywatności
    • Kontakt
  • Zarejestruj
  • Zaloguj
  • Język:
  • English
  • Język Polski

Studia Paedagogica Ignatiana

Tom 24 Nr 4 (2021): Art Therapy and Creative Social Rehabilitation
  • Strona domowa
  • /
  • Tom 24 Nr 4 (2021): Art Therapy and Creative Social Rehabilitation
  1. Strona domowa /
  2. Archiwum /
  3. Tom 24 Nr 4 (2021): Art Therapy and Creative Social Rehabilitation /
  4. Spis treści

Tom 24 Nr 4 (2021): Art Therapy and Creative Social Rehabilitation

Spis treści

« Powrót

Wprowadzenie

  • Introduction
    Klaudia Izabela Węc
    9-14
    PDF (English)
  • Wprowadzenie
    Klaudia Izabela Węc
    15-20
    PDF

Artykuły i Rozprawy

  • Czy arteterapii potrzebna jest teoria? Rozważania nad terminologią, modelami i paradygmatami arteterapii
    Wita Szulc
    23-50
    PDF (English)
  • Twórcza resocjalizacja Zarys problemu
    Marek Konopczyński
    51-67
    PDF (English)
  • Dotyk inteligencji
    Malcolm Ross
    69-79
    PDF (English)
  • Warsztaty arteterapii ofertą dla młodego pedagoga Z perspektywy arteterapeuty/teatroterapeuty
    Anita Stefańska
    81-96
    PDF (English)
  • Proces twórczy według polskich artystów działających po II wojnie światowej
    Beata Bigaj-Zwonek
    97-115
    PDF (English)
  • Uzdrawianie obecności w arteterapii
    Jolanta Gisman-Stoch
    117-129
    PDF (English)
  • Technologia eye-trackingowa jako art medium i narzędzie interwencji klinicznej w arteterapii dziecka z niepełnosprawnością sprzężoną
    Aneta Maria Kochanowicz
    131-149
    PDF (English)
  • Arteterapia rodzinna Ku możliwym zastosowaniom niedocenianej formy arteterapii
    Edyta Maria Nieduziak
    151-172
    PDF (English)
  • Wita Szulc (1941-2021) Zarys biografii naukowej
    Andrzej Paweł Bieś
    177-188
    PDF (English)

Miscellanea

  • Edukacja i terapia przez sztukę w rzeczywistości szkoły post-pandemicznej
    Eliza Kaja Gładkowska
    191-209
    PDF (English)

Recenzje

  • Antropologia, personalizm i pedagogiczne credo Znaczenie pedagogiki osoby w XXI wieku
    Maciej Jemioł
    213-223
    PDF (English)

Wyszukiwanie

Wyszukiwanie

Przeglądaj

  • Indeks autorów
  • Lista archiwalnych numerów

Użytkownik

Użytkownik

Aktualny numer

  • Logo Atom
  • Logo RSS2
  • Logo RSS1

Informacje

  • dla czytelników
  • dla autorów
  • dla bibliotekarzy

Newsletter

Zapisz się Wypisz się

Język / Language

  • English
  • Język Polski
W górę

Akademicka Platforma Czasopism

Najlepsze czasopisma naukowe i akademickie w jednym miejscu

apcz.umk.pl

Partnerzy platformy czasopism

  • Akademia Ignatianum w Krakowie
  • Akademickie Towarzystwo Andragogiczne
  • Fundacja Copernicus na rzecz Rozwoju Badań Naukowych
  • Instytut Historii im. Tadeusza Manteuffla Polskiej Akademii Nauk
  • Instytut Kultur Śródziemnomorskich i Orientalnych PAN
  • Instytut Tomistyczny
  • Karmelitański Instytut Duchowości w Krakowie
  • Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego
  • Państwowa Akademia Nauk Stosowanych w Krośnie
  • Państwowa Akademia Nauk Stosowanych we Włocławku
  • Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Stanisława Pigonia w Krośnie
  • Polska Fundacja Przemysłu Kosmicznego
  • Polskie Towarzystwo Ekonomiczne
  • Polskie Towarzystwo Ludoznawcze
  • Towarzystwo Miłośników Torunia
  • Towarzystwo Naukowe w Toruniu
  • Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
  • Uniwersytet Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie
  • Uniwersytet Mikołaja Kopernika
  • Uniwersytet w Białymstoku
  • Uniwersytet Warszawski
  • Wojewódzka Biblioteka Publiczna - Książnica Kopernikańska
  • Wyższe Seminarium Duchowne w Pelplinie / Wydawnictwo Diecezjalne „Bernardinum" w Pelplinie

© 2021- Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu Deklaracja dostępności Sklep wydawnictwa