Przejdź do sekcji głównej
Przejdź do głównego menu
Przejdź do stopki
Wpisz frazę
Szukaj
Zarejestruj
Zaloguj
Język
English
Język Polski
Menu
Strona domowa
Aktualny numer
Archiwum
Ogłoszenia
O czasopiśmie
O czasopiśmie
Przesyłanie tekstów
Zespół redakcyjny
Polityka prywatności
Kontakt
Zarejestruj
Zaloguj
Język:
English
Język Polski
Przegląd Badań Edukacyjnych
Szukaj
Strona domowa
/
Szukaj
Strona domowa
/
Szukaj
Szukaj
Wyszukaj w artykułach
Filtry zaawansowane
Od
Rok
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
Miesiąc
stycznia
lutego
marca
kwietnia
maja
czerwca
lipca
sierpnia
września
października
listopada
grudnia
Dzień
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
Do
Rok
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
Miesiąc
stycznia
lutego
marca
kwietnia
maja
czerwca
lipca
sierpnia
września
października
listopada
grudnia
Dzień
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
Według autora
Szukaj
Wyniki wyszukiwania
Znaleziono 210 elementów.
Qualitative Content Analysis – A Research Method in Social Science
Marcin Komor, Karolina Grzyb
143-163
2023-01-30
„Uczyć się od mistrzów” – zastosowanie tanatoedukacji do nauczania historii najnowszej
Agnieszka Janiak
237-255
2018-06-30
Zastosowanie metody Photovoice w badaniach z udziałem osób z niepełnosprawnością intelektualną
Ditta Baczała
133-150
2021-12-15
Opinie młodych kobiet na temat realizacji zadań rozwojowych okresu wczesnej dorosłości, związanych z rodzicielstwem. Raport z badań
Janina Duszyńska
83-98
2016-11-02
Strategie dyscyplinowania dzieci stosowane przez rodziców nieheteroseksualnych i ich partnerów – studium przypadku
Małgorzata Kowalska
83-102
2015-10-12
Badania rekonstrukcyjne – poza subiektywnością i obiektywnością interpretacji. Na przykładzie analizy sytuacji trudnych w pracy zawodowej w doświadczeniu absolwentów pedagogiki
Danuta Urbaniak-Zając
211-230
2017-02-20
O pozycji badacza w poznawaniu świata osób niepełnosprawnych
Zenon Gajdzica
103-114
2014-12-05
Virtual Reality in Teaching and Learning – Experiences and Opinions of Educators
Magdalena Kazimierska-Zając, Karolina Marek, Luba Jakubowska
61–74
2021-06-25
Plany edukacyjne młodzieży z Grudziądza i okolic. Raport z badań
Dagna Dejna, Filip Nalaskowski
43-72
2015-10-12
The Phenomenon of Functional Illiteracy in the Light of Empirical Studies
Ewa Przybylska
91-109
2018-01-29
Doświadczanie codzienności ucznia. Etnografia zaangażowana
Magdalena Cuprjak
195-204
2014-12-05
Differentiation of Needs of Educators from Intercultural Perspective – with the Use of the Questionnaire of Educational Needs (QEN)
Edyta Widawska, Anna Pierzchała
209-218
2020-12-30
Czy wielkość jest niezbędna? O rozmiarze próby w badaniach jakościowych
Sławomir Pasikowski
195-211
2016-05-15
Формирование коммуникативного поведения у подростков и взрослых с заиканием
Lyudmila A. Sys
7-18
2015-10-12
The Normative Definitions of Inclusive Education Developed by Teachers from Numerous Schools and of Varied Professional Experience
Wanda Baranowska, Justyna Leszka
75-90
2019-12-02
Między konformizmem a innowacyjnością. Z badań nad strategiami uczniowskimi
Beata Przyborowska, Iwona Murawska
247-265
2018-01-28
Czas jako obszar biograficznego uczenia się w późnej dorosłości w świetle dzienników Haliny Semenowicz
Hanna Solarczyk-Szwec, Kinga Majchrzak, Agata Szwech
229-245
2018-01-29
Digital Natives Disconnected. The Qualitative Research on Mediatized Life of Polish and International Students in Rzeszow and Warsaw, Poland
Iwona Leonowicz-Bukała, Anna Martens, Barbara Przywara
69-96
2021-12-16
Badania biograficzne w pedeutologii. Stan i kierunki ewolucji
Wanda Dróżka
211-234
2015-02-10
Preparation of Teachers and of Teaching Specialisation Students for the Implementation of School Health Education – a Review of Research
Grażyna Kosiba, Maria Gacek, Agnieszka Wojtowicz
161–175
2020-06-30
Uwięzienie w konwencji. Jakościowa metasynteza badań na temat zaangażowania obywatelskiego młodych
Violetta Kopińska
151-179
2021-12-15
Wywiady eksperckie z przedstawicielami elit – możliwości i ograniczenia w badaniach nad grupami o statusie mniejszościowym
Joanna Cukras-Stelągowska
2021-12-15
Skuteczność zróżnicowanych przekazów treści na przykładzie uczniów szkoły podstawowej
Patrycja Ampulska
99-112
2016-11-02
The Subjective Mental Well-Being of School-Age Children – Educational and Prophylactic Challenges
Magdalena Zadworna-Cieślak, Karolina Kossakowska
129-148
2018-11-29
Sprawczość i wspólnotowość a stereotypy płci
Emilia Aksamit
59-82
2016-11-02
51 - 75 z 210 elementów
<<
<
1
2
3
4
5
6
7
8
9
>
>>