http://www.home.umk.pl/~aunc_pedagogika/
Przejdź do sekcji głównej Przejdź do głównego menu Przejdź do stopki
  • Zarejestruj
  • Zaloguj
  • Język
    • English
    • Język Polski
  • Menu
  • Strona domowa
  • Aktualny numer
  • Archiwum
  • Ogłoszenia
  • O czasopiśmie
    • O czasopiśmie
    • Przesyłanie tekstów
    • Zespół redakcyjny
    • Rada Redakcyjna
    • Recenzenci
    • Polityka prywatności
    • Kontakt
  • Zarejestruj
  • Zaloguj
  • Język:
  • English
  • Język Polski

Acta Universitatis Nicolai Copernici Pedagogika

Szukaj
  • Strona domowa
  • /
  • Szukaj
  1. Strona domowa /
  2. Szukaj

Szukaj

Filtry zaawansowane
Od
Do

Wyniki wyszukiwania

Znaleziono 32 elementów.
  • Edukacja domowa w Polsce – pedagogiczne inspiracje współczesnych edukatorów domowych
    Katarzyna Kochan
    115-136
    2017-03-10
  • Dzikie dzieci i odmienność psychosomatyczna prowokowana. Rekonstrukcja studium przypadku Wandy Szuman (1955) dotyczącego dwóch chłopców wychowywanych w skrajnej izolacji do 5. roku życia
    Beata Borowska-Beszta
    33-58
    2017-02-11
  • Parent-school cooperation as an answer to Early School Leaving problem in Europe
    Małgorzata Banasiak
    137-148
    2017-03-10
  • Praca socjalna w Szkocji wobec zagrożeń dzieci w środowisku lokalnym (Na przykładzie instytucji wskazanej osoby – named person)
    Piotr Krakowiak
    89-101
    2018-03-05
  • Warunki kształcenia dzieci emigrantów polskich w Irlandii
    Anna Wołoszyn
    151-169
    2019-02-19
  • Hyper-konstruktywizm w nauczaniu fizyki. Tożsamość indywidualna i kompetencje społeczne
    Grzegorz P. Karwasz, Andrzej Karbowski
    177-202
    2017-03-10
  • Zaspokajanie potrzeb psychicznych dzieci korzystających z opieki hospicjum
    Magdalena Przybylińska
    153-176
    2018-03-05
  • Nowe paradygmaty w obszarze wsparcia rodziny w środowisku lokalnym w perspektywie umieszczania dzieci w pieczy zastępczej
    Jarosław Przeperski
    103-119
    2018-03-05
  • Koncepcja wychowania religijnego dziecka w poglądach Sofii Cavalletti (1917–2011)
    Barbara Surma
    47-60
    2017-07-07
  • Dojrzałość i gotowość dzieci sześcioletnich do czytania, pisania i wypowiedzi w kontekście obowiązku szkolnego – wybrane obszary rozwoju dziecka, pracy przedszkola i szkoły
    Elżbieta Wieczór
    133-158
    2016-04-15
  • „Uważnić”* głos dzieci i młodzieży ze środowisk przymusowych migrantów. Wybrane aspekty etyczne i metodologiczne badania doświadczeń udziału w szkolnej edukacji
    Anna Młynarczuk-Sokołowska
    107-139
    2021-12-02
  • CHARLOTTE MASON I JEJ POGLĄDY NA WYCHOWANIE DOMOWE
    Iwona Czarnecka
    117-133
    2021-11-06
  • CZAS WOLNY W HIERARCHII WAŻNOŚCI DZIAŁAŃ DZIECI I MŁODZIEŻY W ŚWIECIE ICT – OPINIE UCZNIÓW I NAUCZYCIELI
    Eunika Baron-Polańczyk
    151-174
    2023-05-20
  • Re-konstrukcja dialogu pokoleń w rzeczywistości kultury prefiguratywnej
    Lidia Marszałek
    73-88
    2018-03-05
  • Nauczyciel-wychowawca w instytucjach salezjańskich O projekcie badań pedeutologicznych
    Mirosław Stanisław Wierzbicki
    85-103
    2017-07-07
  • System edukacyjny w Hesji na przykładzie szkół ogólnokształcących. Ich wielokulturowość i sytuacja dzieci migrantów w heskich szkołach
    Barbara Dobrowolska
    71-102
    2025-03-29
  • Children after traumatic experiences
    Angelika Lenart
    165
    2020-09-19
  • SYTUACJA PSYCHOSPOŁECZNA UCZNIÓW PODCZAS PANDEMII COVID-19 – PRZEGLĄD BADAŃ 2020–2021.04
    Patrycja Brudzińska, Szymon Godawa
    123-146
    2021-11-28
  • Pojęcie kształtu Ziemi jako klucz do kształtowania wyższych pojęć astronomicznych. Wyniki badań wdrożeniowych
    Jan Amos Jelinek
    79-99
    2025-02-18
  • Rodzina jako kluczowa instytucja kształtująca prawidłowe wzorce korzystania z mediów cyfrowych
    Karol Kowalczuk
    57-77
    2025-02-18
  • Inicjatywy opiekuńcze, wychowawcze i oświatowe Związku Pracy Obywatelskiej Kobiet na rzecz dzieci i młodzieży
    Agnieszka Suplicka
    109-134
    2023-12-07
  • Experiencing stress by primary school students
    Agata Wołowska, Ewa Górska
    205-231
    2018-03-06
  • DNA-V – A CONTEXTUAL APPROACH TO MENTAL HEALTH AS A BENCHMARK FOR EVIDENCE-BASED PSYCHOLOGICAL EDUCATION AT SCHOOL
    Joanna Szafran, Hubert Czupała, Louise Hayes
    95-121
    2021-11-28
  • Między szkołą wzorcową a typową. Poszukiwanie optymalnych warunków przestrzeni szkolnych a preferencje uczniów z Polski
    Natalia Miler-Ogórkiewicz
    99-120
    2025-02-18
  • DZIECIĘCA METEOROLOGIA. EWOLUCJA SPOSOBU OCENIANIA STANU POGODY U DZIECI 6- I 9-LETNICH
    Jan Amos Jelinek
    199-217
    2023-05-20
1 - 25 z 32 elementów 1 2 > >> 
W górę

Akademicka Platforma Czasopism

Najlepsze czasopisma naukowe i akademickie w jednym miejscu

apcz.umk.pl

Partnerzy platformy czasopism

  • Akademia Ignatianum w Krakowie
  • Akademickie Towarzystwo Andragogiczne
  • Fundacja Copernicus na rzecz Rozwoju Badań Naukowych
  • Instytut Historii im. Tadeusza Manteuffla Polskiej Akademii Nauk
  • Instytut Kultur Śródziemnomorskich i Orientalnych PAN
  • Instytut Tomistyczny
  • Karmelitański Instytut Duchowości w Krakowie
  • Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego
  • Państwowa Akademia Nauk Stosowanych w Krośnie
  • Państwowa Akademia Nauk Stosowanych we Włocławku
  • Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Stanisława Pigonia w Krośnie
  • Polska Fundacja Przemysłu Kosmicznego
  • Polskie Towarzystwo Ekonomiczne
  • Polskie Towarzystwo Ludoznawcze
  • Towarzystwo Miłośników Torunia
  • Towarzystwo Naukowe w Toruniu
  • Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
  • Uniwersytet Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie
  • Uniwersytet Mikołaja Kopernika
  • Uniwersytet w Białymstoku
  • Uniwersytet Warszawski
  • Wojewódzka Biblioteka Publiczna - Książnica Kopernikańska
  • Wyższe Seminarium Duchowne w Pelplinie / Wydawnictwo Diecezjalne „Bernardinum" w Pelplinie

© 2021- Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu Deklaracja dostępności Sklep wydawnictwa