Archives - Page 2
-
-
-
-
-
-
-
Educational Authority of the Church at the Crossroads of Socio-Cultural Changes
Vol. 20 No. 5 (2017)2018-04-10 -
-
-
Social Areas and Their Impact on Education
Vol. 20 No. 2 (2017)2017-07-01Przestrzeń edukacyjna rozumiana jako ogół czynników, w tym m.in. miejsca, czasu, zastosowanej koncepcji wychowawczej, metod i środków wychowawczych, posiada znamienny wpływ na jakość wychowania. W tej przestrzeni najbardziej jednak oddziałują nie przedmioty i koncepcje, ale ludzie, którzy je wybierają. Istotne wydaje się tu pytanie, które wychowanek powinien sobie zadać, dzięki inspiracji wychowawcy: Kim chcę być? Jakie wartości są dla niego istotne i które z nich chce wcielać w życie, aby mógł uznać je za cenne i spełnione?
-
A Crisis of Humanity? Transhumanism, Posthumanism and the Future of Education
Vol. 20 No. 1 (2017)2017-05-09 -
-
Education on Polish Territory on the Threshold of 19th and 20th Century Biographies and Institutions
Vol. 19 No. 3 (2016)2016-12-24 -
Education in the Polish Lands in the Nineteenth Century. People and Institutions
Vol. 19 No. 2 (2016)2016-11-03 -
-
-
Previous
26-42 of 42