Przejdź do sekcji głównej
Przejdź do głównego menu
Przejdź do stopki
Wpisz frazę
Szukaj
Zarejestruj
Zaloguj
Język
English
Język Polski
Menu
Strona domowa
Aktualny numer
Archiwum
Ogłoszenia
O czasopiśmie
O czasopiśmie
Przesyłanie tekstów
Zespół redakcyjny
Polityka prywatności
Kontakt
Zarejestruj
Zaloguj
Język:
English
Język Polski
Studia Paedagogica Ignatiana
Tom 18 (2015)
Strona domowa
/
Tom 18 (2015)
Strona domowa
/
Archiwum
/
Tom 18 (2015)
/
Spis treści
Tom 18 (2015)
Spis treści
« Powrót
Wprowadzenie
Introduction
Andrzej Wierciński
9-14
PDF (English)
Wprowadzenie
Andrzej Wierciński
15-21
PDF
Artykuły i Rozprawy
Osąd, wyobraźnia i Bildung
Roger Savage
25-40
PDF (English)
Hermeneutyka procesu edukacyjnego. Bildung jako kolektywna intencjonalność
Francesco Forlin
41-58
PDF (English)
Hermeneutyczne pierwszeństwo pytania. Kształtowanie hermeneutycznego ucha
Małgorzata Przanowska
59-80
PDF (English)
Hermeneutyka prawnicza. W tekście i poza nim
George Taylor
81-96
PDF (English)
Pomiędzy hermeneutyką a edukacją. Perspektywa Paula Ricoeura
Tomas Domingo Moratalla
97-114
PDF (English)
Paul Ricoeur i hermeneutyczne wyzwania autorytetu kulturowego w edukacji
Lech Witkowski
115-128
PDF (English)
Edukacja wielokulturowa. Model translacyjny
Sebastian Purcell
129-148
PDF (English)
Wzajemność i międzypodmiotowy dialog w edukacji religijnej
Daniel Shuster
149-176
PDF (English)
Przeciw redukcjonizmowi w kształceniu neurobiologicznym. Potrójny argument
James Scott Johnston
177-202
PDF (English)
Jednocząc serce i umysł. Omówienie zasad kształcenia przedszkolnego
Wen Ma
203-216
PDF (English)
Cierpienie, wolność i sens. Viktor Frankl i Martin Heidegger
Francesco Brencio
217-246
PDF (English)
Edukacja jako osobista podróż. Wyprawa ku Jungowskiemu pojęciu indywiduacji
Evangelos Tsempelis
247-263
PDF (English)
Recenzje
Klaudia Węc,Granice i transgresje współczesnego wychowania. Kontestacyjny wymiar pedagogiki krytycznej i jej praktyczne implikacje
Andrzej Wierciński
267-274
PDF (English)
Klaudia Węc, Granice i transgresje współczesnego wychowania. Kontestacyjny wymiar pedagogiki krytycznej i jej praktyczne implikacje
Małgorzata Przanowska
275-282
PDF (English)
Sprawozdania z konferencji
A Report of the 3rd International Congress „The Word in Education. Good Practice in Times of Crisis”. Barcelona, November 27–28, 2015
Paweł Kaźmierczak
285-289
PDF (English)
Wyszukiwanie
Wyszukiwanie
Wpisz wyszukiwaną frazę
Szukaj
Przeglądaj
Indeks autorów
Lista archiwalnych numerów
Użytkownik
Użytkownik
Nazwa użytkownika (np. jankowalski)
*
Wymagane
Hasło (dozwolone małe litery i cyfry)
*
Wymagane
Zapamiętaj mnie
Zaloguj się
Aktualny numer
Informacje
dla czytelników
dla autorów
dla bibliotekarzy
Newsletter
Zapisz się
Wypisz się
Język / Language
English
Język Polski