Przejdź do sekcji głównej Przejdź do głównego menu Przejdź do stopki
  • Zarejestruj
  • Zaloguj
  • Język
    • English
    • Język Polski
  • Menu
  • Strona domowa
  • Aktualny numer
  • Archiwum
  • Ogłoszenia
  • O czasopiśmie
    • O czasopiśmie
    • Przesyłanie tekstów
    • Zespół redakcyjny
    • Polityka prywatności
    • Kontakt
  • Zarejestruj
  • Zaloguj
  • Język:
  • English
  • Język Polski

Studia Paedagogica Ignatiana

Tom 18 (2015)
  • Strona domowa
  • /
  • Tom 18 (2015)
  1. Strona domowa /
  2. Archiwum /
  3. Tom 18 (2015) /
  4. Spis treści

Tom 18 (2015)

Spis treści

« Powrót

Wprowadzenie

  • Introduction
    Andrzej Wierciński
    9-14
    PDF (English)
  • Wprowadzenie
    Andrzej Wierciński
    15-21
    PDF

Artykuły i Rozprawy

  • Osąd, wyobraźnia i Bildung
    Roger Savage
    25-40
    PDF (English)
  • Hermeneutyka procesu edukacyjnego. Bildung jako kolektywna intencjonalność
    Francesco Forlin
    41-58
    PDF (English)
  • Hermeneutyczne pierwszeństwo pytania. Kształtowanie hermeneutycznego ucha
    Małgorzata Przanowska
    59-80
    PDF (English)
  • Hermeneutyka prawnicza. W tekście i poza nim
    George Taylor
    81-96
    PDF (English)
  • Pomiędzy hermeneutyką a edukacją. Perspektywa Paula Ricoeura
    Tomas Domingo Moratalla
    97-114
    PDF (English)
  • Paul Ricoeur i hermeneutyczne wyzwania autorytetu kulturowego w edukacji
    Lech Witkowski
    115-128
    PDF (English)
  • Edukacja wielokulturowa. Model translacyjny
    Sebastian Purcell
    129-148
    PDF (English)
  • Wzajemność i międzypodmiotowy dialog w edukacji religijnej
    Daniel Shuster
    149-176
    PDF (English)
  • Przeciw redukcjonizmowi w kształceniu neurobiologicznym. Potrójny argument
    James Scott Johnston
    177-202
    PDF (English)
  • Jednocząc serce i umysł. Omówienie zasad kształcenia przedszkolnego
    Wen Ma
    203-216
    PDF (English)
  • Cierpienie, wolność i sens. Viktor Frankl i Martin Heidegger
    Francesco Brencio
    217-246
    PDF (English)
  • Edukacja jako osobista podróż. Wyprawa ku Jungowskiemu pojęciu indywiduacji
    Evangelos Tsempelis
    247-263
    PDF (English)

Recenzje

  • Klaudia Węc,Granice i transgresje współczesnego wychowania. Kontestacyjny wymiar pedagogiki krytycznej i jej praktyczne implikacje
    Andrzej Wierciński
    267-274
    PDF (English)
  • Klaudia Węc, Granice i transgresje współczesnego wychowania. Kontestacyjny wymiar pedagogiki krytycznej i jej praktyczne implikacje
    Małgorzata Przanowska
    275-282
    PDF (English)

Sprawozdania z konferencji

  • A Report of the 3rd International Congress „The Word in Education. Good Practice in Times of Crisis”. Barcelona, November 27–28, 2015
    Paweł Kaźmierczak
    285-289
    PDF (English)

Wyszukiwanie

Wyszukiwanie

Przeglądaj

  • Indeks autorów
  • Lista archiwalnych numerów

Użytkownik

Użytkownik

Aktualny numer

  • Logo Atom
  • Logo RSS2
  • Logo RSS1

Informacje

  • dla czytelników
  • dla autorów
  • dla bibliotekarzy

Newsletter

Zapisz się Wypisz się

Język / Language

  • English
  • Język Polski
W górę

Akademicka Platforma Czasopism

Najlepsze czasopisma naukowe i akademickie w jednym miejscu

apcz.umk.pl

Partnerzy platformy czasopism

  • Akademia Ignatianum w Krakowie
  • Akademickie Towarzystwo Andragogiczne
  • Fundacja Copernicus na rzecz Rozwoju Badań Naukowych
  • Instytut Historii im. Tadeusza Manteuffla Polskiej Akademii Nauk
  • Instytut Kultur Śródziemnomorskich i Orientalnych PAN
  • Instytut Tomistyczny
  • Karmelitański Instytut Duchowości w Krakowie
  • Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego
  • Państwowa Akademia Nauk Stosowanych w Krośnie
  • Państwowa Akademia Nauk Stosowanych we Włocławku
  • Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Stanisława Pigonia w Krośnie
  • Polska Fundacja Przemysłu Kosmicznego
  • Polskie Towarzystwo Ekonomiczne
  • Polskie Towarzystwo Ludoznawcze
  • Towarzystwo Miłośników Torunia
  • Towarzystwo Naukowe w Toruniu
  • Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
  • Uniwersytet Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie
  • Uniwersytet Mikołaja Kopernika
  • Uniwersytet w Białymstoku
  • Uniwersytet Warszawski
  • Wojewódzka Biblioteka Publiczna - Książnica Kopernikańska
  • Wyższe Seminarium Duchowne w Pelplinie / Wydawnictwo Diecezjalne „Bernardinum" w Pelplinie

© 2021- Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu Deklaracja dostępności Sklep wydawnictwa