Przejdź do sekcji głównej Przejdź do głównego menu Przejdź do stopki
  • Zarejestruj
  • Zaloguj
  • Język
    • English
    • Język Polski
  • Menu
  • Strona domowa
  • Aktualny numer
  • Archiwum
  • Ogłoszenia
  • O czasopiśmie
    • O czasopiśmie
    • Przesyłanie tekstów
    • Zespół redakcyjny
    • Polityka prywatności
    • Kontakt
  • Zarejestruj
  • Zaloguj
  • Język:
  • English
  • Język Polski

Studia Paedagogica Ignatiana

Tom 23 Nr 3 (2020): Leaders for Social Integration
  • Strona domowa
  • /
  • Tom 23 Nr 3 (2020): Leaders for Social Integration
  1. Strona domowa /
  2. Archiwum /
  3. Tom 23 Nr 3 (2020): Leaders for Social Integration

Tom 23 Nr 3 (2020): Leaders for Social Integration

					Pokaż  Tom 23 Nr 3 (2020): Leaders for Social Integration
Spis treści
Tom 23 Nr 3 (2020): Leaders for Social Integration
Wednesday, Dec 9, 2020
Spis treści tego numeru
Wprowadzenie
Introduction
Krzysztof Biel
9-11
PDF (English)
Wstęp
Krzysztof Biel
13-15
PDF
Artykuły i Rozprawy
LEADERSHIP EDUCATION FOR SOCIAL TRANSFORMATION. BARCELONA SOCIAL INCLUSION PLAN
Joan Sorribes
19-42
PDF (English) PDF
The Role of Leadership in Managing Multicultural Teams. Polish Managers’ Point of View: Preliminary Research
Agnieszka Knap-Stefaniuk
43-60
PDF (English) PDF
Raporty z badań
Social Rehabilitation of Prisoners on the Basis of the Programme “Theatre, Mummy, Daddy and Me” in the Light of Document Analysis
Anna Dąbrowska, Justyna Joanna Kusztal, Małgorzata Turczyk
63-82
PDF PDF (English)
Miscellanea
Changes in Some Aspects of Teachers’ Work in the Czech Republic Since 1989
Lucie Zormanová
87-108
PDF (English) PDF
Enslavement and Freedom of Choice: The Perspective of the Solution-Focused Approach in the Resocialization of Addicted Youths
Jacek Szczepkowski
109-125
PDF (English) PDF
Organizational and Professional Competences Preparing Counsellors for Working with People Who Have Experienced Sexual Violence
Barbara Adamczyk
127-147
PDF (English) PDF
The Kalksburg Jesuit Secondary Grammar School And Its Polish Pupils (1856–1938)
Magdolna Rébay
149-178
PDF (English) PDF
Marital Selection in Intercultural Marriages
Ewa Agata Sowa-Behtane
179-199
PDF (English) PDF
Pavie, une université au service des rois d’Espagne
Simona Negruzzo
202-227
PDF (Français (France)) PDF
Recenzje
A History of Catholic Education and Schooling in Scotland. New Perspectives
Jakub Adamczewski
231-235
PDF (English) PDF

Wyszukiwanie

Wyszukiwanie

Przeglądaj

  • Indeks autorów
  • Lista archiwalnych numerów

Użytkownik

Użytkownik

Aktualny numer

  • Logo Atom
  • Logo RSS2
  • Logo RSS1

Informacje

  • dla czytelników
  • dla autorów
  • dla bibliotekarzy

Newsletter

Zapisz się Wypisz się

Język / Language

  • English
  • Język Polski
W górę

Akademicka Platforma Czasopism

Najlepsze czasopisma naukowe i akademickie w jednym miejscu

apcz.umk.pl

Partnerzy platformy czasopism

  • Akademia Ignatianum w Krakowie
  • Akademickie Towarzystwo Andragogiczne
  • Fundacja Copernicus na rzecz Rozwoju Badań Naukowych
  • Instytut Historii im. Tadeusza Manteuffla Polskiej Akademii Nauk
  • Instytut Kultur Śródziemnomorskich i Orientalnych PAN
  • Instytut Tomistyczny
  • Karmelitański Instytut Duchowości w Krakowie
  • Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego
  • Państwowa Akademia Nauk Stosowanych w Krośnie
  • Państwowa Akademia Nauk Stosowanych we Włocławku
  • Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Stanisława Pigonia w Krośnie
  • Polska Fundacja Przemysłu Kosmicznego
  • Polskie Towarzystwo Ekonomiczne
  • Polskie Towarzystwo Ludoznawcze
  • Towarzystwo Miłośników Torunia
  • Towarzystwo Naukowe w Toruniu
  • Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
  • Uniwersytet Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie
  • Uniwersytet Mikołaja Kopernika
  • Uniwersytet w Białymstoku
  • Uniwersytet Warszawski
  • Wojewódzka Biblioteka Publiczna - Książnica Kopernikańska
  • Wyższe Seminarium Duchowne w Pelplinie / Wydawnictwo Diecezjalne „Bernardinum" w Pelplinie

© 2021- Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu Deklaracja dostępności Sklep wydawnictwa