Przejdź do sekcji głównej Przejdź do głównego menu Przejdź do stopki
  • Zarejestruj
  • Zaloguj
  • Język
    • English
    • Język Polski
  • Menu
  • Strona domowa
  • Aktualny numer
  • Archiwum
  • Ogłoszenia
  • O czasopiśmie
    • O czasopiśmie
    • Przesyłanie tekstów
    • Zespół redakcyjny
    • Polityka prywatności
    • Kontakt
  • Zarejestruj
  • Zaloguj
  • Język:
  • English
  • Język Polski

Studia Paedagogica Ignatiana

Tom 20 Nr 3 (2017): Edukacja domowa. Stan i perspektywy
  • Strona domowa
  • /
  • Tom 20 Nr 3 (2017): Edukacja domowa. Stan i perspektywy
  1. Strona domowa /
  2. Archiwum /
  3. Tom 20 Nr 3 (2017): Edukacja domowa. Stan i perspektywy

Tom 20 Nr 3 (2017): Edukacja domowa. Stan i perspektywy

					Pokaż  Tom 20 Nr 3 (2017): Edukacja domowa. Stan i perspektywy
Spis treści
Tom 20 Nr 3 (2017): Edukacja domowa. Stan i perspektywy
Monday, Oct 9, 2017
Spis treści tego numeru
Wprowadzenie
Wprowadzenie
Marek Budajczak
9-12
PDF
Introduction
Marek Budajczak
13-16
PDF (English)
Artykuły i Rozprawy
Polskie tradycje edukacji domowej
Krzysztof Jakubiak
19-30
PDF
„E-wsparcie” dla rodziców w edukacji domowej dzieci
Urszula Bartnikowska, Joanna Maria Garbula
31-46
PDF
Polska edukacja domowa jako mise en abyme między kondycją ludzką a społecznymi konstrukcjami oświatowymi
Marek Budajczak
47-62
PDF
Kształcenie dzieci zdolnych w europejskich systemach edukacyjnych. Fenomen tutoringu domowego w Anglii
Anna Włoch
63-83
PDF
Możliwości budowania spersonalizowanej przestrzeni edukacyjnej dla wspierania rozwoju dzieci w wieku wczesnoszkolnym
Irena Pulak, Katarzyna Szewczuk
85-99
PDF
Psychologiczne i społeczne uwarunkowania osiągnięć osób zdolnych – analiza i wskazówki dla nauczycieli i rodziców pracujących z osobami zdolnymi
Aneta Kamińska
101-118
PDF
Nauczyciel wobec otwartości uczniów w przestrzeni edukacyjnej
Małgorzata Agnieszka Samujło, Teresa Sokołowska-Dzioba
119-137
PDF
Raporty z badań
Nauczyciele domowi w guberni lubelskiej w latach 1832-1864. Próba charakterystyki
Monika Hajkowska
141-159
PDF
Doświadczenie edukacji domowej i edukacji tradycyjnej – w narracji maturzysty
Renata Królikiewicz
161-181
PDF
Recenzje
Nauczyciele szkół galicyjskich w egodokumentach Dorota Grabowska-Pieńkosz, Zapisani w pamięci. Nauczyciele zaboru austriackiego w literaturze pamiętnikarskiej, Wydawnictwo Naukowe UMK, Toruń 2016, ss. 382
Witold Chmielewski
185-190
PDF
Wyzwania edukacyjnej codzienności wobec budowania sensu życia osób starszych w Polsce i Kanadzie Norbert G. Pikuła, Poczucie sensu życia osób starszych. Inspiracje do edukacji w starości, wydanie 3, Oficyna Wydawnicza „Impuls”, Kraków 2016, ss. 218
Anna K. Duda
191-193
PDF
Mistrz i uczeń – rozmowy o analizie transakcyjnej Jarosław Jagieła, Adrianna Sarnat-Ciastko, Dlaczego analiza transakcyjna? Rozmowa o zastosowaniu analizy transakcyjnej w pracy nauczyciela i wychowawcy, Wydawnictwo im. Stanisława Podobińskiego Akademii
Aleksandra Gbyl
195-197
PDF
Nauczyciel „uwikłany” w system Joanna M. Łukasik, Bogdan Stańkowski (red.), Wyzwania szkolnej codzienności, Akademia Ignatianum w Krakowie, Wydawnictwo WAM, Kraków 2015, ss. 260
Paulina Koperna
199-205
PDF
Terapia, dialog, interwencje Jak zmieniać zachowania dzieci i młodzieży, opracowanie zbiorowe: Artur Kołakowski, Małgorzata Dąbrowska- -Kaczorek, Jessica Minahan, Nancy Rappaport, Jerome Schultz, Eliza Wasilewska, Bogdan Guziński, Fraszka Edukacyjna, War
Edyta Laurman-Jarząbek
207-210
PDF
Sprawozdania z konferencji
Sprawozdanie z międzynarodowej konferencji naukowej „Kształcenie profesjonalistów dla integralnej gerontologii XXI wieku”, Akademia Ignatianum w Krakowie, 18–19 października 2016 r.
Andrzej Grudziński
213-216
PDF
Sprawozdanie z I Międzynarodowej Konferencji „Wczesna Edukacja Dziecka – Trywializacja czy Modernizacja?”, Kraków, 21–22 listopada 2016 r.
Jolanta Staniek
217-223
PDF
Sprawozdanie z międzynarodowej konferencji naukowej pt. „Synergia środowisk wychowawczych. Główne wyzwania w Europie Środkowo-Wschodniej po 1989 roku”, Kraków, 24–25 listopada 2016 r.
Estera Twardowska-Staszek, Magdalena Ciechowska, Marian Olejnik
225-233
PDF
Sprawozdanie z konferencji naukowej z cyklu „Problemy współczesnej profilaktyki”, Lublin, 16–17 maja 2017 r.
Karolina Kmiecik-Jusięga
235-240
PDF

Wyszukiwanie

Wyszukiwanie

Przeglądaj

  • Indeks autorów
  • Lista archiwalnych numerów

Użytkownik

Użytkownik

Aktualny numer

  • Logo Atom
  • Logo RSS2
  • Logo RSS1

Informacje

  • dla czytelników
  • dla autorów
  • dla bibliotekarzy

Newsletter

Zapisz się Wypisz się

Język / Language

  • English
  • Język Polski
W górę

Akademicka Platforma Czasopism

Najlepsze czasopisma naukowe i akademickie w jednym miejscu

apcz.umk.pl

Partnerzy platformy czasopism

  • Akademia Ignatianum w Krakowie
  • Akademickie Towarzystwo Andragogiczne
  • Fundacja Copernicus na rzecz Rozwoju Badań Naukowych
  • Instytut Historii im. Tadeusza Manteuffla Polskiej Akademii Nauk
  • Instytut Kultur Śródziemnomorskich i Orientalnych PAN
  • Instytut Tomistyczny
  • Karmelitański Instytut Duchowości w Krakowie
  • Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego
  • Państwowa Akademia Nauk Stosowanych w Krośnie
  • Państwowa Akademia Nauk Stosowanych we Włocławku
  • Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Stanisława Pigonia w Krośnie
  • Polska Fundacja Przemysłu Kosmicznego
  • Polskie Towarzystwo Ekonomiczne
  • Polskie Towarzystwo Ludoznawcze
  • Towarzystwo Miłośników Torunia
  • Towarzystwo Naukowe w Toruniu
  • Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
  • Uniwersytet Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie
  • Uniwersytet Mikołaja Kopernika
  • Uniwersytet w Białymstoku
  • Uniwersytet Warszawski
  • Wojewódzka Biblioteka Publiczna - Książnica Kopernikańska
  • Wyższe Seminarium Duchowne w Pelplinie / Wydawnictwo Diecezjalne „Bernardinum" w Pelplinie

© 2021- Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu Deklaracja dostępności Sklep wydawnictwa