Przejdź do sekcji głównej Przejdź do głównego menu Przejdź do stopki
  • Zarejestruj
  • Zaloguj
  • Język
    • English
    • Język Polski
  • Menu
  • Strona domowa
  • Aktualny numer
  • Archiwum
  • Ogłoszenia
  • O czasopiśmie
    • O czasopiśmie
    • Przesyłanie tekstów
    • Zespół redakcyjny
    • Polityka prywatności
    • Kontakt
  • Zarejestruj
  • Zaloguj
  • Język:
  • English
  • Język Polski

Studia Paedagogica Ignatiana

Tom 23 Nr 2 (2020): Uniwersytet w tradycji akademickiej
  • Strona domowa
  • /
  • Tom 23 Nr 2 (2020): Uniwersytet w tradycji akademickiej
  1. Strona domowa /
  2. Archiwum /
  3. Tom 23 Nr 2 (2020): Uniwersytet w tradycji akademickiej

Tom 23 Nr 2 (2020): Uniwersytet w tradycji akademickiej

					Pokaż  Tom 23 Nr 2 (2020): Uniwersytet w tradycji akademickiej
Spis treści
Tom 23 Nr 2 (2020): Uniwersytet w tradycji akademickiej
Thursday, Aug 6, 2020
Spis treści tego numeru
Wprowadzenie
Wprowadzenie
Beata Topij-Stempińska, Jerzy Kochanowicz
9-11
PDF
Introduction
Beata Topij-Stempińska, Jerzy Kochanowicz
13-15
PDF (English)
Artykuły i Rozprawy
Poglądy profesorów uniwersytetów europejskich na temat edukacji kobiet na poziomie wyższym. Analiza wybranych czasopism kobiecych Królestwa Polskiego z II połowy XIX i początku XX wieku
Barbara Kalinowska-Witek
19-38
PDF PDF (English)
Działalność Leona Cyfrowicza (1844-1904) na rzecz sierot w Krakowskim Towarzystwie Dobroczynności
Ewa Maria Barnaś-Baran
39-57
PDF PDF (English)
Działalność Stowarzyszenia Grona Nauczycielskiego Uniwersytetu Stefana Batorego w Wilnie (1923-1939). Zarys problemu
Władysława Szulakiewicz
59-74
PDF PDF (English)
„Uniwersytety dla wszystkich”. George Zygmunt Fijałkowski-Bereday i jego wizja kształcenia wyższego
Justyna Wojniak
75-93
PDF PDF (English)
Współczesne tendencje w nauczaniu historii wychowania w wybranych ośrodkach akademickich
Dorota Grabowska-Pieńkosz, Joanna Falkowska
95-109
PDF PDF (English)
Przestrzenie aktywności nauczyciela akademickiego i studenta w świetle dydaktyki zaangażowanej
Krystyna Chałas
111-127
PDF PDF (English)
Miscellanea
Metafory transakcyjne i edukacja
Jarosław Jagieła
131-153
PDF PDF (English)
Recenzje
O wileńskiej pedagogice i jej propagatorach słów kilka
Beata Celina Topij-Stempińska
157-162
PDF PDF (English)

Wyszukiwanie

Wyszukiwanie

Przeglądaj

  • Indeks autorów
  • Lista archiwalnych numerów

Użytkownik

Użytkownik

Aktualny numer

  • Logo Atom
  • Logo RSS2
  • Logo RSS1

Informacje

  • dla czytelników
  • dla autorów
  • dla bibliotekarzy

Newsletter

Zapisz się Wypisz się

Język / Language

  • English
  • Język Polski
W górę

Akademicka Platforma Czasopism

Najlepsze czasopisma naukowe i akademickie w jednym miejscu

apcz.umk.pl

Partnerzy platformy czasopism

  • Akademia Ignatianum w Krakowie
  • Akademickie Towarzystwo Andragogiczne
  • Fundacja Copernicus na rzecz Rozwoju Badań Naukowych
  • Instytut Historii im. Tadeusza Manteuffla Polskiej Akademii Nauk
  • Instytut Kultur Śródziemnomorskich i Orientalnych PAN
  • Instytut Tomistyczny
  • Karmelitański Instytut Duchowości w Krakowie
  • Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego
  • Państwowa Akademia Nauk Stosowanych w Krośnie
  • Państwowa Akademia Nauk Stosowanych we Włocławku
  • Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Stanisława Pigonia w Krośnie
  • Polska Fundacja Przemysłu Kosmicznego
  • Polskie Towarzystwo Ekonomiczne
  • Polskie Towarzystwo Ludoznawcze
  • Towarzystwo Miłośników Torunia
  • Towarzystwo Naukowe w Toruniu
  • Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
  • Uniwersytet Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie
  • Uniwersytet Mikołaja Kopernika
  • Uniwersytet w Białymstoku
  • Uniwersytet Warszawski
  • Wojewódzka Biblioteka Publiczna - Książnica Kopernikańska
  • Wyższe Seminarium Duchowne w Pelplinie / Wydawnictwo Diecezjalne „Bernardinum" w Pelplinie

© 2021- Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu Deklaracja dostępności Sklep wydawnictwa