Przejdź do sekcji głównej Przejdź do głównego menu Przejdź do stopki
  • Zarejestruj
  • Zaloguj
  • Język
    • English
    • Język Polski
  • Menu
  • Strona domowa
  • Aktualny numer
  • Archiwum
  • Ogłoszenia
  • O czasopiśmie
    • O czasopiśmie
    • Przesyłanie tekstów
    • Zespół redakcyjny
    • Polityka prywatności
    • Kontakt
  • Zarejestruj
  • Zaloguj
  • Język:
  • English
  • Język Polski

Studia Paedagogica Ignatiana

Tom 18 (2015)
  • Strona domowa
  • /
  • Tom 18 (2015)
  1. Strona domowa /
  2. Archiwum /
  3. Tom 18 (2015)

Tom 18 (2015)

					Pokaż  Tom 18 (2015)
Spis treści
Tom 18 (2015)
Tuesday, Apr 19, 2016
Spis treści tego numeru
Wprowadzenie
Introduction
Andrzej Wierciński
9-14
PDF (English)
Wprowadzenie
Andrzej Wierciński
15-21
PDF
Artykuły i Rozprawy
Osąd, wyobraźnia i Bildung
Roger Savage
25-40
PDF (English)
Hermeneutyka procesu edukacyjnego. Bildung jako kolektywna intencjonalność
Francesco Forlin
41-58
PDF (English)
Hermeneutyczne pierwszeństwo pytania. Kształtowanie hermeneutycznego ucha
Małgorzata Przanowska
59-80
PDF (English)
Hermeneutyka prawnicza. W tekście i poza nim
George Taylor
81-96
PDF (English)
Pomiędzy hermeneutyką a edukacją. Perspektywa Paula Ricoeura
Tomas Domingo Moratalla
97-114
PDF (English)
Paul Ricoeur i hermeneutyczne wyzwania autorytetu kulturowego w edukacji
Lech Witkowski
115-128
PDF (English)
Edukacja wielokulturowa. Model translacyjny
Sebastian Purcell
129-148
PDF (English)
Wzajemność i międzypodmiotowy dialog w edukacji religijnej
Daniel Shuster
149-176
PDF (English)
Przeciw redukcjonizmowi w kształceniu neurobiologicznym. Potrójny argument
James Scott Johnston
177-202
PDF (English)
Jednocząc serce i umysł. Omówienie zasad kształcenia przedszkolnego
Wen Ma
203-216
PDF (English)
Cierpienie, wolność i sens. Viktor Frankl i Martin Heidegger
Francesco Brencio
217-246
PDF (English)
Edukacja jako osobista podróż. Wyprawa ku Jungowskiemu pojęciu indywiduacji
Evangelos Tsempelis
247-263
PDF (English)
Recenzje
Klaudia Węc,Granice i transgresje współczesnego wychowania. Kontestacyjny wymiar pedagogiki krytycznej i jej praktyczne implikacje
Andrzej Wierciński
267-274
PDF (English)
Klaudia Węc, Granice i transgresje współczesnego wychowania. Kontestacyjny wymiar pedagogiki krytycznej i jej praktyczne implikacje
Małgorzata Przanowska
275-282
PDF (English)
Sprawozdania z konferencji
A Report of the 3rd International Congress „The Word in Education. Good Practice in Times of Crisis”. Barcelona, November 27–28, 2015
Paweł Kaźmierczak
285-289
PDF (English)

Wyszukiwanie

Wyszukiwanie

Przeglądaj

  • Indeks autorów
  • Lista archiwalnych numerów

Użytkownik

Użytkownik

Aktualny numer

  • Logo Atom
  • Logo RSS2
  • Logo RSS1

Informacje

  • dla czytelników
  • dla autorów
  • dla bibliotekarzy

Newsletter

Zapisz się Wypisz się

Język / Language

  • English
  • Język Polski
W górę

Akademicka Platforma Czasopism

Najlepsze czasopisma naukowe i akademickie w jednym miejscu

apcz.umk.pl

Partnerzy platformy czasopism

  • Akademia Ignatianum w Krakowie
  • Akademickie Towarzystwo Andragogiczne
  • Fundacja Copernicus na rzecz Rozwoju Badań Naukowych
  • Instytut Historii im. Tadeusza Manteuffla Polskiej Akademii Nauk
  • Instytut Kultur Śródziemnomorskich i Orientalnych PAN
  • Instytut Tomistyczny
  • Karmelitański Instytut Duchowości w Krakowie
  • Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego
  • Państwowa Akademia Nauk Stosowanych w Krośnie
  • Państwowa Akademia Nauk Stosowanych we Włocławku
  • Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Stanisława Pigonia w Krośnie
  • Polska Fundacja Przemysłu Kosmicznego
  • Polskie Towarzystwo Ekonomiczne
  • Polskie Towarzystwo Ludoznawcze
  • Towarzystwo Miłośników Torunia
  • Towarzystwo Naukowe w Toruniu
  • Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
  • Uniwersytet Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie
  • Uniwersytet Mikołaja Kopernika
  • Uniwersytet w Białymstoku
  • Uniwersytet Warszawski
  • Wojewódzka Biblioteka Publiczna - Książnica Kopernikańska
  • Wyższe Seminarium Duchowne w Pelplinie / Wydawnictwo Diecezjalne „Bernardinum" w Pelplinie

© 2021- Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu Deklaracja dostępności Sklep wydawnictwa