Przejdź do sekcji głównej Przejdź do głównego menu Przejdź do stopki
  • Zarejestruj
  • Zaloguj
  • Język
    • English
    • Język Polski
  • Menu
  • Strona domowa
  • Aktualny numer
  • Archiwum
  • Ogłoszenia
  • O czasopiśmie
    • O czasopiśmie
    • Przesyłanie tekstów
    • Zespół redakcyjny
    • Polityka prywatności
    • Kontakt
  • Zarejestruj
  • Zaloguj
  • Język:
  • English
  • Język Polski

Studia Paedagogica Ignatiana

Tom 23 Nr 3 (2020): Leaders for Social Integration
  • Strona domowa
  • /
  • Tom 23 Nr 3 (2020): Leaders for Social Integration
  1. Strona domowa /
  2. Archiwum /
  3. Tom 23 Nr 3 (2020): Leaders for Social Integration /
  4. Spis treści

Tom 23 Nr 3 (2020): Leaders for Social Integration

Spis treści

« Powrót

Wprowadzenie

  • Introduction
    Krzysztof Biel
    9-11
    PDF (English)
  • Wstęp
    Krzysztof Biel
    13-15
    PDF

Artykuły i Rozprawy

  • LEADERSHIP EDUCATION FOR SOCIAL TRANSFORMATION. BARCELONA SOCIAL INCLUSION PLAN
    Joan Sorribes
    19-42
    PDF (English) PDF
  • The Role of Leadership in Managing Multicultural Teams. Polish Managers’ Point of View: Preliminary Research
    Agnieszka Knap-Stefaniuk
    43-60
    PDF (English) PDF

Raporty z badań

  • Social Rehabilitation of Prisoners on the Basis of the Programme “Theatre, Mummy, Daddy and Me” in the Light of Document Analysis
    Anna Dąbrowska, Justyna Joanna Kusztal, Małgorzata Turczyk
    63-82
    PDF PDF (English)

Miscellanea

  • Changes in Some Aspects of Teachers’ Work in the Czech Republic Since 1989
    Lucie Zormanová
    87-108
    PDF (English) PDF
  • Enslavement and Freedom of Choice: The Perspective of the Solution-Focused Approach in the Resocialization of Addicted Youths
    Jacek Szczepkowski
    109-125
    PDF (English) PDF
  • Organizational and Professional Competences Preparing Counsellors for Working with People Who Have Experienced Sexual Violence
    Barbara Adamczyk
    127-147
    PDF (English) PDF
  • The Kalksburg Jesuit Secondary Grammar School And Its Polish Pupils (1856–1938)
    Magdolna Rébay
    149-178
    PDF (English) PDF
  • Marital Selection in Intercultural Marriages
    Ewa Agata Sowa-Behtane
    179-199
    PDF (English) PDF
  • Pavie, une université au service des rois d’Espagne
    Simona Negruzzo
    202-227
    PDF (Français (France)) PDF

Recenzje

  • A History of Catholic Education and Schooling in Scotland. New Perspectives
    Jakub Adamczewski
    231-235
    PDF (English) PDF

Wyszukiwanie

Wyszukiwanie

Przeglądaj

  • Indeks autorów
  • Lista archiwalnych numerów

Użytkownik

Użytkownik

Aktualny numer

  • Logo Atom
  • Logo RSS2
  • Logo RSS1

Informacje

  • dla czytelników
  • dla autorów
  • dla bibliotekarzy

Newsletter

Zapisz się Wypisz się

Język / Language

  • English
  • Język Polski
W górę

Akademicka Platforma Czasopism

Najlepsze czasopisma naukowe i akademickie w jednym miejscu

apcz.umk.pl

Partnerzy platformy czasopism

  • Akademia Ignatianum w Krakowie
  • Akademickie Towarzystwo Andragogiczne
  • Fundacja Copernicus na rzecz Rozwoju Badań Naukowych
  • Instytut Historii im. Tadeusza Manteuffla Polskiej Akademii Nauk
  • Instytut Kultur Śródziemnomorskich i Orientalnych PAN
  • Instytut Tomistyczny
  • Karmelitański Instytut Duchowości w Krakowie
  • Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego
  • Państwowa Akademia Nauk Stosowanych w Krośnie
  • Państwowa Akademia Nauk Stosowanych we Włocławku
  • Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Stanisława Pigonia w Krośnie
  • Polska Fundacja Przemysłu Kosmicznego
  • Polskie Towarzystwo Ekonomiczne
  • Polskie Towarzystwo Ludoznawcze
  • Towarzystwo Miłośników Torunia
  • Towarzystwo Naukowe w Toruniu
  • Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
  • Uniwersytet Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie
  • Uniwersytet Mikołaja Kopernika
  • Uniwersytet w Białymstoku
  • Uniwersytet Warszawski
  • Wojewódzka Biblioteka Publiczna - Książnica Kopernikańska
  • Wyższe Seminarium Duchowne w Pelplinie / Wydawnictwo Diecezjalne „Bernardinum" w Pelplinie

© 2021- Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu Deklaracja dostępności Sklep wydawnictwa