Przejdź do sekcji głównej Przejdź do głównego menu Przejdź do stopki
  • Zarejestruj
  • Zaloguj
  • Język
    • English
    • Język Polski
  • Menu
  • Strona domowa
  • Aktualny numer
  • Archiwum
  • Ogłoszenia
  • O czasopiśmie
    • O czasopiśmie
    • Przesyłanie tekstów
    • Zespół redakcyjny
    • Polityka prywatności
    • Kontakt
  • Zarejestruj
  • Zaloguj
  • Język:
  • English
  • Język Polski

Studia Paedagogica Ignatiana

Tom 22 Nr 1 (2019): Szkoła w przestrzeni przemian społecznych. Wybrane zagadnienia
  • Strona domowa
  • /
  • Tom 22 Nr 1 (2019): Szkoła w przestrzeni przemian społecznych. Wybrane zagadnienia
  1. Strona domowa /
  2. Archiwum /
  3. Tom 22 Nr 1 (2019): Szkoła w przestrzeni przemian społecznych. Wybrane zagadnienia /
  4. Spis treści

Tom 22 Nr 1 (2019): Szkoła w przestrzeni przemian społecznych. Wybrane zagadnienia

Spis treści

« Powrót

Wprowadzenie

  • Wprowadzenie
    Marzena Chrost, Janusz Mółka
    9-12
    PDF
  • Introduction
    Marzena Chrost, Janusz Mółka
    13-16
    PDF (English)

Artykuły i Rozprawy

  • Integracja podmiotów edukacji w perspektywie aksjologicznej jako priorytetowe zadanie szkoły
    Krystyna Chałas
    19-36
    PDF PDF (English)
  • Specyfika współpracy szkoły z rodzicami dzieci na pierwszym etapie edukacyjnym: szanse – trudności – potrzeby
    Marta Buk-Cegiełka
    37-50
    PDF PDF (English)
  • Szkoła dla Innego. Filozofia i pedagogika dialogu w edukacji międzykulturowej
    Jadwiga Serkowska-Mąka
    51-72
    PDF PDF (English)
  • Szkoła przestrzenią wdrażania ucznia do samowychowania
    Ewa Miśkowiec
    73-86
    PDF PDF (English)
  • Nauczyciel wobec współczesnych zjawisk stresogennych w miejscu pracy – wielowymiarowość konsekwencji i przyczyn
    Anna Malisz
    87-97
    PDF PDF (English)

Raporty z badań

  • Biurokratyzacja i ideologizacja w polskiej szkole – wyniki badań własnych
    Bogdan Stańkowski
    101-125
    PDF PDF (English)
  • Dialog w polskich placówkach szkolnych – istotny problem edukacji i pedagogiki (na podstawie badań własnych)
    Aneta Kamińska
    127-147
    PDF PDF (English)
  • Współpraca: nauczyciel – uczeń – rodzic. Wymiary relacji wychowawczej i edukacyjnej
    Małgorzata Dubis
    149-175
    PDF PDF (English)

Miscellanea

  • Aktywizacja środowiska lokalnego: od teorii do praktyki – historia edukacyjnego projektu
    Wiktor Sawczuk
    179-200
    PDF PDF (English)
  • Model edukacji religijnej w Prowincji Francuskiej Kościoła Starokatolickiego Mariawitów oraz we Wspólnocie Kościoła Sainte-Marie w Mont-Saint-Aignan
    Tomasz Dariusz Mames
    201-226
    PDF PDF (English)

Recenzje

  • Estetyka twórczości muzycznej w terapii. Ludwika Konieczna-Nowak; Muzykoterapia. Sztuka – nauka – człowiek; Akademia Muzyczna im. Karola Szymanowskiego w Katowicach; Katowice 2018; ss. 143
    Izabela Przybylska
    229-233
    PDF
  • Obraz służby więziennej w pamiętnikach pracowników. Recenzja książki: Magdalena Urlińska i Maria Marta Urlińska; Pejzaże (nie)codzienności. Mikro-historie i mikro-światy więzienników; Wydawnictwo Edukacyjne AKAPIT; Toruń 2018; ss. 228
    Kamil Brahmi
    235-237
    PDF

Sprawozdania z konferencji

  • Sprawozdanie z Międzynarodowej Konferencji Naukowej pt. „Ukraińskie i polskie badania pedagogiczne”; Żytomierski Uniwersytet Państwowy im. I. Franki; Żytomierz; 10–11 września 2018 roku
    Agnieszka Cierpich
    241-243
    PDF
  • Sprawozdanie z Międzynarodowej Konferencji Naukowej pt. „Wartości w życiu publicznym – Values in public life”; Limanowa; 27–28 września 2018 roku
    Maria Szymańska
    245-252
    PDF

Wyszukiwanie

Wyszukiwanie

Przeglądaj

  • Indeks autorów
  • Lista archiwalnych numerów

Użytkownik

Użytkownik

Aktualny numer

  • Logo Atom
  • Logo RSS2
  • Logo RSS1

Informacje

  • dla czytelników
  • dla autorów
  • dla bibliotekarzy

Newsletter

Zapisz się Wypisz się

Język / Language

  • English
  • Język Polski
W górę

Akademicka Platforma Czasopism

Najlepsze czasopisma naukowe i akademickie w jednym miejscu

apcz.umk.pl

Partnerzy platformy czasopism

  • Akademia Ignatianum w Krakowie
  • Akademickie Towarzystwo Andragogiczne
  • Fundacja Copernicus na rzecz Rozwoju Badań Naukowych
  • Instytut Historii im. Tadeusza Manteuffla Polskiej Akademii Nauk
  • Instytut Kultur Śródziemnomorskich i Orientalnych PAN
  • Karmelitański Instytut Duchowości w Krakowie
  • Państwowa Akademia Nauk Stosowanych w Krośnie
  • Państwowa Akademia Nauk Stosowanych we Włocławku
  • Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Stanisława Pigonia w Krośnie
  • Polskie Towarzystwo Ekonomiczne
  • Polskie Towarzystwo Ludoznawcze
  • Towarzystwo Miłośników Torunia
  • Towarzystwo Naukowe w Toruniu
  • Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
  • Uniwersytet Mikołaja Kopernika
  • Uniwersytet w Białymstoku
  • Uniwersytet Warszawski
  • Wojewódzka Biblioteka Publiczna - Książnica Kopernikańska
  • Wyższe Seminarium Duchowne w Pelplinie / Wydawnictwo Diecezjalne „Bernardinum" w Pelplinie

© 2021- Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu Deklaracja dostępności Sklep wydawnictwa