Przejdź do sekcji głównej Przejdź do głównego menu Przejdź do stopki
  • Zarejestruj
  • Zaloguj
  • Język
    • English
    • Język Polski
  • Menu
  • Strona domowa
  • Aktualny numer
  • Archiwum
  • Ogłoszenia
  • O czasopiśmie
    • O czasopiśmie
    • Przesyłanie tekstów
    • Zespół redakcyjny
    • Polityka prywatności
    • Kontakt
  • Zarejestruj
  • Zaloguj
  • Język:
  • English
  • Język Polski

Studia Paedagogica Ignatiana

Tom 27 Nr 4 (2024): Biografie w kontekstach edukacyjnych
  • Strona domowa
  • /
  • Tom 27 Nr 4 (2024): Biografie w kontekstach edukacyjnych
  1. Strona domowa /
  2. Archiwum /
  3. Tom 27 Nr 4 (2024): Biografie w kontekstach edukacyjnych

Tom 27 Nr 4 (2024): Biografie w kontekstach edukacyjnych

					Pokaż  Tom 27 Nr 4 (2024): Biografie w kontekstach edukacyjnych
Spis treści
Tom 27 Nr 4 (2024): Biografie w kontekstach edukacyjnych
Monday, Dec 23, 2024
Pliki do pobrania dla tego numeru:
SPI 4/2024
Spis treści tego numeru
Wprowadzenie
Wprowadzenie
Beata Topij-Stempińska
9-11
PDF
Introduction
Beata Topij-Stempińska
13-15
PDF (English)
Artykuły i Rozprawy
Słownik biograficzny profesorów jezuickich seminariów nauczycielskich – prolegomena projektu pedeutologicznej biografii zbiorowej
Anna Królikowska
19-31
PDF
Naukowiec z pasją i nauczyciel z powołania – jezuita Józef Sas (1868–1931)
Beata Topij-Stempińska
33-46
PDF
Edukacja domowa szansą na rozwój metauczenia się. Biograficzna perspektywa mamy-edukatorki
Danuta Kądziołka
47-68
PDF
Biograficzne uczenie się roli nauczycielki wychowania przedszkolnego
Martyna Żurek
69-88
PDF
Raporty z badań
Uwarunkowania wycieczek do galerii i muzeów sztuki organizowanych przez nauczycieli edukacji wczesnoszkolnej
Ewa Piwowarska, Anna Warzocha, Urszula Ordon-Mizera
91-107
PDF
Znaczenie nauczycielskich słów w rozwijaniu poczucia własnej wartości uczniów. Oceny opisowe zachowania uczniów w edukacji wczesnoszkolnej
Julia Karapuda
109-128
PDF
Poziom kompetencji fonologicznej u dzieci z przedszkoli tradycyjnych oraz przedszkoli Montessori
Magda Utrata
129-155
PDF
Miscellanea
Dziecko i dzieciństwo w myśli pedagogicznej Marii Montessori
Barbara Surma
159-175
PDF
Osiąganie dobrostanu w cyfrowym świecie w kontekście potrzeb dzieci i młodzieży – indywidualne i społeczne wymiary zjawiska
Irena Pulak
177-192
PDF

Wyszukiwanie

Wyszukiwanie

Przeglądaj

  • Indeks autorów
  • Lista archiwalnych numerów

Użytkownik

Użytkownik

Aktualny numer

  • Logo Atom
  • Logo RSS2
  • Logo RSS1

Informacje

  • dla czytelników
  • dla autorów
  • dla bibliotekarzy

Newsletter

Zapisz się Wypisz się

Język / Language

  • English
  • Język Polski
W górę

Akademicka Platforma Czasopism

Najlepsze czasopisma naukowe i akademickie w jednym miejscu

apcz.umk.pl

Partnerzy platformy czasopism

  • Akademia Ignatianum w Krakowie
  • Akademickie Towarzystwo Andragogiczne
  • Fundacja Copernicus na rzecz Rozwoju Badań Naukowych
  • Instytut Historii im. Tadeusza Manteuffla Polskiej Akademii Nauk
  • Instytut Kultur Śródziemnomorskich i Orientalnych PAN
  • Instytut Tomistyczny
  • Karmelitański Instytut Duchowości w Krakowie
  • Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego
  • Państwowa Akademia Nauk Stosowanych w Krośnie
  • Państwowa Akademia Nauk Stosowanych we Włocławku
  • Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Stanisława Pigonia w Krośnie
  • Polska Fundacja Przemysłu Kosmicznego
  • Polskie Towarzystwo Ekonomiczne
  • Polskie Towarzystwo Ludoznawcze
  • Towarzystwo Miłośników Torunia
  • Towarzystwo Naukowe w Toruniu
  • Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
  • Uniwersytet Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie
  • Uniwersytet Mikołaja Kopernika
  • Uniwersytet w Białymstoku
  • Uniwersytet Warszawski
  • Wojewódzka Biblioteka Publiczna - Książnica Kopernikańska
  • Wyższe Seminarium Duchowne w Pelplinie / Wydawnictwo Diecezjalne „Bernardinum" w Pelplinie

© 2021- Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu Deklaracja dostępności Sklep wydawnictwa