Przejdź do sekcji głównej
Przejdź do głównego menu
Przejdź do stopki
Wpisz frazę
Szukaj
Zarejestruj
Zaloguj
Język
Deutsch
English
Język Polski
Menu
Strona domowa
Aktualny numer
Archiwum
Ogłoszenia
O czasopiśmie
O czasopiśmie
Przesyłanie tekstów
Zespół redakcyjny
Rada Naukowa
Recenzenci
Zasady etyki publikacyjnej
Informacja o niepobieraniu opłat
Polityka archiwizacji cyfrowej czasopisma
Polityka prywatności
Kontakt
Zarejestruj
Zaloguj
Język:
Deutsch
English
Język Polski
Rocznik Andragogiczny
Tom 30 (2023)
Strona domowa
/
Tom 30 (2023)
Strona domowa
/
Archiwum
/
Tom 30 (2023)
/
Spis treści
Tom 30 (2023)
Spis treści
« Powrót
Wprowadzenie
Wprowadzenie od Redakcji do jubileuszowego – 30. tomu „Rocznika Andragogicznego”
Hanna Solarczyk-Szwec
7-10
pdf
Editor’s introduction to the 30th jubilee volume of the Andragogy Yearbook
Hanna Solarczyk-Szwec
11-14
pdf (English)
Wprowadzenie od Redakcji do 1. tomu „Rocznika Andragogicznego”
Józef Półturzycki, E. Anna Wesołowska
15-18
pdf
Z dziejów polskiej teorii i praktyki edukacji dorosłych w III Rzeczypospolitej. Akademickie Towarzystwo Andragogiczne (1993–2023)
Tomasz Maliszewski
19-40
pdf
From the history of Polish adult education theory and practice in the Third Republic of Poland. The Academic Andragogy Society (1993‒2023)
Tomasz Maliszewski
41-64
pdf (English)
I. Andragogika – metodologia i dylematy
Andragogika jako dyscyplina akademicka
Józef Półturzycki
65-84
pdf
Badania nad oświatą dorosłych w obliczu metodologicznego przełomu
Mieczysław Malewski
85-96
pdf
Dylematy andragogiki
Olga Czerniawska
97-106
pdf
II. Historia edukacji dorosłych – obszary, instytucje, twórcy
Polskie tradycje instytucji edukacji dorosłych w kontekście uczenia się całożyciowego
Agnieszka Agnieszka Stopińska-Pająk
107-120
pdf
Twórcy polskiej dydaktyki dorosłych
Tadeusz Aleksander
121-138
pdf
Powojenny ogląd samokształcenia w Polsce
Józef Kargul
139-152
pdf
Edukacja kulturalna dorosłych w teorii i badaniach empirycznych w Polsce po 1989 r. – wybrane aspekty
Sylwia Słowińska
153-170
pdf
Karta z dziejów pewnej międzynarodowej idei oświatowej. Uniwersytet ludowy jako miejsce edukacji kulturalnej w regionie
Tomasz Maliszewski
171-182
pdf
III. Uczenie się przez całe życie – kapitał i znaczenia
Edukacja i uczenie się – wokół pojęć
Marcin Muszyński
185-198
pdf
Nieformalna edukacja dorosłych. Nieostre zakresy, nieuchwytne znaczenia
Krzysztof Pierścieniak
199-228
pdf
Kultury uczenia się: kilka refleksji w kontekście uczenia się przez całe życie
Ewa Małgorzata Przybylska
229-244
pdf
Kapitał emocjonalny w perspektywie całożyciowego uczenia się – ujęcie adaptacyjne versus krytyczne
Renata Góralska
245-270
pdf
IV. Dydaktyka dorosłych – strategie i trudności
Strategie edukacyjne dorosłych (na przykładzie studentów studiów niestacjonarnych Wydziału Pedagogicznego UW)
Ewa Skibińska
271-282
pdf
Uczenie się w dorosłości – trudności i ich kompensacja
Alina Matlakiewicz
283-292
pdf
Nauczyciel jako organizator procesu samokształcenia dorosłych
Anna Frąckowiak
293-308
pdf
V. Biograficzność – teoria i badania andragogiczne
Biograficzność w oświacie dorosłych – wybrane stanowiska
Elżbieta Dubas
309-330
pdf
Uczenie się w perspektywie biograficzności. Perspektywa andragogiczna
Joanna Anna Golonka-Legut
331-350
pdf
Jaka edukacja i dla kogo? Biografie edukacyjne dorosłych i ich społeczny wymiar
Alicja Jurgiel - Aleksander
351-376
pdf
Felieton
Stulecie rozwoju edukacji dorosłych w Polsce (1918–2018)
Józef Półturzycki
377-398
pdf
Wyszukiwanie
Wyszukiwanie
Wpisz wyszukiwaną frazę
Szukaj
Przeglądaj
Indeks autorów
Lista archiwalnych numerów
Użytkownik
Użytkownik
Nazwa użytkownika (np. jankowalski)
*
Wymagane
Hasło (dozwolone małe litery i cyfry)
*
Wymagane
Zapamiętaj mnie
Zaloguj się
Aktualny numer
Informacje
dla czytelników
dla autorów
dla bibliotekarzy
Newsletter
Zapisz się
Wypisz się
Język / Language
Deutsch
English
Język Polski