Przejdź do sekcji głównej Przejdź do głównego menu Przejdź do stopki
  • Zarejestruj
  • Zaloguj
  • Język
    • Deutsch
    • English
    • Język Polski
  • Menu
  • Strona domowa
  • Aktualny numer
  • Archiwum
  • Ogłoszenia
  • O czasopiśmie
    • O czasopiśmie
    • Przesyłanie tekstów
    • Zespół redakcyjny
    • Rada Naukowa
    • Recenzenci
    • Zasady etyki publikacyjnej
    • Informacja o niepobieraniu opłat
    • Polityka archiwizacji cyfrowej czasopisma
    • Polityka prywatności
    • Kontakt
  • Zarejestruj
  • Zaloguj
  • Język:
  • Deutsch
  • English
  • Język Polski

Rocznik Andragogiczny

Tom 32 (2025)
  • Strona domowa
  • /
  • Tom 32 (2025)
  1. Strona domowa /
  2. Archiwum /
  3. Tom 32 (2025)

Tom 32 (2025)

Tom 32 (2025)
Tuesday, May 20, 2025
Spis treści tego numeru
Wprowadzenie od Redakcji
Wprowadzenie od Redakcji
Hanna Solarczyk
7-8
pdf
I. Analizy teoretyczne i badania andragogiczne
Trauma and “fruitfulness” of adult learning processes
Hanna (Zielińska) Stawiarska
11-26
pdf (English)
Trauma i „owocność” procesów uczenia się dorosłych
Hanna (Zielińska) Stawiarska
27-42
pdf
Adult literacy and basic education as a contemporary educational trend in the affluent West
Ewa Małgorzata Przybylska
43-60
pdf (English)
Alfabetyzacja i edukacja podstawowa dorosłych jako współczesny trend oświatowy na bogatym Zachodzie
Ewa Małgorzata Przybylska
61-78
pdf
Experiencing studying in a phenomenographic analysis of the utterances of young adults from Z-Generation
Alicja Jurgiel - Aleksander, Zdzisław Aleksander
79-98
pdf (English)
Doświadczanie studiowania w fenomenograficznej analizie wypowiedzi młodych dorosłych z pokolenia Z
Alicja Jurgiel - Aleksander, Zdzisław Aleksander
99-118
pdf
Wyzwania edukacyjne – wybrane preferencje mieszkańców obszarów wiejskich
Marta Dobrzyniak
119-134
pdf
Retoryka świadomości medialnej i mediatyzacji. Refleksje na temat postaw pokoleń young adults i silver
Anna M. Kiełbiewska
135-152
pdf
Edukacyjne marzenia mężczyzn – słuchaczy uniwersytetu trzeciego wieku
Adrian Biela
153-172
pdf
II. Z archiwum Rocznika Andragogicznego
Adults in the spaces of life. Balancing personal commitments and social role challenges
Krzysztof Pierścieniak
175-198
pdf (English)
Types of approaches to mindfulness in young adults. Insights from original research
Ewa Dębska
199-208
pdf (English)
The status of adult education in local education strategies
Beata Cyboran
209-223
pdf (English)
III. Aktualności
Sprawozdanie z działalności Akademickiego Towarzystwa Andragogicznego (2022–2025)
Martyna Pryszmont, Tomasz Maliszewski
227-234
pdf

Wyszukiwanie

Wyszukiwanie

Przeglądaj

  • Indeks autorów
  • Lista archiwalnych numerów

Użytkownik

Użytkownik

Aktualny numer

  • Logo Atom
  • Logo RSS2
  • Logo RSS1

Informacje

  • dla czytelników
  • dla autorów
  • dla bibliotekarzy

Newsletter

Zapisz się Wypisz się

Język / Language

  • Deutsch
  • English
  • Język Polski
W górę

Akademicka Platforma Czasopism

Najlepsze czasopisma naukowe i akademickie w jednym miejscu

apcz.umk.pl

Partnerzy platformy czasopism

  • Akademia Ignatianum w Krakowie
  • Akademickie Towarzystwo Andragogiczne
  • Fundacja Copernicus na rzecz Rozwoju Badań Naukowych
  • Instytut Historii im. Tadeusza Manteuffla Polskiej Akademii Nauk
  • Instytut Kultur Śródziemnomorskich i Orientalnych PAN
  • Instytut Tomistyczny
  • Karmelitański Instytut Duchowości w Krakowie
  • Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego
  • Państwowa Akademia Nauk Stosowanych w Krośnie
  • Państwowa Akademia Nauk Stosowanych we Włocławku
  • Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Stanisława Pigonia w Krośnie
  • Polska Fundacja Przemysłu Kosmicznego
  • Polskie Towarzystwo Ekonomiczne
  • Polskie Towarzystwo Ludoznawcze
  • Towarzystwo Miłośników Torunia
  • Towarzystwo Naukowe w Toruniu
  • Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
  • Uniwersytet Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie
  • Uniwersytet Mikołaja Kopernika
  • Uniwersytet w Białymstoku
  • Uniwersytet Warszawski
  • Wojewódzka Biblioteka Publiczna - Książnica Kopernikańska
  • Wyższe Seminarium Duchowne w Pelplinie / Wydawnictwo Diecezjalne „Bernardinum" w Pelplinie

© 2021- Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu Deklaracja dostępności Sklep wydawnictwa