Przejdź do sekcji głównej
Przejdź do głównego menu
Przejdź do stopki
Wpisz frazę
Szukaj
Zarejestruj
Zaloguj
Język
English
Język Polski
Menu
Strona domowa
Aktualny numer
Archiwum
Ogłoszenia
O czasopiśmie
O czasopiśmie
Przesyłanie tekstów
Zespół redakcyjny
Polityka prywatności
Kontakt
Zarejestruj
Zaloguj
Język:
English
Język Polski
Przegląd Badań Edukacyjnych
Szukaj
Strona domowa
/
Szukaj
Strona domowa
/
Szukaj
Szukaj
Wyszukaj w artykułach
Filtry zaawansowane
Od
Rok
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
Miesiąc
stycznia
lutego
marca
kwietnia
maja
czerwca
lipca
sierpnia
września
października
listopada
grudnia
Dzień
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
Do
Rok
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
Miesiąc
stycznia
lutego
marca
kwietnia
maja
czerwca
lipca
sierpnia
września
października
listopada
grudnia
Dzień
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
Według autora
Szukaj
Wyniki wyszukiwania
Znaleziono 48 elementów.
Polish Perspective on the Reflective Judgement Level Amongst Students of the Erasmus Programme
Anna Perkowska-Klejman, Anna Odrowąż-Coates
23–39
2021-06-25
Sensory Preferences of Teachers in the Context of Computer Educational Tools Using
Kamila Majewska
167-185
2020-12-30
Improving Vocabulary Knowledge in Primary Education: An Analysis of an Intervention Programme for Polish-Speaking Children Aged 7–9
Małgorzata Rocławska-Daniluk, Maciej Rataj, Karolina Janczukowicz, Anna Gierusz
43-65
2022-07-31
How the Workplace Influences Teachers’ Creativity: A Two-Wave Study on Workplace Bullying, Organisational Bullying Risk Factors and Creativity
Elżbieta Strutyńska-Laskus, Kamila Madeja-Bień, Małgorzata Gamian-Wilk
139-162
2023-08-31
Przygotowanie nauczycieli do pracy z uczniami ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
Anna Bieganowska, Anna Witek
257-270
2015-02-10
Employability of University Students: Introduction of the Concept and the Psychometric Properties of the Polish Self-Perceived Employability Scale
Ewa Domagała-Zyśk, Piotr Mamcarz, Klaudia Martynowska, Agnieszka Fudali-Czyż, Andrew Rothwell
271–287
2021-06-25
Theoretical Foundations and Management Models in Education as a Response to Risk and Uncertainty. Meta-Analysis of the Effectiveness of Education Management Models
Inetta Nowosad, Anna Danuta Weissbrot-Koziarska
231-251
2023-08-31
Kompetencje informacyjne – przegląd tendencji rozwojowych koncepcji information literacy
Małgorzata Skibińska
181-207
2021-12-15
Eksploracje badawcze funkcjonowania nauczycieli w określonych stanach Ja – przykład próby łączenia podejść ilościowych z jakościowymi
Anna Pierzchała
195-210
2015-02-10
Experiencing Anxiety about Self-Efficacy during Teamwork
Izabella Maria Łukasik, Anna Witek
7-20
2017-12-18
The Parenting Behaviours and Dimensions Questionnaire – Factor Structure and Psychometric Properties of the Polish Version
Agnieszka Lasota, Justyna Mróz
121-142
2023-01-30
The Activities of Local Government Municipal Units in Shaping Inclusive Education in Poland
Beata Skotnicka, Sebastian Mrózek
329–348
2023-01-31
Qualitative Content Analysis – A Research Method in Social Science
Marcin Komor, Karolina Grzyb
143-163
2023-01-30
Changing the Health Behaviour of Students During the COVID-19 Pandemic in Poland
Beata Przyborowska, Piotr Błajet
97-113
2021-12-16
Student Well-Being in the Context of Erik Allardt’s Theory of Welfare and Urie Bronfenbrenner’s Ecological Systems Theory of Development
Izabella Maria Łukasik
197-212
2021-12-16
The Implementation of Reflexive Methodology and a Storyline in Dual-Language Field Research
Barbara Muszyńska
261–280
2022-07-31
From Lifelong Creativity to Self-Authorship: The Humanistic and Creational Dimension of Women’s Citizenship in Education – Maria Grzegorzewska and Irena Wojnar
Halina Monika Wróblewska
269-290
2023-12-19
Self-Efficacy of Teachers Working in Mainstream Schools – Research Communication
Beata Maria Nowak
115–129
2021-12-16
How Do High and Low Burnout Students Cope with Stressful Situations? Examining Associations Between Coping Mechanism and School Burnout Syndrome
Katarzyna Tomaszek, Agnieszka Muchacka-Cymerman
199–215
2022-07-31
The (un)presence of emotions in teacher education. A critical analysis of the academic curriculum discourse in Poland
Renata Góralska, Małgorzata Kosiorek
2021-12-16
Adolescents’ Cyberdating Relationships and the Socialisation Background: Links with Sexism in Spanish Society and Pornography Consumption
Soledad Andrés Gómez, Sławomir Pasikowski, Luana Bruno
207–230
2023-01-31
Refunctioning and Extending Ethnographic Methods of Data Collection and Analysis in Educational Action Research
Bogusława Dorota Gołębniak
275–290
2021-12-16
Beliefs About the World and Coping Strategies in Siblings of Adults with Intellectual Disabilities: The Moderating Effect of Posttraumatic Growth
Stanisława Byra, Katarzyna Ćwirynkało
23-45
2024-01-30
26 - 48 z 48 elementów
<<
<
1
2