Skip to main content Skip to main navigation menu Skip to site footer
  • Register
  • Login
  • Language
    • English
    • Język Polski
  • Menu
  • Home
  • Current
  • Archives
  • Announcements
  • About
    • About the Journal
    • Submissions
    • Editorial Team
    • Privacy Statement
    • Contact
  • Register
  • Login
  • Language:
  • English
  • Język Polski

Studia Paedagogica Ignatiana

Vol. 24 No. 3 (2021): Mistrzostwo w nauce i edukacji
  • Home
  • /
  • Vol. 24 No. 3 (2021): Mistrzostwo w nauce i edukacji
  1. Home /
  2. Archives /
  3. Vol. 24 No. 3 (2021): Mistrzostwo w nauce i edukacji

Vol. 24 No. 3 (2021): Mistrzostwo w nauce i edukacji

					View Vol. 24 No. 3 (2021): Mistrzostwo w nauce i edukacji
Table of contents
Vol. 24 No. 3 (2021): Mistrzostwo w nauce i edukacji
Monday, Nov 29, 2021
This issue table of contents
Introduction
Introduction
Wasza Wielmożność Stanisław Karol Gałkowski, Dr hab. prof. AIK Anna Królikowska
9-11
Introduction
Wasza Wielmożność Stanisław Karol Gałkowski, Dr hab. prof. AIK Anna Królikowska
13-14
Articles and Dissertations
Plato and Aristotle: Master – Student Relationship in the Early Academy
Przemysław Zbigniew Paczkowski
17-33
pdf (Język Polski)
The Teacher According to St. Augustine
Dorota Anna Kowalewska
35-52
pdf (Język Polski)
The Mastery in Teaching in the Light of Pedagogical Thought of Max an Manen and Representatives of Contemporary Phenomenological Traditions in Education
Marta Krupska
53-69
pdf (Język Polski)
The Master-teacher and His Duties: A Historical Pedeutology Sketch
Władysława Szulakiewicz
71-95
pdf (Język Polski)
Freedom of the Immature? The Problem of Freedom in the Process of Education
Stanisław Karol Gałkowski
97-116
pdf (Język Polski)
Pedagogical Talent or Mastery in the Profession? Being an Effective Teacher and Educator
Barbara Kalinowska-Witek
117-130
pdf (Język Polski)
Case Reports
Functions of Students’ “Cooperatives” Websites in Secondary Schools
Aleksandra Joanna Prus
133-154
pdf (Język Polski) pdf (Język Polski)
Perception of Life Satisfaction among Students of Rzeszów Universities
Zbigniew Chodkowski
155-175
pdf (Język Polski)
Miscellanea
Scouting Service to Children’s Aid in 1939–1944 in Lublin
Joanna Szady
179-196
pdf (Język Polski)
Reviews
Religious Education versus Religious Pseudo-education
Dariusz Stępkowski
199-202
pdf (Język Polski)
An Attempt of Autoethnography in Pedagogical Cognition
Krystyna Duraj-Nowak
203-209

Search

Search

Browse

  • Browse Author Index
  • Issue archive

User

User

Current Issue

  • Atom logo
  • RSS2 logo
  • RSS1 logo

Information

  • For Readers
  • For Authors
  • For Librarians

Newsletter

Subscribe Unsubscribe

Language

  • English
  • Język Polski
Up

Akademicka Platforma Czasopism

Najlepsze czasopisma naukowe i akademickie w jednym miejscu

apcz.umk.pl

Partners

  • Akademia Ignatianum w Krakowie
  • Akademickie Towarzystwo Andragogiczne
  • Fundacja Copernicus na rzecz Rozwoju Badań Naukowych
  • Instytut Historii im. Tadeusza Manteuffla Polskiej Akademii Nauk
  • Instytut Kultur Śródziemnomorskich i Orientalnych PAN
  • Instytut Tomistyczny
  • Karmelitański Instytut Duchowości w Krakowie
  • Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego
  • Państwowa Akademia Nauk Stosowanych w Krośnie
  • Państwowa Akademia Nauk Stosowanych we Włocławku
  • Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Stanisława Pigonia w Krośnie
  • Polska Fundacja Przemysłu Kosmicznego
  • Polskie Towarzystwo Ekonomiczne
  • Polskie Towarzystwo Ludoznawcze
  • Towarzystwo Miłośników Torunia
  • Towarzystwo Naukowe w Toruniu
  • Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
  • Uniwersytet Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie
  • Uniwersytet Mikołaja Kopernika
  • Uniwersytet w Białymstoku
  • Uniwersytet Warszawski
  • Wojewódzka Biblioteka Publiczna - Książnica Kopernikańska
  • Wyższe Seminarium Duchowne w Pelplinie / Wydawnictwo Diecezjalne „Bernardinum" w Pelplinie

© 2021- Nicolaus Copernicus University Accessibility statement Shop