Przejdź do sekcji głównej Przejdź do głównego menu Przejdź do stopki
  • Zarejestruj
  • Zaloguj
  • Język
    • English
    • Język Polski
  • Menu
  • Strona domowa
  • Aktualny numer
  • Archiwum
  • Ogłoszenia
  • O czasopiśmie
    • O czasopiśmie
    • Przesyłanie tekstów
    • Zespół redakcyjny
    • Polityka prywatności
    • Kontakt
  • Zarejestruj
  • Zaloguj
  • Język:
  • English
  • Język Polski

Studia Paedagogica Ignatiana

Tom 24 Nr 3 (2021): Mistrzostwo w nauce i edukacji
  • Strona domowa
  • /
  • Tom 24 Nr 3 (2021): Mistrzostwo w nauce i edukacji
  1. Strona domowa /
  2. Archiwum /
  3. Tom 24 Nr 3 (2021): Mistrzostwo w nauce i edukacji /
  4. Spis treści

Tom 24 Nr 3 (2021): Mistrzostwo w nauce i edukacji

Spis treści

« Powrót

Wprowadzenie

  • Wprowadzenie
    Stanisław Gałkowski, Anna Królikowska
    9-11
  • Introduction
    Stanisław Gałkowski, Anna Królikowska
    13-14

Artykuły i Rozprawy

  • Platon i Arystoteles. Relacja mistrz – uczeń we wczesnej Akademii
    Przemysław Zbigniew Paczkowski
    17-33
    pdf
  • Nauczyciel według św. Augustyna
    Dorota Anna Kowalewska
    35-52
    pdf
  • Fenomen nauczania w świetle refleksji pedagogicznej Maxa van Manena i przedstawicieli współczesnej fenomenologicznej tradycji w edukacji
    Marta Krupska
    53-69
    pdf
  • Mistrz-nauczyciel i jego powinności. Szkic z pedeutologii historycznej
    Władysława Szulakiewicz
    71-95
    pdf
  • Wolność niedojrzałych? Problem wolności w procesie wychowania
    Stanisław Karol Gałkowski
    97-116
    pdf
  • Talent pedagogiczny czy mistrzostwo w zawodzie? Być skutecznym nauczycielem-wychowawcą
    Barbara Kalinowska-Witek
    117-130
    pdf

Raporty z badań

  • Funkcje witryn internetowych spółdzielni uczniowskich w szkołach ponadpodstawowych
    Aleksandra Joanna Prus
    133-154
    pdf pdf
  • Poczucie satysfakcji życiowej wśród studentów uczelni rzeszowskich
    Zbigniew Chodkowski
    155-175
    pdf

Miscellanea

  • Harcerska służba dziecku w latach 1939–1944 w Lublinie
    Joanna Szady
    179-196
    pdf

Recenzje

  • Wychowanie religijne versus pseudowychowanie religijne
    Dariusz Stępkowski
    199-202
    pdf
  • Wokół próby autoetnografii w poznawaniu pedagogicznym
    Krystyna Duraj-Nowak
    203-209

Wyszukiwanie

Wyszukiwanie

Przeglądaj

  • Indeks autorów
  • Lista archiwalnych numerów

Użytkownik

Użytkownik

Aktualny numer

  • Logo Atom
  • Logo RSS2
  • Logo RSS1

Informacje

  • dla czytelników
  • dla autorów
  • dla bibliotekarzy

Newsletter

Zapisz się Wypisz się

Język / Language

  • English
  • Język Polski
W górę

Akademicka Platforma Czasopism

Najlepsze czasopisma naukowe i akademickie w jednym miejscu

apcz.umk.pl

Partnerzy platformy czasopism

  • Akademia Ignatianum w Krakowie
  • Akademickie Towarzystwo Andragogiczne
  • Fundacja Copernicus na rzecz Rozwoju Badań Naukowych
  • Instytut Historii im. Tadeusza Manteuffla Polskiej Akademii Nauk
  • Instytut Kultur Śródziemnomorskich i Orientalnych PAN
  • Instytut Tomistyczny
  • Karmelitański Instytut Duchowości w Krakowie
  • Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego
  • Państwowa Akademia Nauk Stosowanych w Krośnie
  • Państwowa Akademia Nauk Stosowanych we Włocławku
  • Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Stanisława Pigonia w Krośnie
  • Polska Fundacja Przemysłu Kosmicznego
  • Polskie Towarzystwo Ekonomiczne
  • Polskie Towarzystwo Ludoznawcze
  • Towarzystwo Miłośników Torunia
  • Towarzystwo Naukowe w Toruniu
  • Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
  • Uniwersytet Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie
  • Uniwersytet Mikołaja Kopernika
  • Uniwersytet w Białymstoku
  • Uniwersytet Warszawski
  • Wojewódzka Biblioteka Publiczna - Książnica Kopernikańska
  • Wyższe Seminarium Duchowne w Pelplinie / Wydawnictwo Diecezjalne „Bernardinum" w Pelplinie

© 2021- Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu Deklaracja dostępności Sklep wydawnictwa