Przejdź do sekcji głównej Przejdź do głównego menu Przejdź do stopki
  • Zarejestruj
  • Zaloguj
  • Język
    • English
    • Język Polski
  • Menu
  • Strona domowa
  • Aktualny numer
  • Archiwum
  • Ogłoszenia
  • O czasopiśmie
    • O czasopiśmie
    • Przesyłanie tekstów
    • Zespół redakcyjny
    • Polityka prywatności
    • Kontakt
  • Zarejestruj
  • Zaloguj
  • Język:
  • English
  • Język Polski

Studia Paedagogica Ignatiana

Tom 24 Nr 3 (2021): Mistrzostwo w nauce i edukacji
  • Strona domowa
  • /
  • Tom 24 Nr 3 (2021): Mistrzostwo w nauce i edukacji
  1. Strona domowa /
  2. Archiwum /
  3. Tom 24 Nr 3 (2021): Mistrzostwo w nauce i edukacji

Tom 24 Nr 3 (2021): Mistrzostwo w nauce i edukacji

					Pokaż  Tom 24 Nr 3 (2021): Mistrzostwo w nauce i edukacji
Spis treści
Tom 24 Nr 3 (2021): Mistrzostwo w nauce i edukacji
Monday, Nov 29, 2021
Spis treści tego numeru
Wprowadzenie
Wprowadzenie
Stanisław Gałkowski, Anna Królikowska
9-11
Introduction
Stanisław Gałkowski, Anna Królikowska
13-14
Artykuły i Rozprawy
Platon i Arystoteles. Relacja mistrz – uczeń we wczesnej Akademii
Przemysław Zbigniew Paczkowski
17-33
pdf
Nauczyciel według św. Augustyna
Dorota Anna Kowalewska
35-52
pdf
Fenomen nauczania w świetle refleksji pedagogicznej Maxa van Manena i przedstawicieli współczesnej fenomenologicznej tradycji w edukacji
Marta Krupska
53-69
pdf
Mistrz-nauczyciel i jego powinności. Szkic z pedeutologii historycznej
Władysława Szulakiewicz
71-95
pdf
Wolność niedojrzałych? Problem wolności w procesie wychowania
Stanisław Karol Gałkowski
97-116
pdf
Talent pedagogiczny czy mistrzostwo w zawodzie? Być skutecznym nauczycielem-wychowawcą
Barbara Kalinowska-Witek
117-130
pdf
Raporty z badań
Funkcje witryn internetowych spółdzielni uczniowskich w szkołach ponadpodstawowych
Aleksandra Joanna Prus
133-154
pdf pdf
Poczucie satysfakcji życiowej wśród studentów uczelni rzeszowskich
Zbigniew Chodkowski
155-175
pdf
Miscellanea
Harcerska służba dziecku w latach 1939–1944 w Lublinie
Joanna Szady
179-196
pdf
Recenzje
Wychowanie religijne versus pseudowychowanie religijne
Dariusz Stępkowski
199-202
pdf
Wokół próby autoetnografii w poznawaniu pedagogicznym
Krystyna Duraj-Nowak
203-209

Wyszukiwanie

Wyszukiwanie

Przeglądaj

  • Indeks autorów
  • Lista archiwalnych numerów

Użytkownik

Użytkownik

Aktualny numer

  • Logo Atom
  • Logo RSS2
  • Logo RSS1

Informacje

  • dla czytelników
  • dla autorów
  • dla bibliotekarzy

Newsletter

Zapisz się Wypisz się

Język / Language

  • English
  • Język Polski
W górę

Akademicka Platforma Czasopism

Najlepsze czasopisma naukowe i akademickie w jednym miejscu

apcz.umk.pl

Partnerzy platformy czasopism

  • Akademia Ignatianum w Krakowie
  • Akademickie Towarzystwo Andragogiczne
  • Fundacja Copernicus na rzecz Rozwoju Badań Naukowych
  • Instytut Historii im. Tadeusza Manteuffla Polskiej Akademii Nauk
  • Instytut Kultur Śródziemnomorskich i Orientalnych PAN
  • Instytut Tomistyczny
  • Karmelitański Instytut Duchowości w Krakowie
  • Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego
  • Państwowa Akademia Nauk Stosowanych w Krośnie
  • Państwowa Akademia Nauk Stosowanych we Włocławku
  • Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Stanisława Pigonia w Krośnie
  • Polska Fundacja Przemysłu Kosmicznego
  • Polskie Towarzystwo Ekonomiczne
  • Polskie Towarzystwo Ludoznawcze
  • Towarzystwo Miłośników Torunia
  • Towarzystwo Naukowe w Toruniu
  • Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
  • Uniwersytet Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie
  • Uniwersytet Mikołaja Kopernika
  • Uniwersytet w Białymstoku
  • Uniwersytet Warszawski
  • Wojewódzka Biblioteka Publiczna - Książnica Kopernikańska
  • Wyższe Seminarium Duchowne w Pelplinie / Wydawnictwo Diecezjalne „Bernardinum" w Pelplinie

© 2021- Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu Deklaracja dostępności Sklep wydawnictwa