Przejdź do sekcji głównej Przejdź do głównego menu Przejdź do stopki
  • Zarejestruj
  • Zaloguj
  • Język
    • English
    • Język Polski
  • Menu
  • Strona domowa
  • Aktualny numer
  • Archiwum
  • Ogłoszenia
  • O czasopiśmie
    • O czasopiśmie
    • Przesyłanie tekstów
    • Zespół redakcyjny
    • Polityka prywatności
    • Kontakt
  • Zarejestruj
  • Zaloguj
  • Język:
  • English
  • Język Polski

Studia Paedagogica Ignatiana

Szukaj
  • Strona domowa
  • /
  • Szukaj
  1. Strona domowa /
  2. Szukaj

Szukaj

Filtry zaawansowane
Od
Do

Wyniki wyszukiwania

Znaleziono 30 elementów.
  • Integracja podmiotów edukacji w perspektywie aksjologicznej jako priorytetowe zadanie szkoły
    Krystyna Chałas
    19-36
    2019-06-13
  • Wspomaganie rozwoju funkcji wykonawczych dzieci w wieku przedszkolnym jako wczesne działanie profilaktyczne
    Blanka Ewa Poćwiardowska
    95-114
    2019-12-07
  • Osiąganie dojrzałości moralnej
    Zbigniew Marek
    39-56
    2016-07-14
  • Kształtowanie odporności na cyberprzemoc poprzez trening umiejętności społecznych
    Magdalena Wędzińska
    19-42
    2024-03-27
  • Hermeneutyka prawnicza. W tekście i poza nim
    George Taylor
    81-96
    2016-04-18
  • Zagospodarowanie czasu młodzieży w kontekście środowiska rodzinnego i szkolnego
    Małgorzata Agnieszka Samujło, Teresa Sokołowska-Dzioba
    145-160
    2019-08-31
  • Państwowe Seminarium Nauczycielskie Żeńskie w Piotrkowie w pierwszych latach działalności (1916–1919). W stulecie powstania
    Witold Chmielewski
    201-223
    2016-12-23
  • Nowatorski program nauczania i wychowania w Gimnazjum Wołyńskim, późniejszym Liceum w Krzemieńcu (1805–1831)
    Ewa Danowska
    79-98
    2016-12-23
  • Międzypokoleniowe uczenie się w ramach domowych środowisk czytelniczych – rola dziadków w rozwijaniu umiejętności językowych i czytelniczych dzieci w wieku przedszkolnym
    Kamil Kuracki
    79-94
    2023-09-29
  • Doświadczenie edukacji domowej i edukacji tradycyjnej – w narracji maturzysty
    Renata Królikiewicz
    161-181
    2017-09-29
  • Kształcenie dzieci zdolnych w europejskich systemach edukacyjnych. Fenomen tutoringu domowego w Anglii
    Anna Włoch
    63-83
    2017-09-29
  • Predyspozycje mediacyjne kandydatów na mediatorów rówieśniczych w wieku 11–13 lat
    Anna Duda, Anna Mróz, Małgorzata Mądry-Kupiec, Ewa Zawisza-Wilk, Wioletta Skrzypek, Paulina Koperna
    107-132
    2022-03-31
  • Aktywność turystyczna podkarpackiej młodzieży jako źródło wspomagania jej rozwoju osobowego
    Marcin Warchoła
    199-223
    2017-06-30
  • Poziom kompetencji fonologicznej u dzieci z przedszkoli tradycyjnych oraz przedszkoli Montessori
    Magda Utrata
    129-155
    2024-12-23
  • Początki kształcenia akuszerek w Krakowie (1780–1805)
    Małgorzata Stawiak-Ososińska
    35-54
    2016-12-23
  • Kształtowanie się tożsamości płciowej w kontekście edukacji seksualnej
    Marcin Welenc
    183-196
    2017-06-30
  • Jak rozwijać rozumienie społeczne u młodzieży? Wnioski z krótkoterminowego treningu opartego na konwersacji
    iwona sikorska, Małgorzata Stępień-Nycz, Marta Białecka
    173-197
    2024-03-27
  • Analiza programu nauczania wczesnoszkolnego z perspektywy teorii odporności
    Margarita Fernández-Romero, Francisco Pardo Fabregat
    57-79
    2024-03-27
  • Warsztaty arteterapii ofertą dla młodego pedagoga Z perspektywy arteterapeuty/teatroterapeuty
    Anita Stefańska
    81-96
    2021-12-29
  • Nauczyciel według św. Augustyna
    Dorota Anna Kowalewska
    35-52
    2021-11-19
  • Organizational and Professional Competences Preparing Counsellors for Working with People Who Have Experienced Sexual Violence
    Barbara Adamczyk
    127-147
    2020-04-25
  • Technologia eye-trackingowa jako art medium i narzędzie interwencji klinicznej w arteterapii dziecka z niepełnosprawnością sprzężoną
    Aneta Maria Kochanowicz
    131-149
    2021-12-29
  • Poradnictwo filozoficzne jako forma wspierania odporności człowieka
    Andrzej Tarchała
    81-94
    2024-03-27
  • Uczenie się przez całe życie. Historia i teraźniejszość koncepcji polityczno-oświatowej
    Ekkehard Nuissl, Ewa Przybylska
    33-48
    2016-12-27
  • Biograficzne uczenie się roli nauczycielki wychowania przedszkolnego
    Martyna Żurek
    69-88
    2024-12-23
1 - 25 z 30 elementów 1 2 > >> 
W górę

Akademicka Platforma Czasopism

Najlepsze czasopisma naukowe i akademickie w jednym miejscu

apcz.umk.pl

Partnerzy platformy czasopism

  • Akademia Ignatianum w Krakowie
  • Akademickie Towarzystwo Andragogiczne
  • Fundacja Copernicus na rzecz Rozwoju Badań Naukowych
  • Instytut Historii im. Tadeusza Manteuffla Polskiej Akademii Nauk
  • Instytut Kultur Śródziemnomorskich i Orientalnych PAN
  • Instytut Tomistyczny
  • Karmelitański Instytut Duchowości w Krakowie
  • Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego
  • Państwowa Akademia Nauk Stosowanych w Krośnie
  • Państwowa Akademia Nauk Stosowanych we Włocławku
  • Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Stanisława Pigonia w Krośnie
  • Polska Fundacja Przemysłu Kosmicznego
  • Polskie Towarzystwo Ekonomiczne
  • Polskie Towarzystwo Ludoznawcze
  • Towarzystwo Miłośników Torunia
  • Towarzystwo Naukowe w Toruniu
  • Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
  • Uniwersytet Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie
  • Uniwersytet Mikołaja Kopernika
  • Uniwersytet w Białymstoku
  • Uniwersytet Warszawski
  • Wojewódzka Biblioteka Publiczna - Książnica Kopernikańska
  • Wyższe Seminarium Duchowne w Pelplinie / Wydawnictwo Diecezjalne „Bernardinum" w Pelplinie

© 2021- Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu Deklaracja dostępności Sklep wydawnictwa