Przejdź do sekcji głównej Przejdź do głównego menu Przejdź do stopki
  • Zarejestruj
  • Zaloguj
  • Język
    • English
    • Język Polski
  • Menu
  • Strona domowa
  • Aktualny numer
  • Archiwum
  • Ogłoszenia
  • O czasopiśmie
    • O czasopiśmie
    • Przesyłanie tekstów
    • Zespół redakcyjny
    • Polityka prywatności
    • Kontakt
  • Zarejestruj
  • Zaloguj
  • Język:
  • English
  • Język Polski

Studia Paedagogica Ignatiana

Szukaj
  • Strona domowa
  • /
  • Szukaj
  1. Strona domowa /
  2. Szukaj

Szukaj

Filtry zaawansowane
Od
Do

Wyniki wyszukiwania

Znaleziono 35 elementów.
  • Uczenie się przez całe życie. Historia i teraźniejszość koncepcji polityczno-oświatowej
    Ekkehard Nuissl, Ewa Przybylska
    33-48
    2016-12-27
  • Możliwości budowania spersonalizowanej przestrzeni edukacyjnej dla wspierania rozwoju dzieci w wieku wczesnoszkolnym
    Irena Pulak, Katarzyna Szewczuk
    85-99
    2017-09-29
  • Wzajemność i międzypodmiotowy dialog w edukacji religijnej
    Daniel Shuster
    149-176
    2016-04-18
  • Uczeń ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi w łotewskich instytucjach edukacyjnych w teorii i praktyce
    Marite Rozenfelde
    163-175
    2016-12-27
  • Social Rehabilitation of Prisoners on the Basis of the Programme “Theatre, Mummy, Daddy and Me” in the Light of Document Analysis
    Anna Dąbrowska, Justyna Joanna Kusztal, Małgorzata Turczyk
    63-82
    2020-04-25
  • Katolickie wychowanie, wiara i autorytet
    Giuseppe Mari
    213-230
    2018-03-25
  • Biograficzne uczenie się roli nauczycielki wychowania przedszkolnego
    Martyna Żurek
    69-88
    2024-12-23
  • Bez znieczulenia – transformatywne uczenie się seniora oddziału terapeutycznego
    Joanna Żeromska-Charlińska
    141-159
    2023-09-29
  • Nauczyciele Szkoły Ćwiczeń krakowskiego Pedagogium
    Ryszard Ślęczka
    211-226
    2016-11-04
  • Indywidualizacja procesu kształcenia [Magdalena Christ, Indywidualizacja procesu kształcenia uczniów edukacji wczesnoszkolnej. Ujęcie z perspektywy międzyludzkich różnic w zakresie zdolności kierunkowych, Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego, Katowice 2015]
    Aneta Kamińska
    219-222
    2016-12-27
  • Międzypokoleniowe uczenie się w ramach domowych środowisk czytelniczych – rola dziadków w rozwijaniu umiejętności językowych i czytelniczych dzieci w wieku przedszkolnym
    Kamil Kuracki
    79-94
    2023-09-29
  • Współpraca: nauczyciel – uczeń – rodzic. Wymiary relacji wychowawczej i edukacyjnej
    Małgorzata Dubis
    149-175
    2019-06-13
  • Wychowanie przez konflikt. O roli konfliktów w rozwoju osobowości ucznia
    Katarzyna Wajszczyk
    145-167
    2017-06-30
  • Dialog w polskich placówkach szkolnych – istotny problem edukacji i pedagogiki (na podstawie badań własnych)
    Aneta Kamińska
    127-147
    2019-06-13
  • Edukacja jako osobista podróż. Wyprawa ku Jungowskiemu pojęciu indywiduacji
    Evangelos Tsempelis
    247-263
    2016-04-18
  • Edukacja Europejska i zadania polskiej edukacji w latach 2012–2025
    Czesław Banach
    147-160
    2015-06-03
  • Prywatne Gimnazjum Sanatoryjne Męskie dr. Jana Wieczorkowskiego w Rabce (1924–1939)
    Marek Świder, Maria Marta Urlińska
    227-249
    2016-11-04
  • Polsko-włoskie badań nad historią opieki i wychowania. Stanisław Litak i Gabriele De Rosa
    Marian Surdacki
    113-130
    2018-08-10
  • Rewolucja w edukacji: transformacyjna rola sztucznej inteligencji w kształtowaniu przyszłości uczenia się
    Andrzej Skupień
    225-229
    2024-03-27
  • Krakowskie gimnazja żeńskie przełomu XIX i XX wieku
    Katarzyna Dormus
    87-103
    2016-11-04
  • Wychowanie moralne i religijne ubogich i sierot w Krakowskim Towarzystwie Dobroczynności w latach 1816–1918
    Ewa Barnaś-Baran
    65-85
    2016-11-04
  • Introduction
    Andrzej Paweł Bieś
    13-15
    2018-08-10
  • Wolność i odpowiedzialność w codziennym życiu ucznia
    Renata Królikiewicz
    37-50
    2020-03-30
  • Drogi edukacyjne dzieci z niepełnosprawnością – dylematy rodziców
    Maria Kościółek
    189-214
    2019-08-31
  • Znaczenie dobrostanu nauczyciela w procesie kształtowania wartości poznawczych i społecznych The Meaning of the Well-being of a Teacher during the Process of Teaching Cognitive and Social Values
    Anna Wójcik
    69=84
    2022-03-31
1 - 25 z 35 elementów 1 2 > >> 
W górę

Akademicka Platforma Czasopism

Najlepsze czasopisma naukowe i akademickie w jednym miejscu

apcz.umk.pl

Partnerzy platformy czasopism

  • Akademia Ignatianum w Krakowie
  • Akademickie Towarzystwo Andragogiczne
  • Fundacja Copernicus na rzecz Rozwoju Badań Naukowych
  • Instytut Historii im. Tadeusza Manteuffla Polskiej Akademii Nauk
  • Instytut Kultur Śródziemnomorskich i Orientalnych PAN
  • Instytut Tomistyczny
  • Karmelitański Instytut Duchowości w Krakowie
  • Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego
  • Państwowa Akademia Nauk Stosowanych w Krośnie
  • Państwowa Akademia Nauk Stosowanych we Włocławku
  • Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Stanisława Pigonia w Krośnie
  • Polska Fundacja Przemysłu Kosmicznego
  • Polskie Towarzystwo Ekonomiczne
  • Polskie Towarzystwo Ludoznawcze
  • Towarzystwo Miłośników Torunia
  • Towarzystwo Naukowe w Toruniu
  • Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
  • Uniwersytet Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie
  • Uniwersytet Mikołaja Kopernika
  • Uniwersytet w Białymstoku
  • Uniwersytet Warszawski
  • Wojewódzka Biblioteka Publiczna - Książnica Kopernikańska
  • Wyższe Seminarium Duchowne w Pelplinie / Wydawnictwo Diecezjalne „Bernardinum" w Pelplinie

© 2021- Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu Deklaracja dostępności Sklep wydawnictwa