Przejdź do sekcji głównej Przejdź do głównego menu Przejdź do stopki
  • Zarejestruj
  • Zaloguj
  • Język
    • English
    • Język Polski
  • Menu
  • Strona domowa
  • Aktualny numer
  • Archiwum
  • Ogłoszenia
  • O czasopiśmie
    • O czasopiśmie
    • Przesyłanie tekstów
    • Zespół redakcyjny
    • Polityka prywatności
    • Kontakt
  • Zarejestruj
  • Zaloguj
  • Język:
  • English
  • Język Polski

Przegląd Badań Edukacyjnych

Szukaj
  • Strona domowa
  • /
  • Szukaj
  1. Strona domowa /
  2. Szukaj

Szukaj

Filtry zaawansowane
Od
Do

Wyniki wyszukiwania

Znaleziono 51 elementów.
  • Ukierunkowani na karierę? Orientacje życiowe młodzieży z zespołów szkół zawodowych
    Lucyna Myszka-Strychalska
    45-64
    2018-06-30
  • Satisfaction with Life in Old Age – the Role of Developmental Tasks Attainment and Resiliency
    Magdalena Zadworna-Cieślak, Nina Ogińska-Bulik
    23–35
    2019-05-31
  • Humor, wartości i jakość życia – wyniki badań studentów
    Katarzyna Tomaszek
    65-85
    2018-06-30
  • Women’s Life (Re)decisions. Report from Biographical Narratives
    Aleksandra Chmielińska, Monika Modrzejewska-Świgulska
    87-105
    2020-06-30
  • Czas jako obszar biograficznego uczenia się w późnej dorosłości w świetle dzienników Haliny Semenowicz
    Hanna Solarczyk-Szwec, Kinga Majchrzak, Agata Szwech
    229-245
    2018-01-29
  • The Experience of Familiarness and Intimacy of People Living in Cohabitation
    Monika Błendowska
    97-117
    2018-11-29
  • Social Order. Between Expectation and Reality
    Ewa Przybylska, Danuta Wajsprych
    99–120
    2021-06-25
  • The Phenomenon of Functional Illiteracy in the Light of Empirical Studies
    Ewa Przybylska
    91-109
    2018-01-29
  • Polish Society in the Face of Contemporary Changes in the Education System
    Beata Maria Nowak, Rafał Boguszewski
    141-153
    2019-12-02
  • The Subjective Mental Well-Being of School-Age Children – Educational and Prophylactic Challenges
    Magdalena Zadworna-Cieślak, Karolina Kossakowska
    129-148
    2018-11-29
  • Bariery aktywności psychospołecznej osób z niepełnosprawnością – mity i rzeczywistość
    Joanna Konarska
    153-173
    2016-05-15
  • Risk Factors and Protective Factors in the Family of Origin in the Biographies of Two Adult Rehabilitation Centre Wards – Case Study of Two Women
    Agnieszka Jaros
    43-64
    2019-12-02
  • Nonconformism, Social Identity, and Self-efficacy of Women Leaders of Thematic Villages
    Ryszarda Ewa Bernacka, Anna Mazurek-Kusiak, Natalia Korcz, Agata Kobyłka
    291-296
    2023-12-19
  • University Students Practising towards Teacher’s Profession in Poland, Latvia and Belarus – Motives and Educational Aspirations Found among Generation ‘Z’
    Alicja Antas-Jaszczuk, Agnieszka Roguska
    5-26
    2019-12-02
  • Activity Models in Late Adulthood. Educational Context
    Agnieszka Kozerska
    187-207
    2020-12-30
  • Digital Natives Disconnected. The Qualitative Research on Mediatized Life of Polish and International Students in Rzeszow and Warsaw, Poland
    Iwona Leonowicz-Bukała, Anna Martens, Barbara Przywara
    69-96
    2021-12-16
  • Przestrzeń aksjologiczna szkoły I. Konstrukt teoretyczny
    Mariola Chomczyńska-Rubacha, Krzysztof Rubacha
    145-164
    2017-02-20
  • Zaangażowane badania jakościowe – perspektywa autobiograficzna
    Mirosława Nowak-Dziemianowicz
    307-332
    2018-01-28
  • Poczucie lokalizacji kontroli u skazanych powracających do przestępstwa a postrzeganie przez nich własnych rodzin pochodzenia
    Beata Maria Nowak
    163-182
    2018-01-29
  • Динамика нарастания степени самостоятельности у лиц с тяжёлыми множественными нарушениями развития (личностная эффективность)
    Tatiana Viktoryja Lisovskaya
    39-58
    2016-11-02
  • Narracja tożsamościowa kobiety transseksualnej – studium przypadku
    Małgorzata Kowalska
    119-136
    2017-12-18
  • Wyuczona bezradność jako zmienna pośrednicząca między stylem atrybucyjnym a osiągnięciami akademickimi
    Barbara Ciżkowicz
    79-100
    2017-12-18
  • O pozycji badacza w poznawaniu świata osób niepełnosprawnych
    Zenon Gajdzica
    103-114
    2014-12-05
  • Quality of Life in Schoolchildren, Their Parents and Teachers during the COVID-19 Pandemic: Psychosomatic Health, Teachers’ and Parents’ Burnout Along with the Prevalence of Depressive and Anxiety Symptoms
    Karolina Mudło-Głagolska, Paweł Larionow
    67-89
    2022-07-31
  • Empirical Constructing of the Managerial Talent Category in Education
    Justyna Śmietańska
    107–127
    2020-06-30
1 - 25 z 51 elementów 1 2 3 > >> 
W górę

Akademicka Platforma Czasopism

Najlepsze czasopisma naukowe i akademickie w jednym miejscu

apcz.umk.pl

Partnerzy platformy czasopism

  • Akademia Ignatianum w Krakowie
  • Akademickie Towarzystwo Andragogiczne
  • Fundacja Copernicus na rzecz Rozwoju Badań Naukowych
  • Instytut Historii im. Tadeusza Manteuffla Polskiej Akademii Nauk
  • Instytut Kultur Śródziemnomorskich i Orientalnych PAN
  • Instytut Tomistyczny
  • Karmelitański Instytut Duchowości w Krakowie
  • Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego
  • Państwowa Akademia Nauk Stosowanych w Krośnie
  • Państwowa Akademia Nauk Stosowanych we Włocławku
  • Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Stanisława Pigonia w Krośnie
  • Polska Fundacja Przemysłu Kosmicznego
  • Polskie Towarzystwo Ekonomiczne
  • Polskie Towarzystwo Ludoznawcze
  • Towarzystwo Miłośników Torunia
  • Towarzystwo Naukowe w Toruniu
  • Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
  • Uniwersytet Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie
  • Uniwersytet Mikołaja Kopernika
  • Uniwersytet w Białymstoku
  • Uniwersytet Warszawski
  • Wojewódzka Biblioteka Publiczna - Książnica Kopernikańska
  • Wyższe Seminarium Duchowne w Pelplinie / Wydawnictwo Diecezjalne „Bernardinum" w Pelplinie

© 2021- Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu Deklaracja dostępności Sklep wydawnictwa