Przejdź do sekcji głównej Przejdź do głównego menu Przejdź do stopki
  • Zarejestruj
  • Zaloguj
  • Język
    • English
    • Język Polski
  • Menu
  • Strona domowa
  • Aktualny numer
  • Archiwum
  • Ogłoszenia
  • O czasopiśmie
    • O czasopiśmie
    • Przesyłanie tekstów
    • Zespół redakcyjny
    • Polityka prywatności
    • Kontakt
  • Zarejestruj
  • Zaloguj
  • Język:
  • English
  • Język Polski

Przegląd Badań Edukacyjnych

Tom 1 Nr 18 (2014)
  • Strona domowa
  • /
  • Tom 1 Nr 18 (2014)
  1. Strona domowa /
  2. Archiwum /
  3. Tom 1 Nr 18 (2014)

Tom 1 Nr 18 (2014)

					Pokaż  Tom 1 Nr 18 (2014)
Spis treści
Tom 1 Nr 18 (2014)
Friday, Jan 23, 2015
Spis treści tego numeru
Oryginalne artykuły badawcze
Badania sfery ruchowej dzieci z opóźnieniami rozwojowymi w wieku wczesnodziecięcym
Алиция Зарин, Марина Яковлева
7-22
PDF
Changes of the Population of Deafblindness in Russia
Tatiana Basilova
23-36
PDF
Pochodzenie terytorialne uczniów szkół ponadgimnazjalnych jako kryterium delimitacji miejskich obszarów funkcjonalnych Włocławka, Grudziądza i Inowrocławia
Marzena Walaszek
37-56
PDF
Wizerunek młodzieży w dyskursie na temat przestępczości nieletnich w podręcznikach do wiedzy o społeczeństwie na poziomie ponadgimnazjalnym
Violetta Kopińska
57-76
PDF
Metaanalizy badań edukacyjnych
Organizacja oraz realizacja badań naukowych osób dorosłych z niepełnosprawnością sprzężoną (na przykładzie osób głuchoniewidomych) za granicą – możliwości i ograniczenia
Marzenna Zaorska
91-102
PDF
O pozycji badacza w poznawaniu świata osób niepełnosprawnych
Zenon Gajdzica
103-114
PDF
Poznanie przez upodobnienie jako wejście w model Davida Silvermana
Andrzej Wojciechowski
115-124
PDF
Metody zbierania i analizy danych w badaniach edukacyjnych
Metoda biograficzna wobec wyzwań pedagogiki specjalnej
Maria Chodkowska
125-142
PDF
Opcje jakościowe wobec metodologii studiów nad niepełnosprawnością
Hanna Żuraw
143-170
PDF
Analiza jakościowa zachowań prawidłowych i nieprawidłowych uczniów głuchoniewidomych na tle edukacji rodzinnej i instytucjonalnej – rozwiązania metodologiczne
Hanna Rudomska
171-194
PDF
Doświadczanie codzienności ucznia. Etnografia zaangażowana
Magdalena Cuprjak
195-204
PDF
Doniesienia z praktyki edukacyjnej
Uczeń (dziecko) niewidzące i niedowidzące w edukacji inkluzyjnej
Marzenna Zaorska
205-218
PDF
Dygresje jako „ukryty program” wykładu akademickiego
Roman Schulz
219-232
PDF
Uczniowie Imigranci – wyzwanie dla narodowej edukacji w perspektywie doświadczeń z projektu ‘Portfolio of Integration’ (POI)
Wanda Baranowska, Małgorzata Kosiorek
233-248
PDF
Koncepcja i praktyka edukacji nauczycieli w Uniwersytecie Jagiellońskim wobec nowych standardów
Dorota Kowalczyk
249-258
PDF
Kształcenie nauczycieli w Uniwersytecie Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie
Małgorzata Samujło, Teresa Sokołowska-Dzioba
259-272
PDF

Wyszukiwanie

Wyszukiwanie

Przeglądaj

  • Indeks autorów
  • Lista archiwalnych numerów

Użytkownik

Użytkownik

Aktualny numer

  • Logo Atom
  • Logo RSS2
  • Logo RSS1

Informacje

  • dla czytelników
  • dla autorów
  • dla bibliotekarzy

Newsletter

Zapisz się Wypisz się

Język / Language

  • English
  • Język Polski
W górę

Akademicka Platforma Czasopism

Najlepsze czasopisma naukowe i akademickie w jednym miejscu

apcz.umk.pl

Partnerzy platformy czasopism

  • Akademia Ignatianum w Krakowie
  • Akademickie Towarzystwo Andragogiczne
  • Fundacja Copernicus na rzecz Rozwoju Badań Naukowych
  • Instytut Historii im. Tadeusza Manteuffla Polskiej Akademii Nauk
  • Instytut Kultur Śródziemnomorskich i Orientalnych PAN
  • Instytut Tomistyczny
  • Karmelitański Instytut Duchowości w Krakowie
  • Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego
  • Państwowa Akademia Nauk Stosowanych w Krośnie
  • Państwowa Akademia Nauk Stosowanych we Włocławku
  • Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Stanisława Pigonia w Krośnie
  • Polska Fundacja Przemysłu Kosmicznego
  • Polskie Towarzystwo Ekonomiczne
  • Polskie Towarzystwo Ludoznawcze
  • Towarzystwo Miłośników Torunia
  • Towarzystwo Naukowe w Toruniu
  • Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
  • Uniwersytet Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie
  • Uniwersytet Mikołaja Kopernika
  • Uniwersytet w Białymstoku
  • Uniwersytet Warszawski
  • Wojewódzka Biblioteka Publiczna - Książnica Kopernikańska
  • Wyższe Seminarium Duchowne w Pelplinie / Wydawnictwo Diecezjalne „Bernardinum" w Pelplinie

© 2021- Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu Deklaracja dostępności Sklep wydawnictwa