Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to site footer
Start typing
Search
Register
Login
Language
English
Język Polski
Menu
Home
Current
Archives
Announcements
About
About the Journal
Submissions
Editorial Team
Privacy Statement
Contact
Register
Login
Language:
English
Język Polski
Studia Paedagogica Ignatiana
Vol. 24 No. 3 (2021): Mistrzostwo w nauce i edukacji
Home
/
Vol. 24 No. 3 (2021): Mistrzostwo w nauce i edukacji
Home
/
Archives
/
Vol. 24 No. 3 (2021): Mistrzostwo w nauce i edukacji
/
Table of contents
Vol. 24 No. 3 (2021): Mistrzostwo w nauce i edukacji
Table of contents
« Back
Introduction
Introduction
Wasza Wielmożność Stanisław Karol Gałkowski, Dr hab. prof. AIK Anna Królikowska
9-11
Introduction
Wasza Wielmożność Stanisław Karol Gałkowski, Dr hab. prof. AIK Anna Królikowska
13-14
Articles and Dissertations
Plato and Aristotle:
Master – Student Relationship in the Early Academy
Przemysław Zbigniew Paczkowski
17-33
pdf (Język Polski)
The Teacher According to St. Augustine
Dorota Anna Kowalewska
35-52
pdf (Język Polski)
The Mastery in Teaching in the Light of Pedagogical Thought of Max an Manen and Representatives of Contemporary Phenomenological Traditions in Education
Marta Krupska
53-69
pdf (Język Polski)
The Master-teacher and His Duties:
A Historical Pedeutology Sketch
Władysława Szulakiewicz
71-95
pdf (Język Polski)
Freedom of the Immature?
The Problem of Freedom in the Process of Education
Stanisław Karol Gałkowski
97-116
pdf (Język Polski)
Pedagogical Talent or Mastery in the Profession?
Being an Effective Teacher and Educator
Barbara Kalinowska-Witek
117-130
pdf (Język Polski)
Case Reports
Functions of Students’ “Cooperatives” Websites in Secondary Schools
Aleksandra Joanna Prus
133-154
pdf (Język Polski)
pdf (Język Polski)
Perception of Life Satisfaction among Students of Rzeszów Universities
Zbigniew Chodkowski
155-175
pdf (Język Polski)
Miscellanea
Scouting Service to Children’s Aid in 1939–1944 in Lublin
Joanna Szady
179-196
pdf (Język Polski)
Reviews
Religious Education versus Religious Pseudo-education
Dariusz Stępkowski
199-202
pdf (Język Polski)
An Attempt of Autoethnography in Pedagogical Cognition
Krystyna Duraj-Nowak
203-209
Search
Search
Enter search query
Search
Browse
Browse Author Index
Issue archive
User
User
Username
*
Required
Password
*
Required
Remember me
Login
Current Issue
Information
For Readers
For Authors
For Librarians
Newsletter
Subscribe
Unsubscribe
Language
English
Język Polski