Przejdź do sekcji głównej Przejdź do głównego menu Przejdź do stopki
  • Zarejestruj
  • Zaloguj
  • Język
    • English
    • Język Polski
  • Menu
  • Strona domowa
  • Aktualny numer
  • Archiwum
  • Ogłoszenia
  • O czasopiśmie
    • O czasopiśmie
    • Przesyłanie tekstów
    • Zespół redakcyjny
    • Polityka prywatności
    • Kontakt
  • Zarejestruj
  • Zaloguj
  • Język:
  • English
  • Język Polski

Studia Paedagogica Ignatiana

Szukaj
  • Strona domowa
  • /
  • Szukaj
  1. Strona domowa /
  2. Szukaj

Szukaj

Filtry zaawansowane
Od
Do

Wyniki wyszukiwania

Znaleziono 25 elementów.
  • Specyfika współpracy szkoły z rodzicami dzieci na pierwszym etapie edukacyjnym: szanse – trudności – potrzeby
    Marta Buk-Cegiełka
    37-50
    2019-06-13
  • Wprowadzenie
    Marzena Chrost, Renata Królikiewicz
    9-12
    2019-08-31
  • Ochronki i przedszkola jako element działalności opiekuńczej Polskiej Macierzy Szkolnej na Wołyniu w okresie II RP
    Piotr Gołdyn
    49-62
    2021-08-03
  • Wzmacnianie rezyliencji poprzez bajki. Dziewczyna bez rąk braci Grimm
    Marcin Kaźmierczak
    15-34
    2017-11-10
  • Koncepcja rozwoju systemu profilaktyki i kształcenia specjalistów w zakresie profilaktyki zachowań ryzykownych dzieci i młodzieży w Ukrainie
    Wioletta Małgorzata Junik
    19-37
    2019-09-23
  • Możliwości budowania spersonalizowanej przestrzeni edukacyjnej dla wspierania rozwoju dzieci w wieku wczesnoszkolnym
    Irena Pulak, Katarzyna Szewczuk
    85-99
    2017-09-29
  • Determinanty readaptacji społecznej w narracjach byłych skazanych z Centrum Integracji „Pro Domo” w Krakowie
    Krzysztof Biel
    159-174
    2018-06-07
  • Rodzice wobec wychowania seksualnego młodzieży. Raport z badań
    Ewa Rojewska
    161-188
    2019-08-31
  • Małżeństwo dwunarodowościowe a kryzys systemu wartości
    Ewa Sowa-Behtane
    179-196
    2016-07-14
  • Nauczyciele domowi w guberni lubelskiej w latach 1832-1864. Próba charakterystyki
    Monika Hajkowska
    141-159
    2017-09-29
  • Integracja podmiotów edukacji w perspektywie aksjologicznej jako priorytetowe zadanie szkoły
    Krystyna Chałas
    19-36
    2019-06-13
  • Charakterystyka pacjentów przerywających stacjonarną terapię uzależnień uzyskana na podstawie analizy dokumentów medycznych
    Robert Opora, Radosław Breska
    199-218
    2018-06-07
  • Harcerstwo – szkoła – społeczeństwo w południowo-wschodniej Polsce w latach 1911–1939
    Irena Kozimala
    145-170
    2016-11-04
  • Akceptacja utraty sprawności w słyszeniu a jakość życia seniorów
    Ewa Cieplińska
    35-51
    2022-03-31
  • Strategie wspierania rozwoju zdolności dzieci z FASD w środowisku rodzinnym – możliwości i dylematy
    Monika Kowalska, Agnieszka Kosek
    81-97
    2025-03-26
  • Płynna tożsamość czy tożsamości wielorakie młodzieży?
    Joanna Juszczyk-Rygałło
    119-137
    2016-12-27
  • Nauczanie religii w kontekście wielokulturowym we Włoszech – trudności i wyzwania
    Bogdan Stańkowski
    257-262
    2025-06-27
  • Dobrostan kobiet łączących pracę zawodową nauczycielki z życiem rodzinnym w czasie pandemii COVID-19
    Joanna Gliwicka, Iwona Sikorska
    85-105
    2022-03-31
  • Niesłyszący adolescenci wobec zjawiska samotności – wiodące determinanty ryzykownych zachowań w sieci
    Anna Michalczyk
    99-116
    2021-12-30
  • Podejście kategorialne w pedagogice specjalnej i psychologii klinicznej
    Renata Zubrzycka, Anna Wojnarska
    165-184
    2025-03-26
  • Nauczyciel według św. Augustyna
    Dorota Anna Kowalewska
    35-52
    2021-11-19
  • „Jestem lilią Szaronu, lotosem rozkwitłym w dolinie” (Pnp 2,1–2). Wymowa florystycznej metafory w odniesieniu do oblubienicy z Pieśni nad pieśniami
    Renata Jasnos
    169-181
    2024-09-23
  • Pedagogika egzystencji w obliczu starzejącego się społeczeństwa
    Julita Cecylia Orzelska
    61-78
    2023-09-29
  • Podstawa programowa jako szansa wspierania profilaktyki zachowań ryzykownych uczniów szkoły podstawowej w świetle koncepcji resilience
    Edyta Sielicka
    67-85
    2023-06-29
  • Wytwarzanie czy ulepszanie świata i człowieka? Pytanie o etyczne podstawy wychowania
    Jan Rutkowski
    39-53
    2022-09-26
1 - 25 z 25 elementów
W górę

Akademicka Platforma Czasopism

Najlepsze czasopisma naukowe i akademickie w jednym miejscu

apcz.umk.pl

Partnerzy platformy czasopism

  • Akademia Ignatianum w Krakowie
  • Akademickie Towarzystwo Andragogiczne
  • Fundacja Copernicus na rzecz Rozwoju Badań Naukowych
  • Instytut Historii im. Tadeusza Manteuffla Polskiej Akademii Nauk
  • Instytut Kultur Śródziemnomorskich i Orientalnych PAN
  • Instytut Tomistyczny
  • Karmelitański Instytut Duchowości w Krakowie
  • Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego
  • Państwowa Akademia Nauk Stosowanych w Krośnie
  • Państwowa Akademia Nauk Stosowanych we Włocławku
  • Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Stanisława Pigonia w Krośnie
  • Polska Fundacja Przemysłu Kosmicznego
  • Polskie Towarzystwo Ekonomiczne
  • Polskie Towarzystwo Ludoznawcze
  • Towarzystwo Miłośników Torunia
  • Towarzystwo Naukowe w Toruniu
  • Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
  • Uniwersytet Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie
  • Uniwersytet Mikołaja Kopernika
  • Uniwersytet w Białymstoku
  • Uniwersytet Warszawski
  • Wojewódzka Biblioteka Publiczna - Książnica Kopernikańska
  • Wyższe Seminarium Duchowne w Pelplinie / Wydawnictwo Diecezjalne „Bernardinum" w Pelplinie

© 2021- Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu Deklaracja dostępności Sklep wydawnictwa