Przejdź do sekcji głównej Przejdź do głównego menu Przejdź do stopki
  • Zarejestruj
  • Zaloguj
  • Język
    • English
    • Język Polski
  • Menu
  • Strona domowa
  • Aktualny numer
  • Archiwum
  • Ogłoszenia
  • O czasopiśmie
    • O czasopiśmie
    • Przesyłanie tekstów
    • Zespół redakcyjny
    • Polityka prywatności
    • Kontakt
  • Zarejestruj
  • Zaloguj
  • Język:
  • English
  • Język Polski

Studia Paedagogica Ignatiana

Szukaj
  • Strona domowa
  • /
  • Szukaj
  1. Strona domowa /
  2. Szukaj

Szukaj

Filtry zaawansowane
Od
Do

Wyniki wyszukiwania

Znaleziono 16 elementów.
  • Wolność i odpowiedzialność w codziennym życiu ucznia
    Renata Królikiewicz
    37-50
    2020-03-30
  • Imperatyw pedagogiczny jako element strategii wychowawczej
    Andrzej Michał de Tchorzewski
    61-84
    2017-06-30
  • Enslavement and Freedom of Choice: The Perspective of the Solution-Focused Approach in the Resocialization of Addicted Youths
    Jacek Szczepkowski
    109-125
    2020-04-25
  • Szkoła przestrzenią wdrażania ucznia do samowychowania
    Ewa Miśkowiec
    73-86
    2019-06-13
  • Cel marki instytucji edukacyjnych: kiedy historia odporności ma znaczenie
    Roser Serra
    125-146
    2024-03-27
  • Początki kształcenia akuszerek w Krakowie (1780–1805)
    Małgorzata Stawiak-Ososińska
    35-54
    2016-12-23
  • Sprawozdanie z VII Interdyscyplinarnej Konferencji Naukowej „Sprawności moralne w wychowaniu: odpowiedzialność – wierność posłuszeństwo; Szczecin; 21 listopada 2018 roku
    Katarzyna Wiszniowska
    189-193
    2019-02-14
  • Teologiczne podstawy procesu wychowania do postawy odpowiedzialności za środowisko przyrody, dzieło stworzone przez Boga, w myśli społecznej papieży Kościoła katolickiego
    Edyta Wolter
    33-48
    2025-06-27
  • Relacja pedagogiczna: między doświadczeniem dziecka a odpowiedzialnością dorosłego. W kręgu inspiracji i interpretacji fenomenologicznej praktyki pedagogicznej
    Marta Krupska
    43-58
    2024-09-23
  • Współuzależnienie w relacji z recydywistą
    Aneta Jarzębińska
    185-206
    2023-09-29
  • Pedagogiczne implikacje antropologii teologicznej
    Mateusz Melchior Mazurek
    19-36
    2020-03-30
  • Pedagogika egzystencji w obliczu starzejącego się społeczeństwa
    Julita Cecylia Orzelska
    61-78
    2023-09-29
  • Starzejąc się z filmami – przypadek Clinta Eastwooda
    Aleksander Cywiński
    95-111
    2023-09-29
  • Współuzależnienie i relacje zależnościowe w biograficznych doświadczeniach parentyfikacji
    Barbara Chojnacka
    163-184
    2023-09-29
  • Trans-/posthumanizm a etyka chronienia osób – między możliwością i powinnością
    Sławomir Chrost
    19-37
    2022-09-26
  • Wiedza kadry pedagogicznej młodzieżowych ośrodków wychowawczych w zakresie uzależnień nieletnich
    Monika Zięciak
    171-193
    2023-06-29
1 - 16 z 16 elementów
W górę

Akademicka Platforma Czasopism

Najlepsze czasopisma naukowe i akademickie w jednym miejscu

apcz.umk.pl

Partnerzy platformy czasopism

  • Akademia Ignatianum w Krakowie
  • Akademickie Towarzystwo Andragogiczne
  • Fundacja Copernicus na rzecz Rozwoju Badań Naukowych
  • Instytut Historii im. Tadeusza Manteuffla Polskiej Akademii Nauk
  • Instytut Kultur Śródziemnomorskich i Orientalnych PAN
  • Instytut Tomistyczny
  • Karmelitański Instytut Duchowości w Krakowie
  • Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego
  • Państwowa Akademia Nauk Stosowanych w Krośnie
  • Państwowa Akademia Nauk Stosowanych we Włocławku
  • Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Stanisława Pigonia w Krośnie
  • Polska Fundacja Przemysłu Kosmicznego
  • Polskie Towarzystwo Ekonomiczne
  • Polskie Towarzystwo Ludoznawcze
  • Towarzystwo Miłośników Torunia
  • Towarzystwo Naukowe w Toruniu
  • Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
  • Uniwersytet Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie
  • Uniwersytet Mikołaja Kopernika
  • Uniwersytet w Białymstoku
  • Uniwersytet Warszawski
  • Wojewódzka Biblioteka Publiczna - Książnica Kopernikańska
  • Wyższe Seminarium Duchowne w Pelplinie / Wydawnictwo Diecezjalne „Bernardinum" w Pelplinie

© 2021- Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu Deklaracja dostępności Sklep wydawnictwa