Przejdź do sekcji głównej Przejdź do głównego menu Przejdź do stopki
  • Zarejestruj
  • Zaloguj
  • Język
    • English
    • Język Polski
  • Menu
  • Strona domowa
  • Aktualny numer
  • Archiwum
  • Ogłoszenia
  • O czasopiśmie
    • O czasopiśmie
    • Przesyłanie tekstów
    • Zespół redakcyjny
    • Polityka prywatności
    • Kontakt
  • Zarejestruj
  • Zaloguj
  • Język:
  • English
  • Język Polski

Studia Paedagogica Ignatiana

Szukaj
  • Strona domowa
  • /
  • Szukaj
  1. Strona domowa /
  2. Szukaj

Szukaj

Filtry zaawansowane
Od
Do

Wyniki wyszukiwania

Znaleziono 22 elementów.
  • O teorii „myśli słabej” w pedagogice humanistycznej
    Danuta Wajsprych
    105-122
    2015-06-03
  • Biblijna historia jako locus ethicus w koncepcji religijnego wychowania dziecka Sofii Cavalletti
    Barbara Surma
    99-109
    2017-11-10
  • Pomiędzy hermeneutyką a edukacją. Perspektywa Paula Ricoeura
    Tomas Domingo Moratalla
    97-114
    2016-04-18
  • Ewangelia w Sieci. Słowo o katolickim autorytecie nauczania w Wikipedii
    Józef Majewski
    153-184
    2018-03-25
  • Szczerze o wojnie?
    Magdalena Sikorska
    71-80
    2017-11-10
  • Zastępstwo i przebaczenie w Opowieściach z Narnii
    Cintia Carreira Zafra
    81-98
    2017-11-10
  • Wzajemność i międzypodmiotowy dialog w edukacji religijnej
    Daniel Shuster
    149-176
    2016-04-18
  • Słowo w transakcyjnym podejściu do wychowania poprzez baśnie. Wybrane aspekty
    Maria Szymańska
    35-56
    2017-11-10
  • Wprowadzenie
    Marzena Chrost; Sławomir Chrost
    9-11
    2022-09-26
  • Trans-/posthumanizm a etyka chronienia osób – między możliwością i powinnością
    Sławomir Chrost
    19-37
    2022-09-26
  • Wychowawcze i moralne przesłanie Małego księcia Antoine de Saint Exupéry’ego
    Mária Potočárová
    57-70
    2017-11-10
  • Między misją a profesjonalizmem – wybrane konteksty odpowiedzialności współczesnego nauczyciela
    Hanna Rugała
    67-86
    2020-12-09
  • Wartość słowa. Etyczne znaczenie dialogu ustrukturyzowanego relacją pytanie–odpowiedź w filozofii Józefa Tischnera
    Dominika Dziurosz-Serafinowicz
    127-144
    2022-09-26
  • Paweł Kaźmierczak (1970–2024) – badacz i nauczyciel akademicki (W pierwszą rocznicę śmierci)
    Andrzej Grudziński, Ewa Miśkowiec, Renata Spyrka-Chlipała
    195-212
    2025-06-27
  • Prowizoryczny (substytutywno-dyspersyjny) status etyki w polskim systemie edukacji
    Piotr Domeracki
    55-86
    2022-09-26
  • Etyka a pedagogika. Myśl pedagogiczna Jacka Woronieckiego w odniesieniu do współczesnej edukacji
    Katarzyna Szymczyk
    87-104
    2022-09-26
  • Etyka w edukacyjnym science-fiction w dobie transhumanizmu i posthumanizmu
    Andrzej Skupień
    163-178
    2022-09-26
  • Struktury narracyjne w edukacji z perspektywy etycznej
    Maciej Jemioł
    105-126
    2022-09-26
  • Etyczne aspekty zawodu nauczycielskiego w twórczości pedeutologicznej Andrzeja Michała de Tchorzewskiego (1943–2024)
    Dariusz Zając
    113-130
    2024-06-24
  • Fenomen nauczania w świetle refleksji pedagogicznej Maxa van Manena i przedstawicieli współczesnej fenomenologicznej tradycji w edukacji
    Marta Krupska
    53-69
    2021-11-19
  • Wychowanie do duchowości jako problem społeczeństwa ponowoczesnego
    Halina Mielicka-Pawłowska
    21-44
    2021-05-05
  • Edukacja w perspektywie filozofii dialogu. Aspekty etyczne w dobie pandemii COVID-19
    Szymon Tarka
    145-161
    2022-09-26
1 - 22 z 22 elementów
W górę

Akademicka Platforma Czasopism

Najlepsze czasopisma naukowe i akademickie w jednym miejscu

apcz.umk.pl

Partnerzy platformy czasopism

  • Akademia Ignatianum w Krakowie
  • Akademickie Towarzystwo Andragogiczne
  • Fundacja Copernicus na rzecz Rozwoju Badań Naukowych
  • Instytut Historii im. Tadeusza Manteuffla Polskiej Akademii Nauk
  • Instytut Kultur Śródziemnomorskich i Orientalnych PAN
  • Instytut Tomistyczny
  • Karmelitański Instytut Duchowości w Krakowie
  • Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego
  • Państwowa Akademia Nauk Stosowanych w Krośnie
  • Państwowa Akademia Nauk Stosowanych we Włocławku
  • Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Stanisława Pigonia w Krośnie
  • Polska Fundacja Przemysłu Kosmicznego
  • Polskie Towarzystwo Ekonomiczne
  • Polskie Towarzystwo Ludoznawcze
  • Towarzystwo Miłośników Torunia
  • Towarzystwo Naukowe w Toruniu
  • Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
  • Uniwersytet Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie
  • Uniwersytet Mikołaja Kopernika
  • Uniwersytet w Białymstoku
  • Uniwersytet Warszawski
  • Wojewódzka Biblioteka Publiczna - Książnica Kopernikańska
  • Wyższe Seminarium Duchowne w Pelplinie / Wydawnictwo Diecezjalne „Bernardinum" w Pelplinie

© 2021- Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu Deklaracja dostępności Sklep wydawnictwa