Zum Inhalt springen
Zur Hauptnavigation springen
Zur Fußzeile springen
Start typing
Suchen
Registrieren
Einloggen
Language
Deutsch
English
Język Polski
Menu
Home
Aktuelle Ausgabe
Archiv
Mitteilungen
Über uns
Über die Zeitschrift
Beitragseinreichung
Redaktion
Wissenschaftlicher Beirat
Gutachter
Zasady etyki publikacyjnej
Informacja o niepobieraniu opłat
Polityka archiwizacji cyfrowej czasopisma
Schutz personenbezogener Daten
Kontakt
Registrieren
Einloggen
Language:
Deutsch
English
Język Polski
Rocznik Andragogiczny
Suchen
Home
/
Suchen
Home
/
Suchen
Suchen
Artikel durchsuchen nach
Erweiterte Filter
von
Jahr
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
Monat
Januar
Februar
März
April
Mai
Juni
Juli
August
September
Oktober
November
Dezember
Tag
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
bis
Jahr
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
Monat
Januar
Februar
März
April
Mai
Juni
Juli
August
September
Oktober
November
Dezember
Tag
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
Nach Autor/in
Suchen
Ergebnis der Suche
91 Elemente gefunden.
Zmiana i uczenie się w perspektywie edukacji dorosłych. Przykład projektu Lives in changing „Butterfly”
Elżbieta Dubas
459-480
2015-06-19
Uczenie się w perspektywie biograficzności. Perspektywa andragogiczna
Joanna Golonka-Legut
101-118
2016-04-30
Jaka edukacja i dla kogo? Biografie edukacyjne dorosłych i ich społeczny wymiar
Alicja Jurgiel-Aleksander
79-100
2016-04-30
Cztery ćwiartki biograficznego uczenia się
Hanna Solarczyk-Szwec
119-134
2016-04-30
Elderly learners in combined-age learning groups picking up on new professional skills
Tiina Tambaum
297-314
2015-06-19
Polskie tradycje instytucji edukacji dorosłych w kontekście uczenia się całożyciowego
Agnieszka Stopińska-Pająk
289-300
2016-04-30
Zastosowanie krajowej ramy kwalifikacji do rozwijania umiejętności podstawowych przez dorosłych w Irlandii
Maryla Koss-Goryszewska, Sylwia Walicka
107-121
2021-02-10
Miejsce międzypokoleniowego uczenia się w procesie hominizacji
Katarzyna Jarosz
163-180
2016-04-30
Odnowiona pamięć o Andrzeju Niesiołowskim i jego twórczości naukowej w obszarze teorii kształcenia dorosłych
Tadeusz Aleksander
313-324
2016-04-30
Fenomen długowieczności i starzenia się z perspektywy auto/biograficznej
Małgorzata Malec Rawiński
283-296
2015-06-19
Empowerment in the Lifelong Learning Perspective. Example from the “ICT Guides” Project
Renata Góralska, Joanna Leek
269-283
2018-04-19
Kultury uczenia się: kilka refleksji w kontekście uczenia się przez całe życie
Ewa Przybylska
119-132
2015-06-19
Coworki, (akademickie) inkubatory przedsiębiorczości i startupy – nowe środowiska pracy i uczenia się dorosłych
Marcin Przemysław Rojek
17-41
2021-11-25
Examining Adult Learning Through the Lens of Culture: A U.S. Perspective
Susan Yelich Biniecki, Haijun Kang
133-142
2015-06-19
Bycie rodzicem jako uczące doświadczenie. Perspektywa andragogiczna
Alicja Jurgiel-Aleksander
75-86
2018-04-16
Uczenie się w perspektywie biograficzności. Perspektywa andragogiczna
Pani Joanna Anna Golonka-Legut
331-350
2024-02-26
Koncepcja „dobrego rodzicielstwa” jako przejaw biograficznego uczenia się dorosłego dziecka alkoholika. W stronę interpretacji andragogicznej
Paweł Seroka
33-56
2021-02-10
Model kształcenia przez całe życie w budowaniu potencjału rozwojowego uczelni
Monika Kłos, Małgorzata Burzyńska
481-486
2015-06-19
„Szansa – nowe możliwości dla dorosłych”. Założenia i realizacja projektu w obszarze rozwijania umiejętności podstawowych
Sylwia Walicka, Karolina Rożalska, Jadwiga Fila, Agnieszka Rybińska
193-210
2021-02-10
Implementation of the Concept of Lifelong Education in Polish Higher Education Law before 1989. Outline of the Problem
Danuta Apanel, Tomasz Maliszewski
301-312
2016-04-30
Mężczyźni uczestniczący w czarnych protestach w Polsce. Ujęcie andragogiczne
Przemysław Szczygieł
33-50
2020-03-16
„Nauka i uczenie się zawsze traktowane były przeze mnie priorytetowo…” – osobiste refleksje we wspomnieniach Profesor Alicji Kargulowej
Edyta Zierkiewicz
21-39
2017-06-19
Lokalny ośrodek wiedzy i edukacji – centrum inicjowania i koordynowania edukacji dorosłych w społecznościach lokalnych
Emilia Mazurek
199-212
2020-03-16
Koncepcja walidacji efektów uczenia się: obszary pedagogicznych redukcji i ich (nie)zamierzonych skutków
Grażyna Szyling
169-198
2017-06-19
Strategie edukacyjne dorosłych (na przykładzie studentów studiów niestacjonarnych Wydziału Pedagogicznego UW)
Ewa Skibińska
271-282
2024-02-26
1 - 25 von 91 Treffern
1
2
3
4
>
>>