Przejdź do sekcji głównej
Przejdź do głównego menu
Przejdź do stopki
Wpisz frazę
Szukaj
Zarejestruj
Zaloguj
Język
English
Język Polski
Menu
Strona domowa
Aktualny numer
Archiwum
Ogłoszenia
O czasopiśmie
O czasopiśmie
Przesyłanie tekstów
Zespół redakcyjny
Polityka prywatności
Kontakt
Zarejestruj
Zaloguj
Język:
English
Język Polski
Przegląd Badań Edukacyjnych
Szukaj
Strona domowa
/
Szukaj
Strona domowa
/
Szukaj
Szukaj
Wyszukaj w artykułach
Filtry zaawansowane
Od
Rok
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
Miesiąc
stycznia
lutego
marca
kwietnia
maja
czerwca
lipca
sierpnia
września
października
listopada
grudnia
Dzień
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
Do
Rok
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
Miesiąc
stycznia
lutego
marca
kwietnia
maja
czerwca
lipca
sierpnia
września
października
listopada
grudnia
Dzień
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
Według autora
Szukaj
Wyniki wyszukiwania
Znaleziono 42 elementów.
Feminizacja zawodu nauczycielskiego – „różowe kołnierzyki” i paradoksy rynku pracy
Agnieszka Gromkowska-Melosik
75-90
2018-01-29
Metaanaliza krytycznego dyskursu nad teorią wielorakich inteligencji Howarda Gardnera
Małgorzata Tyszkowska
137-149
2017-12-18
Wisdom as an Expression of Developmental Transformations Through the Lens of Integral Theory/ Mądrość jako wyraz transformacji rozwojowych w optyce integralnej
Aneta Gop
203-220
2018-11-29
Learning Systems. Development of Professional Competences of School Heads and Teachers
Eliza Czerka-Fortuna
167-181
2018-11-29
Theoretical and Methodological Aspects of Tacit Knowledge Research of Educators at Youth Educational Centres in Poland in the Context of Social Worlds Theory
Gabriela Dobińska
269–291
2020-06-30
Czas jako obszar biograficznego uczenia się w późnej dorosłości w świetle dzienników Haliny Semenowicz
Hanna Solarczyk-Szwec, Kinga Majchrzak, Agata Szwech
229-245
2018-01-29
The Importance of Teachers’ Well-Being in the School’s Organizational Culture. Research Implications/ Znaczenie dobrostanu nauczycieli w kulturze organizacyjnej szkoły. Implikacje badawcze
Inetta Nowosad, Marzanna Farnicka
149-166
2018-11-29
Przegląd badań reprezentacji społecznych obiektów i zjawisk z obszaru edukacji – część 2
Marta Krasuska-Betiuk, Zuzanna Joanna Zbróg
193-207
2017-12-18
Individual Methodological Orientations – Theoretical Background and a Model of the Phenomenon
Sławomir Pasikowski
111–147
2019-05-05
The Application of Problem-Centered Interview as a Method of Pedagogical Research
Sylwester Matkowski
291–308
2021-12-16
Zagadnienie inkluzji i ekskluzji społecznej w środowisku naukowym pedagogów. Perspektywa teoretyczna i propozycja pomiaru
Sławomir Pasikowski
203-218
2016-11-02
Zarządzanie relacjami z partnerkami życiowymi przez mężczyzn odbywających karę pozbawienia wolności. Badania biograficzne z udziałem recydywistów
Renata Szczepanik
183-200
2018-01-29
Skuteczność zróżnicowanych przekazów treści na przykładzie uczniów szkoły podstawowej
Patrycja Ampulska
99-112
2016-11-02
Poczucie skuteczności i pozytywne autostereotypy – przypadek kobiet w naukach ścisłych i technicznych
Alicja Zawistowska
87-108
2018-06-30
Między konformizmem a innowacyjnością. Z badań nad strategiami uczniowskimi
Beata Przyborowska, Iwona Murawska
247-265
2018-01-28
Zagrożenia pomiaru cech niejednorodnych i cech rozmytych w badaniach nad edukacją
Sławomir Pasikowski
209-221
2017-12-18
Poznanie przez upodobnienie jako wejście w model Davida Silvermana
Andrzej Wojciechowski
115-124
2015-01-27
Naukoznawcza analiza prac teoretycznych, badawczych i metodycznych Profesor Marioli Chomczyńskiej – Rubachy
Krzysztof Rubacha
11-37
2018-01-29
Uwagi o niewspółmierności w badaniach pedagogicznych
Krzysztof Śleziński
159-172
2018-06-30
Strategie dyscyplinowania dzieci stosowane przez rodziców nieheteroseksualnych i ich partnerów – studium przypadku
Małgorzata Kowalska
83-102
2015-10-12
Teoria reprezentacji społecznych Serge’a Moscoviciego. Jakościowe metody zbierania i analizowania danych – część 1
Marta Krasuska-Betiuk, Zuzanna Joanna Zbróg
173-192
2017-12-18
Czy mnie dostrzegasz, czy odpowiadasz na moje potrzeby? Obecność znaków rozpoznania w relacji tutorów szkolnych i ich podopiecznych. Perspektywa uczniów
Adrianna Sarnat-Ciastko
43-60
2015-02-10
Student Well-Being in the Context of Erik Allardt’s Theory of Welfare and Urie Bronfenbrenner’s Ecological Systems Theory of Development
Izabella Maria Łukasik
197-212
2021-12-16
Narracja tożsamościowa kobiety transseksualnej – studium przypadku
Małgorzata Kowalska
119-136
2017-12-18
Discourse: Education, Theory of Politics, and Politics of Theory
Tomasz Szkudlarek
7-27
2023-01-31
1 - 25 z 42 elementów
1
2
>
>>