Przejdź do sekcji głównej
Przejdź do głównego menu
Przejdź do stopki
Wpisz frazę
Szukaj
Zarejestruj
Zaloguj
Język
English
Język Polski
Menu
Strona domowa
Aktualny numer
Archiwum
Ogłoszenia
O czasopiśmie
O czasopiśmie
Przesyłanie tekstów
Zespół redakcyjny
Polityka prywatności
Kontakt
Zarejestruj
Zaloguj
Język:
English
Język Polski
Przegląd Badań Edukacyjnych
Szukaj
Strona domowa
/
Szukaj
Strona domowa
/
Szukaj
Szukaj
Wyszukaj w artykułach
Filtry zaawansowane
Od
Rok
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
Miesiąc
stycznia
lutego
marca
kwietnia
maja
czerwca
lipca
sierpnia
września
października
listopada
grudnia
Dzień
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
Do
Rok
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
Miesiąc
stycznia
lutego
marca
kwietnia
maja
czerwca
lipca
sierpnia
września
października
listopada
grudnia
Dzień
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
Według autora
Szukaj
Wyniki wyszukiwania
Znaleziono 21 elementów.
Psychological and Pedagogical Care for Children with Special Educational Needs – a System in Poland
Ditta Baczała, Jarosław Bąbka, Agnieszka Nowicka
7-20
2018-06-30
Quality Versus Equality. The Integration as the Component of Primarly School’s Excellence – a Cross-Cultural Perspective
Erika Zolnai, Lajos Hüse, Erzsébet Balogh, Marzanna Farnicka, Vaclav Holecek
105-124
2017-02-20
Self-Efficacy of Teachers Working in Mainstream Schools – Research Communication
Beata Maria Nowak
115–129
2021-12-16
Empirical Constructing of the Managerial Talent Category in Education
Justyna Śmietańska
107–127
2020-06-30
On the Need to Strengthen Social Capital in Pro-Inclusive Education and Supporting People with Disabilities
Zdzisława Janiszewska-Nieścioruk
95–110
2019-05-31
O dobrodziejstwie starej, dobrej szkoły specjalnej w perspektywie realizacji obowiązku szkolnego przez uczniów niepełnosprawnych – napięcia między ideą integracji a rzeczywistością
Sławomira Sadowska, Zdzisława Janiszewska-Nieścioruk
137-152
2016-05-15
Wartości witalne w hierarchii wartości a styl życia studentów kierunków nauczycielskich
Grażyna Kosiba, Maria Gacek, Agnieszka Bogacz-Walancik, Agnieszka Wojtowicz
21-40
2017-12-18
Opinie przyszłych pedagogów na temat medialnie głośnych zmian w systemie edukacji
Błażej Przybylski
101-117
2017-12-18
Postawy rodziców wobec dzieci z orzeczeniem o potrzebie kształcenia specjalnego
Katarzyna Ćwirynkało, Monika Włodarczyk-Dudka, Aleksandra Arciszewska
35-59
2016-05-15
Positives and Negatives of Distance Education From The Perspective of Teachers with Practical Experience
Mariana Sirotová, Lukáš Pieš
121-138
2023-08-31
Uczeń (dziecko) niewidzące i niedowidzące w edukacji inkluzyjnej
Marzenna Zaorska
205-218
2014-12-05
Metoda biograficzna wobec wyzwań pedagogiki specjalnej
Maria Chodkowska
125-142
2014-12-05
Poznanie przez upodobnienie jako wejście w model Davida Silvermana
Andrzej Wojciechowski
115-124
2015-01-27
The Role of Sail Training as a Factor Strengthening the Hardiness of Extraordinary Youth
Miłosz Wawrzyniec Romaniuk
179–192
2021-06-25
Kwestia płci i rodzaju – „nieobecny dyskurs” w kształceniu nauczycieli
Dorota Pankowska
129-148
2015-02-10
Changes of the Population of Deafblindness in Russia
Tatiana Basilova
23-36
2014-12-05
Expectations and Self-Care of Family Members in Palliative Care. The Analysis of Needs and Workshop Plan
Małgorzata Fopka-Kowalczyk, Małgorzata Krajnik
91-110
2019-12-02
Uczeń z niepełnosprawnością w kilku odsłonach – o drogach i bezdrożach zaspokajania potrzeb edukacyjnych w szkole ogólnodostępnej
Zenon Gajdzica
161-170
2015-10-12
Pozoranctwo/pozorność/pozory/pozór w działaniach na rzecz osób niepełnosprawnych
Marzenna Zaorska
81-96
2015-02-10
Social and Educational Context of the Poverty of People with Disabilities in Poland
Zdzisława Janiszewska-Nieścioruk
213–234
2021-12-16
Snowball Sampling and Its Non-Trivial Nature
Sławomir Pasikowski
105-120
2024-01-30
1 - 21 z 21 elementów