Przejdź do sekcji głównej
Przejdź do głównego menu
Przejdź do stopki
Wpisz frazę
Szukaj
Zarejestruj
Zaloguj
Język
English
Język Polski
Menu
Strona domowa
Aktualny numer
Archiwum
Ogłoszenia
O czasopiśmie
O czasopiśmie
Przesyłanie tekstów
Zespół redakcyjny
Polityka prywatności
Kontakt
Zarejestruj
Zaloguj
Język:
English
Język Polski
Przegląd Badań Edukacyjnych
Szukaj
Strona domowa
/
Szukaj
Strona domowa
/
Szukaj
Szukaj
Wyszukaj w artykułach
Filtry zaawansowane
Od
Rok
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
Miesiąc
stycznia
lutego
marca
kwietnia
maja
czerwca
lipca
sierpnia
września
października
listopada
grudnia
Dzień
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
Do
Rok
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
Miesiąc
stycznia
lutego
marca
kwietnia
maja
czerwca
lipca
sierpnia
września
października
listopada
grudnia
Dzień
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
Według autora
Szukaj
Wyniki wyszukiwania
Znaleziono 29 elementów.
Feminizacja zawodu nauczycielskiego – „różowe kołnierzyki” i paradoksy rynku pracy
Agnieszka Gromkowska-Melosik
75-90
2018-01-29
The Subjective Mental Well-Being of School-Age Children – Educational and Prophylactic Challenges
Magdalena Zadworna-Cieślak, Karolina Kossakowska
129-148
2018-11-29
Metodologiczny kontekst pojęcia dyskryminacji w badaniach nad dyskryminacją społeczną
Sławomir Pasikowski
223-237
2017-12-18
Theoretical and Methodological Aspects of Tacit Knowledge Research of Educators at Youth Educational Centres in Poland in the Context of Social Worlds Theory
Gabriela Dobińska
269–291
2020-06-30
Dyskretne oraz jawne deficyty edukacyjne dzieci i młodzieży z rodzin wysokiego ryzyka socjalnego
Przemysław Nosal
103-124
2015-10-12
Ukierunkowani na karierę? Orientacje życiowe młodzieży z zespołów szkół zawodowych
Lucyna Myszka-Strychalska
45-64
2018-06-30
Система ранней помощи и поддержки семей с детьми со специальными потребностями раннего возраста – раннего вмешательства в Чешской Республике
Zdenka Šándorová
113-124
2016-11-02
The Application of Problem-Centered Interview as a Method of Pedagogical Research
Sylwester Matkowski
291–308
2021-12-16
Walidacja kwestionariusza gotowości przeciwstawiania się wpływowi społecznemu. Perspektywa aplikacji w edukacji akademickiej
Sławomir Pasikowski
213-231
2016-05-15
Analysis of the State of Research on the Effectiveness of the Philosophical Inquiry Method
Paweł Walczak
215–228
2021-06-25
Potencjał zintegrowanego modelu pracy środowiskowych położnych dla profilaktyki problemów społecznych i rozwoju nowych obszarów pracy socjalnej w Polsce
Anna Maria Kola
251-275
2021-12-15
There Is No End of Paradigms War in Social Sciences: A Meta-Analytical Approach
Zbyszko Melosik
193–203
2021-06-25
In Pursuit of Empowering the Culturally Fragile – an Emic Approach and Indigenous Methodology in a European Research Context
Justyna Pilarska
155-175
2019-12-02
Critical Narrative Research in Education: Theoretical Premises and Examples of Inquiry
Mirosława Nowak-Dziemianowicz
147–159
2020-06-30
“It’s Creative Stuff!” The REF Impact Agenda and the Discursive (Re)Positioning of Academics
Johannes Angermuller, Marta Wroblewska
29-54
2023-01-31
From Lifelong Creativity to Self-Authorship: The Humanistic and Creational Dimension of Women’s Citizenship in Education – Maria Grzegorzewska and Irena Wojnar
Halina Monika Wróblewska
269-290
2023-12-19
Pedagogy of Discomfort as a Project of Citizenship Education: About Commitment to Social Justice from the Perspective of the Feminist Theories of Emotions
Renata Góralska
243-267
2023-12-19
Social and Educational Context of the Poverty of People with Disabilities in Poland
Zdzisława Janiszewska-Nieścioruk
213–234
2021-12-16
Does the Use of Electronic Gradebooks Affect Schooling Outcomes? A Study in Polish Primary Schools
Aleksandra Jasińska-Maciążek
45-64
2020-06-30
Gender-Specific Teacher Expectations and Stereotypes Observed in Interactions with Students
Anna Malisz
161-178
2021-06-25
Uczniowie Imigranci – wyzwanie dla narodowej edukacji w perspektywie doświadczeń z projektu ‘Portfolio of Integration’ (POI)
Wanda Baranowska, Małgorzata Kosiorek
233-248
2014-12-05
Metoda biograficzna wobec wyzwań pedagogiki specjalnej
Maria Chodkowska
125-142
2014-12-05
Skala Samopoczucia Nauczycieli (SSN). Założenia teoretyczne, właściwości psychometryczne i zastosowanie
Agnieszka Buczak
2024-07-18
Child Participation in Early Childhood Education from the Perspective of Female Students Specialising in Preschool and Early Childhood Education
Natalia Stek-Łopatka, Karolina Piekarska
217-241
2023-12-19
Badania biograficzne w pedeutologii. Stan i kierunki ewolucji
Wanda Dróżka
211-234
2015-02-10
1 - 25 z 29 elementów
1
2
>
>>