Przejdź do sekcji głównej
Przejdź do głównego menu
Przejdź do stopki
Wpisz frazę
Szukaj
Zarejestruj
Zaloguj
Język
English
Język Polski
Menu
Strona domowa
Aktualny numer
Archiwum
Ogłoszenia
O czasopiśmie
O czasopiśmie
Przesyłanie tekstów
Zespół redakcyjny
Polityka prywatności
Kontakt
Zarejestruj
Zaloguj
Język:
English
Język Polski
Przegląd Badań Edukacyjnych
Szukaj
Strona domowa
/
Szukaj
Strona domowa
/
Szukaj
Szukaj
Wyszukaj w artykułach
Filtry zaawansowane
Od
Rok
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
Miesiąc
stycznia
lutego
marca
kwietnia
maja
czerwca
lipca
sierpnia
września
października
listopada
grudnia
Dzień
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
Do
Rok
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
Miesiąc
stycznia
lutego
marca
kwietnia
maja
czerwca
lipca
sierpnia
września
października
listopada
grudnia
Dzień
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
Według autora
Szukaj
Wyniki wyszukiwania
Znaleziono 143 elementów.
„Uczyć się od mistrzów” – zastosowanie tanatoedukacji do nauczania historii najnowszej
Agnieszka Janiak
237-255
2018-06-30
Personal and Social Education Carried out by Polish Primary Schools during the COVID-19 Pandemic – Two Insights into Early Childhood Education
Ewelina Zubala, Kamila Wichrowska, Paulina Marchlik
21-42
2022-09-08
Dylemat – kategorią organizującą dyskurs myśli pedagogicznej
Roman Schulz
299-305
2018-01-29
Background przyszłych pedagogów. Na podstawie badań nad młodzieżą planującą podjąć studia pedagogiczne oraz badań nad studentami kończącymi pedagogikę
Dagna Dejna, Filip Nalaskowski
61-80
2016-05-15
Wizualna dyskryminacja ze względu na kolor skóry w podręcznikach do wiedzy o społeczeństwie
Violetta Kopińska
25-42
2015-02-10
Kształcenie nauczycieli w Uniwersytecie Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie
Małgorzata Samujło, Teresa Sokołowska-Dzioba
259-272
2014-12-05
Badanie w działaniu w kształceniu i doskonaleniu nauczycieli
Maria Czerepaniak - Walczak
181-194
2015-02-10
The Application of Problem-Centered Interview as a Method of Pedagogical Research
Sylwester Matkowski
291–308
2021-12-16
Programy nauczania uważności dla dzieci i młodzieży – z perspektywy szkolnictwa polskiego
Anna Dębska, Barbara Jacennik
195-210
2017-02-20
Przestrzeń aksjologiczna szkoły I. Konstrukt teoretyczny
Mariola Chomczyńska-Rubacha, Krzysztof Rubacha
145-164
2017-02-20
Individual Methodological Orientations – Theoretical Background and a Model of the Phenomenon
Sławomir Pasikowski
111–147
2019-05-05
Kształcenie integracyjne dzieci z niepełnosprawnością intelektualną – krytyczny bilans pierwszych strukturalnych zmian w systemie edukacji
Sławomira Sadowska
125-144
2017-02-20
Wpływ zajęć edukacyjnych prowadzonych w przestrzeni galerii na odbiór abstrakcyjnej sztuki współczesnej przez uczniów młodszych klas szkoły podstawowej
Magdalena Szubielska
21-44
2018-06-30
Kwestia płci i rodzaju – „nieobecny dyskurs” w kształceniu nauczycieli
Dorota Pankowska
129-148
2015-02-10
Framing Analysis – Possibilities of Use in Studies of Media Discourse on Higher Education
Aleksandra Rzyska
89-109
2023-01-31
Zagrożenia pomiaru cech niejednorodnych i cech rozmytych w badaniach nad edukacją
Sławomir Pasikowski
209-221
2017-12-18
Edukacja zdalna – jej obszary badawcze, postulaty i perspektywy
Wioletta Kwiatkowska
209-226
2021-12-15
Przegląd badań reprezentacji społecznych obiektów i zjawisk z obszaru edukacji – część 2
Marta Krasuska-Betiuk, Zuzanna Joanna Zbróg
193-207
2017-12-18
Poczucie skuteczności i pozytywne autostereotypy – przypadek kobiet w naukach ścisłych i technicznych
Alicja Zawistowska
87-108
2018-06-30
The (un)presence of emotions in teacher education. A critical analysis of the academic curriculum discourse in Poland
Renata Góralska, Małgorzata Kosiorek
2021-12-16
Duchowość według AQAL. Przyczynek do edukacji integralnej
Marzanna Bogumiła Kielar
125-148
2016-11-02
From Lifelong Creativity to Self-Authorship: The Humanistic and Creational Dimension of Women’s Citizenship in Education – Maria Grzegorzewska and Irena Wojnar
Halina Monika Wróblewska
269-290
2023-12-19
Walidacja kwestionariusza gotowości przeciwstawiania się wpływowi społecznemu. Perspektywa aplikacji w edukacji akademickiej
Sławomir Pasikowski
213-231
2016-05-15
Polish Perspective on the Reflective Judgement Level Amongst Students of the Erasmus Programme
Anna Perkowska-Klejman, Anna Odrowąż-Coates
23–39
2021-06-25
Criticism in Pedagogical Research – Six Bad Practices (Discussion Article)/ Krytyka w badaniach pedagogicznych – sześć niedobrych praktyk (Artykuł dyskusyjny)
Krzysztof J. Szmidt
221-240
2018-11-29
51 - 75 z 143 elementów
<<
<
1
2
3
4
5
6
>
>>