Przejdź do sekcji głównej Przejdź do głównego menu Przejdź do stopki
  • Zarejestruj
  • Zaloguj
  • Język
    • English
    • Język Polski
  • Menu
  • Strona domowa
  • Aktualny numer
  • Archiwum
  • Ogłoszenia
  • O czasopiśmie
    • O czasopiśmie
    • Przesyłanie tekstów
    • Zespół redakcyjny
    • Polityka prywatności
    • Kontakt
  • Zarejestruj
  • Zaloguj
  • Język:
  • English
  • Język Polski

Przegląd Badań Edukacyjnych

Tom 1 Nr 20 (2015)
  • Strona domowa
  • /
  • Tom 1 Nr 20 (2015)
  1. Strona domowa /
  2. Archiwum /
  3. Tom 1 Nr 20 (2015)

Tom 1 Nr 20 (2015)

					Pokaż  Tom 1 Nr 20 (2015)
Spis treści
Tom 1 Nr 20 (2015)
Monday, Oct 12, 2015
Spis treści tego numeru
Oryginalne artykuły badawcze
Формирование коммуникативного поведения у подростков и взрослых с заиканием
Lyudmila A. Sys
7-18
PDF
Koncepcja / rozumienie prawa w dyskursach podręczników do wiedzy o społeczeństwie dla szkół ponadgimnazjalnych
Violetta Kopińska
19-42
PDF
Plany edukacyjne młodzieży z Grudziądza i okolic. Raport z badań
Dagna Dejna, Filip Nalaskowski
43-72
PDF
Gimnazjum – „poczekalnia” na drodze ku dorosłości
Magdalena Cuprjak
73-82
PDF
Strategie dyscyplinowania dzieci stosowane przez rodziców nieheteroseksualnych i ich partnerów – studium przypadku
Małgorzata Kowalska
83-102
PDF
Dyskretne oraz jawne deficyty edukacyjne dzieci i młodzieży z rodzin wysokiego ryzyka socjalnego
Przemysław Nosal
103-124
PDF
Komercyjne konkursy przedmiotowe a edukacyjna wartość dodana szkół
Igor Hebda
125-136
PDF
Gimnazjum – „poczekalnia” na drodze ku dorosłości
Magdalena Cuprjak
Metaanalizy badań edukacyjnych
Badanie panelowe ścieżek edukacyjnych – doświadczenia międzynarodowe
Henryk Domański, Rafał Klepacz, Artur Pokropek, Marek Smulczyk
137-160
PDF
Uczeń z niepełnosprawnością w kilku odsłonach – o drogach i bezdrożach zaspokajania potrzeb edukacyjnych w szkole ogólnodostępnej
Zenon Gajdzica
161-170
PDF
Paradygmatyczny pultanizm współczesnej pedagogiki specjalnej
Marzenna Zaorska
171-182
PDF
Patologizacja współczesnej pedagogiki specjalnej
Marzenna Zaorska
183-192
PDF
Przemoc wobec osób niepełnosprawnych jako przedmiot studiów interdyscyplinarnych
Marcin Wlazło
193-202
PDF
Godność jako wartość i cel działań osób ze zniekształceniami twarzy
Bernadeta Szczupał
203-216
PDF
Informacje o autorach i afiliacjach tekstów
Informacje o autorach i afiliacjach tekstów
Redakcja Przeglądu Badań Edukacyjnych
225-226
PDF
Zasady przygotowania artykułów do druku
Zasady przygotowania artykułów do druku
Redakcja Przeglądu Badań Edukacyjnych
223-224
PDF
Informacje o odbytych i planowanych konferencjach naukowych
Informacje o odbytych i planowanych w I połowie 2015 roku konferencjach naukowych w Polsce
217-221
PDF
Tytuł i strona redakcyjna
1-2
PDF

Wyszukiwanie

Wyszukiwanie

Przeglądaj

  • Indeks autorów
  • Lista archiwalnych numerów

Użytkownik

Użytkownik

Aktualny numer

  • Logo Atom
  • Logo RSS2
  • Logo RSS1

Informacje

  • dla czytelników
  • dla autorów
  • dla bibliotekarzy

Newsletter

Zapisz się Wypisz się

Język / Language

  • English
  • Język Polski
W górę

Akademicka Platforma Czasopism

Najlepsze czasopisma naukowe i akademickie w jednym miejscu

apcz.umk.pl

Partnerzy platformy czasopism

  • Akademia Ignatianum w Krakowie
  • Akademickie Towarzystwo Andragogiczne
  • Fundacja Copernicus na rzecz Rozwoju Badań Naukowych
  • Instytut Historii im. Tadeusza Manteuffla Polskiej Akademii Nauk
  • Instytut Kultur Śródziemnomorskich i Orientalnych PAN
  • Instytut Tomistyczny
  • Karmelitański Instytut Duchowości w Krakowie
  • Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego
  • Państwowa Akademia Nauk Stosowanych w Krośnie
  • Państwowa Akademia Nauk Stosowanych we Włocławku
  • Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Stanisława Pigonia w Krośnie
  • Polska Fundacja Przemysłu Kosmicznego
  • Polskie Towarzystwo Ekonomiczne
  • Polskie Towarzystwo Ludoznawcze
  • Towarzystwo Miłośników Torunia
  • Towarzystwo Naukowe w Toruniu
  • Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
  • Uniwersytet Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie
  • Uniwersytet Mikołaja Kopernika
  • Uniwersytet w Białymstoku
  • Uniwersytet Warszawski
  • Wojewódzka Biblioteka Publiczna - Książnica Kopernikańska
  • Wyższe Seminarium Duchowne w Pelplinie / Wydawnictwo Diecezjalne „Bernardinum" w Pelplinie

© 2021- Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu Deklaracja dostępności Sklep wydawnictwa