Przejdź do sekcji głównej Przejdź do głównego menu Przejdź do stopki
  • Zarejestruj
  • Zaloguj
  • Język
    • English
    • Język Polski
  • Menu
  • Strona domowa
  • Aktualny numer
  • Archiwum
  • Ogłoszenia
  • O czasopiśmie
    • O czasopiśmie
    • Przesyłanie tekstów
    • Zespół redakcyjny
    • Polityka prywatności
    • Kontakt
  • Zarejestruj
  • Zaloguj
  • Język:
  • English
  • Język Polski

Przegląd Badań Edukacyjnych

Tom 2 Nr 19 (2014)
  • Strona domowa
  • /
  • Tom 2 Nr 19 (2014)
  1. Strona domowa /
  2. Archiwum /
  3. Tom 2 Nr 19 (2014)

Tom 2 Nr 19 (2014)

					Pokaż  Tom 2 Nr 19 (2014)
Spis treści
Tom 2 Nr 19 (2014)
Friday, Apr 3, 2015
Spis treści tego numeru
Oryginalne artykuły badawcze
Rola prężności psychicznej w radzeniu sobie ze stresem związanym z egzaminem maturalnym
Nina Ogińska - Bulik, Magdalena Zadworna-Cieślak
7-24
PDF
Wizualna dyskryminacja ze względu na kolor skóry w podręcznikach do wiedzy o społeczeństwie
Violetta Kopińska
25-42
PDF
Czy mnie dostrzegasz, czy odpowiadasz na moje potrzeby? Obecność znaków rozpoznania w relacji tutorów szkolnych i ich podopiecznych. Perspektywa uczniów
Adrianna Sarnat-Ciastko
43-60
PDF
Dyskryminacja rodzajowa w podręcznikach do języka angielskiego – raport z badań
Janina Duszyńska
61-80
PDF
Metaanalizy badań edukacyjnych
Pozoranctwo/pozorność/pozory/pozór w działaniach na rzecz osób niepełnosprawnych
Marzenna Zaorska
81-96
PDF
Polska szkoła i polski nauczyciel w procesie zmiany. Problemy i możliwości
Mirosława Nowak-Dziemianowicz
97-128
PDF
Kwestia płci i rodzaju – „nieobecny dyskurs” w kształceniu nauczycieli
Dorota Pankowska
129-148
PDF
Określanie ram jakości w zakresie wczesnej opieki i edukacji
Elżbieta Wieczór
149-166
PDF
Współczesne tendencje w polskich badaniach nad zdolnościami
Iwona Murawska
167-180
PDF
Metody zbierania i analizy danych w badaniach edukacyjnych
Badanie w działaniu w kształceniu i doskonaleniu nauczycieli
Maria Czerepaniak - Walczak
181-194
PDF
Eksploracje badawcze funkcjonowania nauczycieli w określonych stanach Ja – przykład próby łączenia podejść ilościowych z jakościowymi
Anna Pierzchała
195-210
PDF
Badania biograficzne w pedeutologii. Stan i kierunki ewolucji
Wanda Dróżka
211-234
PDF
Walidacja komunikacyjna w analizie wyników badań pedagogicznych
Krzysztof J. Szmidt, Monika Modrzejewska-Świgulska
235-256
PDF
Doniesienia z praktyki edukacyjnej
Przygotowanie nauczycieli do pracy z uczniami ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
Anna Bieganowska, Anna Witek
257-270
PDF
Spis treści
PDF
Strony redakcyjne
PDF
Informacje o autorach, odbytych konferencjach oraz lista recenzentów
PDF

Wyszukiwanie

Wyszukiwanie

Przeglądaj

  • Indeks autorów
  • Lista archiwalnych numerów

Użytkownik

Użytkownik

Aktualny numer

  • Logo Atom
  • Logo RSS2
  • Logo RSS1

Informacje

  • dla czytelników
  • dla autorów
  • dla bibliotekarzy

Newsletter

Zapisz się Wypisz się

Język / Language

  • English
  • Język Polski
W górę

Akademicka Platforma Czasopism

Najlepsze czasopisma naukowe i akademickie w jednym miejscu

apcz.umk.pl

Partnerzy platformy czasopism

  • Akademia Ignatianum w Krakowie
  • Akademickie Towarzystwo Andragogiczne
  • Fundacja Copernicus na rzecz Rozwoju Badań Naukowych
  • Instytut Historii im. Tadeusza Manteuffla Polskiej Akademii Nauk
  • Instytut Kultur Śródziemnomorskich i Orientalnych PAN
  • Instytut Tomistyczny
  • Karmelitański Instytut Duchowości w Krakowie
  • Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego
  • Państwowa Akademia Nauk Stosowanych w Krośnie
  • Państwowa Akademia Nauk Stosowanych we Włocławku
  • Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Stanisława Pigonia w Krośnie
  • Polska Fundacja Przemysłu Kosmicznego
  • Polskie Towarzystwo Ekonomiczne
  • Polskie Towarzystwo Ludoznawcze
  • Towarzystwo Miłośników Torunia
  • Towarzystwo Naukowe w Toruniu
  • Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
  • Uniwersytet Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie
  • Uniwersytet Mikołaja Kopernika
  • Uniwersytet w Białymstoku
  • Uniwersytet Warszawski
  • Wojewódzka Biblioteka Publiczna - Książnica Kopernikańska
  • Wyższe Seminarium Duchowne w Pelplinie / Wydawnictwo Diecezjalne „Bernardinum" w Pelplinie

© 2021- Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu Deklaracja dostępności Sklep wydawnictwa