Przejdź do sekcji głównej Przejdź do głównego menu Przejdź do stopki
  • Zarejestruj
  • Zaloguj
  • Język
    • English
    • Język Polski
  • Menu
  • Strona domowa
  • Aktualny numer
  • Archiwum
  • Ogłoszenia
  • O czasopiśmie
    • O czasopiśmie
    • Przesyłanie tekstów
    • Zespół redakcyjny
    • Polityka prywatności
    • Kontakt
  • Zarejestruj
  • Zaloguj
  • Język:
  • English
  • Język Polski

Przegląd Badań Edukacyjnych

Tom 2 Nr 35 (2021): Przegląd Badań Edukacyjnych
  • Strona domowa
  • /
  • Tom 2 Nr 35 (2021): Przegląd Badań Edukacyjnych
  1. Strona domowa /
  2. Archiwum /
  3. Tom 2 Nr 35 (2021): Przegląd Badań Edukacyjnych

Tom 2 Nr 35 (2021): Przegląd Badań Edukacyjnych

					Pokaż  Tom 2 Nr 35 (2021): Przegląd Badań Edukacyjnych
Spis treści
Tom 2 Nr 35 (2021): Przegląd Badań Edukacyjnych
Thursday, Dec 16, 2021

Przegląd Badań Edukacyjnych

Spis treści tego numeru
Oryginalne artykuły badawcze
Educational Support of a Student with ADHD. An Analysis of Parents’ Biographical Experiences
Iwona Myśliwczyk
5-31
pdf (English)
Parental Teleological Awareness Based on Research Conducted in Central Poland
Edyta Zawadzka
33-52
pdf (English)
Biography of Things – A Ball
Agnieszka Anita Zalewska-Meler
53-68
pdf (English)
Digital Natives Disconnected. The Qualitative Research on Mediatized Life of Polish and International Students in Rzeszow and Warsaw, Poland
Iwona Leonowicz-Bukała, Anna Martens, Barbara Przywara
69-96
pdf (English)
Changing the Health Behaviour of Students During the COVID-19 Pandemic in Poland
Beata Przyborowska, Piotr Błajet
97-113
pdf (English)
Self-Efficacy of Teachers Working in Mainstream Schools – Research Communication
Beata Maria Nowak
115–129
pdf (English)
The (un)presence of emotions in teacher education. A critical analysis of the academic curriculum discourse in Poland
Renata Góralska, Małgorzata Kosiorek
pdf (English)
Men’s Experiences in Feminized Occupations on the Example of Selected Professions
Anna Dudak
pdf (English)
Krótkie artykuły badawcze
Social Image of Autism and the Need for Educational Research
Maciej Cezary Wodziński, Paulina Gołaska-Ciesielska
175-184
pdf (English)
Metaanalizy badań edukacyjnych
Is Mindfulness and Compassion Training Advisable in Alleviating Professional Burnout Among Physicians? Dilemmas and Possibilities in Healthcare System
Krystyna Boroń Krupińska, Małgorzata Sekułowicz
185-196
pdf (English)
Student Well-Being in the Context of Erik Allardt’s Theory of Welfare and Urie Bronfenbrenner’s Ecological Systems Theory of Development
Izabella Maria Łukasik
197-212
pdf (English)
Social and Educational Context of the Poverty of People with Disabilities in Poland
Zdzisława Janiszewska-Nieścioruk
213–234
pdf (English)
Methodology of Modern Research Concerning Childhood – The Perspective of Childhood Studies
Ewa Jarosz
235–253
pdf (English)
Sources for Research on Childhood and Childhood History in Poland in the 19th and Early 20th Century – Selected Problems
Monika Nawrot Borowska
255-274
pdf (English)
Metody zbierania i analizy danych w badaniach edukacyjnych
Refunctioning and Extending Ethnographic Methods of Data Collection and Analysis in Educational Action Research
Bogusława Dorota Gołębniak
275–290
pdf (English)
The Application of Problem-Centered Interview as a Method of Pedagogical Research
Sylwester Matkowski
291–308
pdf (English)
Questioning the Phenomenological Foundations of Marton’s Research Approach
Jacek Moroz
309–324
pdf (English)
List of reviewers of „Przegląd Badań Edukacyjnych” („Educational Studies Review”) in 2021
Przegląd Badań Edukacyjnych
1-2

Wyszukiwanie

Wyszukiwanie

Przeglądaj

  • Indeks autorów
  • Lista archiwalnych numerów

Użytkownik

Użytkownik

Aktualny numer

  • Logo Atom
  • Logo RSS2
  • Logo RSS1

Informacje

  • dla czytelników
  • dla autorów
  • dla bibliotekarzy

Newsletter

Zapisz się Wypisz się

Język / Language

  • English
  • Język Polski
W górę

Akademicka Platforma Czasopism

Najlepsze czasopisma naukowe i akademickie w jednym miejscu

apcz.umk.pl

Partnerzy platformy czasopism

  • Akademia Ignatianum w Krakowie
  • Akademickie Towarzystwo Andragogiczne
  • Fundacja Copernicus na rzecz Rozwoju Badań Naukowych
  • Instytut Historii im. Tadeusza Manteuffla Polskiej Akademii Nauk
  • Instytut Kultur Śródziemnomorskich i Orientalnych PAN
  • Instytut Tomistyczny
  • Karmelitański Instytut Duchowości w Krakowie
  • Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego
  • Państwowa Akademia Nauk Stosowanych w Krośnie
  • Państwowa Akademia Nauk Stosowanych we Włocławku
  • Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Stanisława Pigonia w Krośnie
  • Polska Fundacja Przemysłu Kosmicznego
  • Polskie Towarzystwo Ekonomiczne
  • Polskie Towarzystwo Ludoznawcze
  • Towarzystwo Miłośników Torunia
  • Towarzystwo Naukowe w Toruniu
  • Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
  • Uniwersytet Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie
  • Uniwersytet Mikołaja Kopernika
  • Uniwersytet w Białymstoku
  • Uniwersytet Warszawski
  • Wojewódzka Biblioteka Publiczna - Książnica Kopernikańska
  • Wyższe Seminarium Duchowne w Pelplinie / Wydawnictwo Diecezjalne „Bernardinum" w Pelplinie

© 2021- Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu Deklaracja dostępności Sklep wydawnictwa