Przejdź do sekcji głównej Przejdź do głównego menu Przejdź do stopki
  • Zarejestruj
  • Zaloguj
  • Język
    • English
    • Język Polski
  • Menu
  • Strona domowa
  • Aktualny numer
  • Archiwum
  • Ogłoszenia
  • O czasopiśmie
    • O czasopiśmie
    • Przesyłanie tekstów
    • Zespół redakcyjny
    • Polityka prywatności
    • Kontakt
  • Zarejestruj
  • Zaloguj
  • Język:
  • English
  • Język Polski

Przegląd Badań Edukacyjnych

Tom 1 Nr 18 (2014)
  • Strona domowa
  • /
  • Tom 1 Nr 18 (2014)
  1. Strona domowa /
  2. Archiwum /
  3. Tom 1 Nr 18 (2014) /
  4. Spis treści

Tom 1 Nr 18 (2014)

Spis treści

« Powrót

Oryginalne artykuły badawcze

  • Badania sfery ruchowej dzieci z opóźnieniami rozwojowymi w wieku wczesnodziecięcym
    Алиция Зарин, Марина Яковлева
    7-22
    PDF
  • Changes of the Population of Deafblindness in Russia
    Tatiana Basilova
    23-36
    PDF
  • Pochodzenie terytorialne uczniów szkół ponadgimnazjalnych jako kryterium delimitacji miejskich obszarów funkcjonalnych Włocławka, Grudziądza i Inowrocławia
    Marzena Walaszek
    37-56
    PDF
  • Wizerunek młodzieży w dyskursie na temat przestępczości nieletnich w podręcznikach do wiedzy o społeczeństwie na poziomie ponadgimnazjalnym
    Violetta Kopińska
    57-76
    PDF

Metaanalizy badań edukacyjnych

  • Organizacja oraz realizacja badań naukowych osób dorosłych z niepełnosprawnością sprzężoną (na przykładzie osób głuchoniewidomych) za granicą – możliwości i ograniczenia
    Marzenna Zaorska
    91-102
    PDF
  • O pozycji badacza w poznawaniu świata osób niepełnosprawnych
    Zenon Gajdzica
    103-114
    PDF
  • Poznanie przez upodobnienie jako wejście w model Davida Silvermana
    Andrzej Wojciechowski
    115-124
    PDF

Metody zbierania i analizy danych w badaniach edukacyjnych

  • Metoda biograficzna wobec wyzwań pedagogiki specjalnej
    Maria Chodkowska
    125-142
    PDF
  • Opcje jakościowe wobec metodologii studiów nad niepełnosprawnością
    Hanna Żuraw
    143-170
    PDF
  • Analiza jakościowa zachowań prawidłowych i nieprawidłowych uczniów głuchoniewidomych na tle edukacji rodzinnej i instytucjonalnej – rozwiązania metodologiczne
    Hanna Rudomska
    171-194
    PDF
  • Doświadczanie codzienności ucznia. Etnografia zaangażowana
    Magdalena Cuprjak
    195-204
    PDF

Doniesienia z praktyki edukacyjnej

  • Uczeń (dziecko) niewidzące i niedowidzące w edukacji inkluzyjnej
    Marzenna Zaorska
    205-218
    PDF
  • Dygresje jako „ukryty program” wykładu akademickiego
    Roman Schulz
    219-232
    PDF
  • Uczniowie Imigranci – wyzwanie dla narodowej edukacji w perspektywie doświadczeń z projektu ‘Portfolio of Integration’ (POI)
    Wanda Baranowska, Małgorzata Kosiorek
    233-248
    PDF
  • Koncepcja i praktyka edukacji nauczycieli w Uniwersytecie Jagiellońskim wobec nowych standardów
    Dorota Kowalczyk
    249-258
    PDF
  • Kształcenie nauczycieli w Uniwersytecie Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie
    Małgorzata Samujło, Teresa Sokołowska-Dzioba
    259-272
    PDF

Wyszukiwanie

Wyszukiwanie

Przeglądaj

  • Indeks autorów
  • Lista archiwalnych numerów

Użytkownik

Użytkownik

Aktualny numer

  • Logo Atom
  • Logo RSS2
  • Logo RSS1

Informacje

  • dla czytelników
  • dla autorów
  • dla bibliotekarzy

Newsletter

Zapisz się Wypisz się

Język / Language

  • English
  • Język Polski
W górę

Akademicka Platforma Czasopism

Najlepsze czasopisma naukowe i akademickie w jednym miejscu

apcz.umk.pl

Partnerzy platformy czasopism

  • Akademia Ignatianum w Krakowie
  • Akademickie Towarzystwo Andragogiczne
  • Fundacja Copernicus na rzecz Rozwoju Badań Naukowych
  • Instytut Historii im. Tadeusza Manteuffla Polskiej Akademii Nauk
  • Instytut Kultur Śródziemnomorskich i Orientalnych PAN
  • Instytut Tomistyczny
  • Karmelitański Instytut Duchowości w Krakowie
  • Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego
  • Państwowa Akademia Nauk Stosowanych w Krośnie
  • Państwowa Akademia Nauk Stosowanych we Włocławku
  • Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Stanisława Pigonia w Krośnie
  • Polska Fundacja Przemysłu Kosmicznego
  • Polskie Towarzystwo Ekonomiczne
  • Polskie Towarzystwo Ludoznawcze
  • Towarzystwo Miłośników Torunia
  • Towarzystwo Naukowe w Toruniu
  • Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
  • Uniwersytet Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie
  • Uniwersytet Mikołaja Kopernika
  • Uniwersytet w Białymstoku
  • Uniwersytet Warszawski
  • Wojewódzka Biblioteka Publiczna - Książnica Kopernikańska
  • Wyższe Seminarium Duchowne w Pelplinie / Wydawnictwo Diecezjalne „Bernardinum" w Pelplinie

© 2021- Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu Deklaracja dostępności Sklep wydawnictwa