Przejdź do sekcji głównej Przejdź do głównego menu Przejdź do stopki
  • Zarejestruj
  • Zaloguj
  • Język
    • English
    • Język Polski
  • Menu
  • Strona domowa
  • Aktualny numer
  • Archiwum
  • Ogłoszenia
  • O czasopiśmie
    • O czasopiśmie
    • Przesyłanie tekstów
    • Zespół redakcyjny
    • Polityka prywatności
    • Kontakt
  • Zarejestruj
  • Zaloguj
  • Język:
  • English
  • Język Polski

Przegląd Badań Edukacyjnych

Nr 34 (2021): Przegląd Badań Edukacyjnych (Kobiety w Edukacji. Kobiety o Edukacji)
  • Strona domowa
  • /
  • Nr 34 (2021): Przegląd Badań Edukacyjnych (Kobiety w Edukacji. Kobiety o Edukacji)
  1. Strona domowa /
  2. Archiwum /
  3. Nr 34 (2021): Przegląd Badań Edukacyjnych (Kobiety w Edukacji. Kobiety o Edukacji) /
  4. Spis treści

Nr 34 (2021): Przegląd Badań Edukacyjnych (Kobiety w Edukacji. Kobiety o Edukacji)

Spis treści

« Powrót

  • Tytuł i strona redakcyjna
    1-2

Przedmowa

  • Przedmowa
    Violetta Kopińska
    5-6

Oryginalne artykuły badawcze

  • Maria Lipowska (1913-1985) – szkice do biografii
    Agnieszka Wałęga
    7-42
    PDF
  • Semiofory w przestrzeniach Uniwersytetu Juliusza i Maksymiliana w Würzburgu. Studium edukacyjne
    Kinga Majchrzak-Ptak
    43-67
    PDF
  • Artefakty inkluzji kulturowej osób z niepełnosprawnością fizyczną w badaniu dostępności zabytkowych sanktuariów. Raport z fotoetnografii obiektu
    Beata Borowska-Beszta
    69-91
    pdf
  • Orientacje w badaniach nad młodzieżą w czasopismach pedagogicznych
    Magdalena Cuprjak
    93-113
    pdf

Metody zbierania i analizy danych w badaniach edukacyjnych

  • Wywiady eksperckie z przedstawicielami elit – możliwości i ograniczenia w badaniach nad grupami o statusie mniejszościowym
    Joanna Cukras-Stelągowska
    PDF
  • Zastosowanie metody Photovoice w badaniach z udziałem osób z niepełnosprawnością intelektualną
    Ditta Baczała
    133-150
    PDF

Metaanalizy badań edukacyjnych

  • Uwięzienie w konwencji. Jakościowa metasynteza badań na temat zaangażowania obywatelskiego młodych
    Violetta Kopińska
    151-179
    PDF
  • Kompetencje informacyjne – przegląd tendencji rozwojowych koncepcji information literacy
    Małgorzata Skibińska
    181-207
    pdf
  • Edukacja zdalna – jej obszary badawcze, postulaty i perspektywy
    Wioletta Kwiatkowska
    209-226
    PDF
  • Technologie w edukacji 4.0
    Dorota Siemieniecka
    227-250
    PDF
  • Potencjał zintegrowanego modelu pracy środowiskowych położnych dla profilaktyki problemów społecznych i rozwoju nowych obszarów pracy socjalnej w Polsce
    Anna Maria Kola
    251-275
    PDF

Wyszukiwanie

Wyszukiwanie

Przeglądaj

  • Indeks autorów
  • Lista archiwalnych numerów

Użytkownik

Użytkownik

Aktualny numer

  • Logo Atom
  • Logo RSS2
  • Logo RSS1

Informacje

  • dla czytelników
  • dla autorów
  • dla bibliotekarzy

Newsletter

Zapisz się Wypisz się

Język / Language

  • English
  • Język Polski
W górę

Akademicka Platforma Czasopism

Najlepsze czasopisma naukowe i akademickie w jednym miejscu

apcz.umk.pl

Partnerzy platformy czasopism

  • Akademia Ignatianum w Krakowie
  • Akademickie Towarzystwo Andragogiczne
  • Fundacja Copernicus na rzecz Rozwoju Badań Naukowych
  • Instytut Historii im. Tadeusza Manteuffla Polskiej Akademii Nauk
  • Instytut Kultur Śródziemnomorskich i Orientalnych PAN
  • Instytut Tomistyczny
  • Karmelitański Instytut Duchowości w Krakowie
  • Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego
  • Państwowa Akademia Nauk Stosowanych w Krośnie
  • Państwowa Akademia Nauk Stosowanych we Włocławku
  • Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Stanisława Pigonia w Krośnie
  • Polska Fundacja Przemysłu Kosmicznego
  • Polskie Towarzystwo Ekonomiczne
  • Polskie Towarzystwo Ludoznawcze
  • Towarzystwo Miłośników Torunia
  • Towarzystwo Naukowe w Toruniu
  • Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
  • Uniwersytet Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie
  • Uniwersytet Mikołaja Kopernika
  • Uniwersytet w Białymstoku
  • Uniwersytet Warszawski
  • Wojewódzka Biblioteka Publiczna - Książnica Kopernikańska
  • Wyższe Seminarium Duchowne w Pelplinie / Wydawnictwo Diecezjalne „Bernardinum" w Pelplinie

© 2021- Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu Deklaracja dostępności Sklep wydawnictwa