Skip to main content Skip to main navigation menu Skip to site footer
  • Register
  • Login
  • Language
    • English
    • Język Polski
  • Menu
  • Home
  • Current
  • Archives
  • Announcements
  • About
    • About the Journal
    • Submissions
    • Editorial Team
    • Privacy Statement
    • Contact
  • Register
  • Login
  • Language:
  • English
  • Język Polski

Studia Paedagogica Ignatiana

Vol. 28 No. 1 (2025): Family, School and Local Community: Educational Partnership
  • Home
  • /
  • Vol. 28 No. 1 (2025): Family, School and Local Community: Educational Partnership
  1. Home /
  2. Archives /
  3. Vol. 28 No. 1 (2025): Family, School and Local Community: Educational Partnership

Vol. 28 No. 1 (2025): Family, School and Local Community: Educational Partnership

					View Vol. 28 No. 1 (2025): Family, School and Local Community: Educational Partnership
Table of contents
Vol. 28 No. 1 (2025): Family, School and Local Community: Educational Partnership
Wednesday, Mar 26, 2025
Download files of this issue:
SPI 1/2025
This issue table of contents
Introduction
Introduction
Krzysztof Biel
9-11
PDF
Introduction
Dr Krzysztof Biel
13-15
PDF (Język Polski)
Articles and Dissertations
Cooperation between the Research Team of the Institute of Pedagogy and Actors in the Local Social Prevention System: A Report on the Implementation of Research Projects
Justyna Joanna Kusztal, Małgorzata Piasecka
19-31
PDF
Co-Production by Internal and External Stakeholders in Health-Promoting Schools: A Cross-Sectional Survey Study on Partnerships in Polish Primary and Secondary Schools
Grzegorz Gawron, Karina Leksy
33-55
PDF
Students’ Relationships With Peers and Teachers in the Context of Substance Use
Monika Zięciak
57-78
PDF
Case Reports
Strategies for Supporting the Development of Abilities of Children with FASD in the Family Environment: Possibilities and Dilemmas
Monika Kowalska, Agnieszka Kosek
81-97
PDF
University Solutions Supporting Motherhood During Studies from the Perspective of Female Pedagogy Students
Ewa Krause
99-121
PDF
Miscellanea
Tomáš Halík, Priest of the “Underground Church,” Teacher of Hope
Anna Murawska
125-142
PDF (Język Polski)
The Culture of Exclusion and Its Prevention through Education and Upbringing in the Light of the Teaching of Pope Francis
Paweł Maciaszek
143-164
PDF (Język Polski)
Categorial Approach in Special Pedagogy and Clinical Psychology
Renata Zubrzycka, Anna Wojnarska
165-184
PDF (Język Polski)
Reviews
The Vision of Man in the Writings of Stanisław Podoleński SJ
Stanisław Cieślak
187-191
PDF (Język Polski)

Search

Search

Browse

  • Browse Author Index
  • Issue archive

User

User

Current Issue

  • Atom logo
  • RSS2 logo
  • RSS1 logo

Information

  • For Readers
  • For Authors
  • For Librarians

Newsletter

Subscribe Unsubscribe

Language

  • English
  • Język Polski
Up

Akademicka Platforma Czasopism

Najlepsze czasopisma naukowe i akademickie w jednym miejscu

apcz.umk.pl

Partners

  • Akademia Ignatianum w Krakowie
  • Akademickie Towarzystwo Andragogiczne
  • Fundacja Copernicus na rzecz Rozwoju Badań Naukowych
  • Instytut Historii im. Tadeusza Manteuffla Polskiej Akademii Nauk
  • Instytut Kultur Śródziemnomorskich i Orientalnych PAN
  • Instytut Tomistyczny
  • Karmelitański Instytut Duchowości w Krakowie
  • Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego
  • Państwowa Akademia Nauk Stosowanych w Krośnie
  • Państwowa Akademia Nauk Stosowanych we Włocławku
  • Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Stanisława Pigonia w Krośnie
  • Polska Fundacja Przemysłu Kosmicznego
  • Polskie Towarzystwo Ekonomiczne
  • Polskie Towarzystwo Ludoznawcze
  • Towarzystwo Miłośników Torunia
  • Towarzystwo Naukowe w Toruniu
  • Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
  • Uniwersytet Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie
  • Uniwersytet Mikołaja Kopernika
  • Uniwersytet w Białymstoku
  • Uniwersytet Warszawski
  • Wojewódzka Biblioteka Publiczna - Książnica Kopernikańska
  • Wyższe Seminarium Duchowne w Pelplinie / Wydawnictwo Diecezjalne „Bernardinum" w Pelplinie

© 2021- Nicolaus Copernicus University Accessibility statement Shop