Przejdź do sekcji głównej Przejdź do głównego menu Przejdź do stopki
  • Zarejestruj
  • Zaloguj
  • Język
    • English
    • Język Polski
  • Menu
  • Strona domowa
  • Aktualny numer
  • Archiwum
  • Ogłoszenia
  • O czasopiśmie
    • O czasopiśmie
    • Przesyłanie tekstów
    • Zespół redakcyjny
    • Polityka prywatności
    • Kontakt
  • Zarejestruj
  • Zaloguj
  • Język:
  • English
  • Język Polski

Studia Paedagogica Ignatiana

Tom 28 Nr 1 (2025): Family, School and Local Community: Educational Partnership
  • Strona domowa
  • /
  • Tom 28 Nr 1 (2025): Family, School and Local Community: Educational Partnership
  1. Strona domowa /
  2. Archiwum /
  3. Tom 28 Nr 1 (2025): Family, School and Local Community: Educational Partnership

Tom 28 Nr 1 (2025): Family, School and Local Community: Educational Partnership

					Pokaż  Tom 28 Nr 1 (2025): Family, School and Local Community: Educational Partnership
Spis treści
Tom 28 Nr 1 (2025): Family, School and Local Community: Educational Partnership
Wednesday, Mar 26, 2025
Pliki do pobrania dla tego numeru:
SPI 1/2025 (English)
Spis treści tego numeru
Wprowadzenie
Introduction
Krzysztof Biel
9-11
PDF (English)
Wprowadzenie
Krzysztof Biel
13-15
PDF
Artykuły i Rozprawy
Współpraca zespołu badawczego Instytutu Pedagogiki z podmiotami lokalnego systemu profilaktyki społecznej. Sprawozdanie z realizacji projektów badawczych
Justyna Joanna Kusztal, Małgorzata Piasecka
19-31
PDF (English)
Koprodukcja wewnętrznych i zewnętrznych interesariuszy w działaniach szkół promujących zdrowie – badanie ankietowe przekrojowe dotyczące partnerstwa w polskich szkołach podstawowych i średnich
Grzegorz Gawron, Karina Leksy
33-55
PDF (English)
Relacje uczniów z rówieśnikami i z nauczycielami w kontekście używania substancji psychoaktywnych
Monika Zięciak
57-78
PDF (English)
Raporty z badań
Strategie wspierania rozwoju zdolności dzieci z FASD w środowisku rodzinnym – możliwości i dylematy
Monika Kowalska, Agnieszka Kosek
81-97
PDF (English)
Uczelniane rozwiązania wspierające macierzyństwo w trakcie studiów z perspektywy studentek pedagogiki
Ewa Krause
99-121
PDF (English)
Miscellanea
Tomáš Halík, kapłan „podziemnego Kościoła”, nauczycielem nadziei
Anna Murawska
125-142
PDF
Kultura wykluczenia i zapobieganie jej przez edukację i wychowanie w świetle nauczania papieża Franciszka
Paweł Maciaszek
143-164
PDF
Podejście kategorialne w pedagogice specjalnej i psychologii klinicznej
Renata Zubrzycka, Anna Wojnarska
165-184
PDF
Recenzje
Wizja człowieka w publikacjach Stanisława Podoleńskiego SJ
Stanisław Cieślak SJ
187-191
PDF

Wyszukiwanie

Wyszukiwanie

Przeglądaj

  • Indeks autorów
  • Lista archiwalnych numerów

Użytkownik

Użytkownik

Aktualny numer

  • Logo Atom
  • Logo RSS2
  • Logo RSS1

Informacje

  • dla czytelników
  • dla autorów
  • dla bibliotekarzy

Newsletter

Zapisz się Wypisz się

Język / Language

  • English
  • Język Polski
W górę

Akademicka Platforma Czasopism

Najlepsze czasopisma naukowe i akademickie w jednym miejscu

apcz.umk.pl

Partnerzy platformy czasopism

  • Akademia Ignatianum w Krakowie
  • Akademickie Towarzystwo Andragogiczne
  • Fundacja Copernicus na rzecz Rozwoju Badań Naukowych
  • Instytut Historii im. Tadeusza Manteuffla Polskiej Akademii Nauk
  • Instytut Kultur Śródziemnomorskich i Orientalnych PAN
  • Instytut Tomistyczny
  • Karmelitański Instytut Duchowości w Krakowie
  • Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego
  • Państwowa Akademia Nauk Stosowanych w Krośnie
  • Państwowa Akademia Nauk Stosowanych we Włocławku
  • Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Stanisława Pigonia w Krośnie
  • Polska Fundacja Przemysłu Kosmicznego
  • Polskie Towarzystwo Ekonomiczne
  • Polskie Towarzystwo Ludoznawcze
  • Towarzystwo Miłośników Torunia
  • Towarzystwo Naukowe w Toruniu
  • Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
  • Uniwersytet Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie
  • Uniwersytet Mikołaja Kopernika
  • Uniwersytet w Białymstoku
  • Uniwersytet Warszawski
  • Wojewódzka Biblioteka Publiczna - Książnica Kopernikańska
  • Wyższe Seminarium Duchowne w Pelplinie / Wydawnictwo Diecezjalne „Bernardinum" w Pelplinie

© 2021- Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu Deklaracja dostępności Sklep wydawnictwa