Przejdź do sekcji głównej Przejdź do głównego menu Przejdź do stopki
  • Zarejestruj
  • Zaloguj
  • Język
    • English
    • Język Polski
  • Menu
  • Strona domowa
  • Aktualny numer
  • Archiwum
  • Ogłoszenia
  • O czasopiśmie
    • O czasopiśmie
    • Przesyłanie tekstów
    • Zespół redakcyjny
    • Polityka prywatności
    • Kontakt
  • Zarejestruj
  • Zaloguj
  • Język:
  • English
  • Język Polski

Studia Paedagogica Ignatiana

Tom 28 Nr 1 (2025): Family, School and Local Community: Educational Partnership
  • Strona domowa
  • /
  • Tom 28 Nr 1 (2025): Family, School and Local Community: Educational Partnership
  1. Strona domowa /
  2. Archiwum /
  3. Tom 28 Nr 1 (2025): Family, School and Local Community: Educational Partnership /
  4. Spis treści

Tom 28 Nr 1 (2025): Family, School and Local Community: Educational Partnership

Spis treści

« Powrót

Wprowadzenie

  • Introduction
    Krzysztof Biel
    9-11
    PDF (English)
  • Wprowadzenie
    Krzysztof Biel
    13-15
    PDF

Artykuły i Rozprawy

  • Współpraca zespołu badawczego Instytutu Pedagogiki z podmiotami lokalnego systemu profilaktyki społecznej. Sprawozdanie z realizacji projektów badawczych
    Justyna Joanna Kusztal, Małgorzata Piasecka
    19-31
    PDF (English)
  • Koprodukcja wewnętrznych i zewnętrznych interesariuszy w działaniach szkół promujących zdrowie – badanie ankietowe przekrojowe dotyczące partnerstwa w polskich szkołach podstawowych i średnich
    Grzegorz Gawron, Karina Leksy
    33-55
    PDF (English)
  • Relacje uczniów z rówieśnikami i z nauczycielami w kontekście używania substancji psychoaktywnych
    Monika Zięciak
    57-78
    PDF (English)

Raporty z badań

  • Strategie wspierania rozwoju zdolności dzieci z FASD w środowisku rodzinnym – możliwości i dylematy
    Monika Kowalska, Agnieszka Kosek
    81-97
    PDF (English)
  • Uczelniane rozwiązania wspierające macierzyństwo w trakcie studiów z perspektywy studentek pedagogiki
    Ewa Krause
    99-121
    PDF (English)

Miscellanea

  • Tomáš Halík, kapłan „podziemnego Kościoła”, nauczycielem nadziei
    Anna Murawska
    125-142
    PDF
  • Kultura wykluczenia i zapobieganie jej przez edukację i wychowanie w świetle nauczania papieża Franciszka
    Paweł Maciaszek
    143-164
    PDF
  • Podejście kategorialne w pedagogice specjalnej i psychologii klinicznej
    Renata Zubrzycka, Anna Wojnarska
    165-184
    PDF

Recenzje

  • Wizja człowieka w publikacjach Stanisława Podoleńskiego SJ
    Stanisław Cieślak SJ
    187-191
    PDF

Wyszukiwanie

Wyszukiwanie

Przeglądaj

  • Indeks autorów
  • Lista archiwalnych numerów

Użytkownik

Użytkownik

Aktualny numer

  • Logo Atom
  • Logo RSS2
  • Logo RSS1

Informacje

  • dla czytelników
  • dla autorów
  • dla bibliotekarzy

Newsletter

Zapisz się Wypisz się

Język / Language

  • English
  • Język Polski
W górę

Akademicka Platforma Czasopism

Najlepsze czasopisma naukowe i akademickie w jednym miejscu

apcz.umk.pl

Partnerzy platformy czasopism

  • Akademia Ignatianum w Krakowie
  • Akademickie Towarzystwo Andragogiczne
  • Fundacja Copernicus na rzecz Rozwoju Badań Naukowych
  • Instytut Historii im. Tadeusza Manteuffla Polskiej Akademii Nauk
  • Instytut Kultur Śródziemnomorskich i Orientalnych PAN
  • Instytut Tomistyczny
  • Karmelitański Instytut Duchowości w Krakowie
  • Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego
  • Państwowa Akademia Nauk Stosowanych w Krośnie
  • Państwowa Akademia Nauk Stosowanych we Włocławku
  • Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Stanisława Pigonia w Krośnie
  • Polska Fundacja Przemysłu Kosmicznego
  • Polskie Towarzystwo Ekonomiczne
  • Polskie Towarzystwo Ludoznawcze
  • Towarzystwo Miłośników Torunia
  • Towarzystwo Naukowe w Toruniu
  • Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
  • Uniwersytet Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie
  • Uniwersytet Mikołaja Kopernika
  • Uniwersytet w Białymstoku
  • Uniwersytet Warszawski
  • Wojewódzka Biblioteka Publiczna - Książnica Kopernikańska
  • Wyższe Seminarium Duchowne w Pelplinie / Wydawnictwo Diecezjalne „Bernardinum" w Pelplinie

© 2021- Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu Deklaracja dostępności Sklep wydawnictwa