Przejdź do sekcji głównej Przejdź do głównego menu Przejdź do stopki
  • Zarejestruj
  • Zaloguj
  • Język
    • English
    • Język Polski
  • Menu
  • Strona domowa
  • Aktualny numer
  • Archiwum
  • Ogłoszenia
  • O czasopiśmie
    • O czasopiśmie
    • Przesyłanie tekstów
    • Zespół redakcyjny
    • Polityka prywatności
    • Kontakt
  • Zarejestruj
  • Zaloguj
  • Język:
  • English
  • Język Polski

Studia Paedagogica Ignatiana

Szukaj
  • Strona domowa
  • /
  • Szukaj
  1. Strona domowa /
  2. Szukaj

Szukaj

Filtry zaawansowane
Od
Do

Wyniki wyszukiwania

Znaleziono 25 elementów.
  • Współpraca: nauczyciel – uczeń – rodzic. Wymiary relacji wychowawczej i edukacyjnej
    Małgorzata Dubis
    149-175
    2019-06-13
  • Wolność i odpowiedzialność w codziennym życiu ucznia
    Renata Królikiewicz
    37-50
    2020-03-30
  • Specyfika współpracy szkoły z rodzicami dzieci na pierwszym etapie edukacyjnym: szanse – trudności – potrzeby
    Marta Buk-Cegiełka
    37-50
    2019-06-13
  • Uczeń ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi w łotewskich instytucjach edukacyjnych w teorii i praktyce
    Marite Rozenfelde
    163-175
    2016-12-27
  • Bezpieczeństwo w szkole w opinii uczniów i rodziców – komunikat z badań
    Edyta Laurman-Jarząbek, Eliza Mazur, Monika Szpringer
    207-240
    2015-06-03
  • Oddziaływanie autorytetu w procesie samowychowania
    Ewa Miśkowiec
    249-260
    2018-03-25
  • Słowo w transakcyjnym podejściu do wychowania poprzez baśnie. Wybrane aspekty
    Maria Szymańska
    35-56
    2017-11-10
  • Rozwój fizyczny młodzieży oraz jej związek z równowagą społeczną i emocjonalną
    Svetlana Usca
    151-162
    2016-12-27
  • Mistrz i uczeń – rozmowy o analizie transakcyjnej Jarosław Jagieła, Adrianna Sarnat-Ciastko, Dlaczego analiza transakcyjna? Rozmowa o zastosowaniu analizy transakcyjnej w pracy nauczyciela i wychowawcy, Wydawnictwo im. Stanisława Podobińskiego Akademii
    Aleksandra Gbyl
    195-197
    2017-09-29
  • Szkoła przestrzenią wdrażania ucznia do samowychowania
    Ewa Miśkowiec
    73-86
    2019-06-13
  • Płynna tożsamość czy tożsamości wielorakie młodzieży?
    Joanna Juszczyk-Rygałło
    119-137
    2016-12-27
  • Stosunek nauczycieli do edukacji uczniów zdolnych
    Teresa Giza
    135-155
    2020-12-09
  • Idee pedeutologiczne w szkole lwowsko-warszawskiej Władysława Szulakiewicz, O uczących i uczonych: szkice z pedeutologii historycznej, Wydawnictwo Naukowe UMK, Toruń 2014, ss. 276.
    Joanna Falkowska
    299-308
    2016-11-04
  • Nauczyciel wobec otwartości uczniów w przestrzeni edukacyjnej
    Małgorzata Agnieszka Samujło, Teresa Sokołowska-Dzioba
    119-137
    2017-09-29
  • Psychologiczne i społeczne uwarunkowania osiągnięć osób zdolnych – analiza i wskazówki dla nauczycieli i rodziców pracujących z osobami zdolnymi
    Aneta Kamińska
    101-118
    2017-09-29
  • Platon i Arystoteles. Relacja mistrz – uczeń we wczesnej Akademii
    Przemysław Zbigniew Paczkowski
    17-33
    2021-11-29
  • Wychowanie przez konflikt. O roli konfliktów w rozwoju osobowości ucznia
    Katarzyna Wajszczyk
    145-167
    2017-06-30
  • Odporność jako cecha leżąca u podstaw założenia Stowarzyszenia Byłych Uczniów Szkół Katolickich
    Sergio RODRIGUEZ LOPEZ-ROS
    93-123
    2024-03-27
  • Znaczenie nauczycielskich słów w rozwijaniu poczucia własnej wartości uczniów. Oceny opisowe zachowania uczniów w edukacji wczesnoszkolnej
    Julia Karapuda
    109-128
    2024-12-23
  • Relacja nauczyciel–rodzic w realizacji działań pomocowych
    Barbara Skałbania
    117-128
    2022-12-15
  • Wyzwania edukacyjnej codzienności wobec budowania sensu życia osób starszych w Polsce i Kanadzie Norbert G. Pikuła, Poczucie sensu życia osób starszych. Inspiracje do edukacji w starości, wydanie 3, Oficyna Wydawnicza „Impuls”, Kraków 2016, ss. 218
    Anna K. Duda
    191-193
    2017-09-29
  • Funkcje witryn internetowych spółdzielni uczniowskich w szkołach ponadpodstawowych
    Aleksandra Joanna Prus
    133-154
    2021-11-19
  • Nauczyciel według św. Augustyna
    Dorota Anna Kowalewska
    35-52
    2021-11-19
  • Integracja podmiotów edukacji w perspektywie aksjologicznej jako priorytetowe zadanie szkoły
    Krystyna Chałas
    19-36
    2019-06-13
  • Relacje uczniów z rówieśnikami i z nauczycielami w kontekście używania substancji psychoaktywnych
    Monika Zięciak
    57-78
    2025-03-26
1 - 25 z 25 elementów
W górę

Akademicka Platforma Czasopism

Najlepsze czasopisma naukowe i akademickie w jednym miejscu

apcz.umk.pl

Partnerzy platformy czasopism

  • Akademia Ignatianum w Krakowie
  • Akademickie Towarzystwo Andragogiczne
  • Fundacja Copernicus na rzecz Rozwoju Badań Naukowych
  • Instytut Historii im. Tadeusza Manteuffla Polskiej Akademii Nauk
  • Instytut Kultur Śródziemnomorskich i Orientalnych PAN
  • Instytut Tomistyczny
  • Karmelitański Instytut Duchowości w Krakowie
  • Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego
  • Państwowa Akademia Nauk Stosowanych w Krośnie
  • Państwowa Akademia Nauk Stosowanych we Włocławku
  • Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Stanisława Pigonia w Krośnie
  • Polska Fundacja Przemysłu Kosmicznego
  • Polskie Towarzystwo Ekonomiczne
  • Polskie Towarzystwo Ludoznawcze
  • Towarzystwo Miłośników Torunia
  • Towarzystwo Naukowe w Toruniu
  • Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
  • Uniwersytet Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie
  • Uniwersytet Mikołaja Kopernika
  • Uniwersytet w Białymstoku
  • Uniwersytet Warszawski
  • Wojewódzka Biblioteka Publiczna - Książnica Kopernikańska
  • Wyższe Seminarium Duchowne w Pelplinie / Wydawnictwo Diecezjalne „Bernardinum" w Pelplinie

© 2021- Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu Deklaracja dostępności Sklep wydawnictwa