Przejdź do sekcji głównej Przejdź do głównego menu Przejdź do stopki
  • Zarejestruj
  • Zaloguj
  • Język
    • English
    • Język Polski
  • Menu
  • Strona domowa
  • Aktualny numer
  • Archiwum
  • Ogłoszenia
  • O czasopiśmie
    • O czasopiśmie
    • Przesyłanie tekstów
    • Zespół redakcyjny
    • Polityka prywatności
    • Kontakt
  • Zarejestruj
  • Zaloguj
  • Język:
  • English
  • Język Polski

Studia Paedagogica Ignatiana

Szukaj
  • Strona domowa
  • /
  • Szukaj
  1. Strona domowa /
  2. Szukaj

Szukaj

Filtry zaawansowane
Od
Do

Wyniki wyszukiwania

Znaleziono 27 elementów.
  • Rodzina polska w XIX wieku jako środowisko wychowawcze i jej funkcja edukacyjna
    Krzysztof Jakubiak, Monika Nawrot-Borowska
    15-46
    2016-11-04
  • Specyfika współpracy szkoły z rodzicami dzieci na pierwszym etapie edukacyjnym: szanse – trudności – potrzeby
    Marta Buk-Cegiełka
    37-50
    2019-06-13
  • Teoretyczne i praktyczne aspekty współpracy nauczycieli wczesnej edukacji dziecka ze środowiskiem rodzinnym
    Irena Pulak, Martyna Szczotka, Katarzyna Szewczuk
    157-175
    2018-08-10
  • Rodzice wobec wychowania seksualnego młodzieży. Raport z badań
    Ewa Rojewska
    161-188
    2019-08-31
  • „E-wsparcie” dla rodziców w edukacji domowej dzieci
    Urszula Bartnikowska, Joanna Maria Garbula
    31-46
    2017-09-29
  • Rola rodziny w procesie wychowania do czasu wolnego, rekreacji i turystyki
    Marcin Warchoła
    119-142
    2019-08-31
  • Działania „Młodego Kolpinga” alternatywą dla współczesnego kryzysu młodego pokolenia
    Wioletta Kosowska -Maca
    95-117
    2016-12-27
  • Zagospodarowanie czasu młodzieży w kontekście środowiska rodzinnego i szkolnego
    Małgorzata Agnieszka Samujło, Teresa Sokołowska-Dzioba
    145-160
    2019-08-31
  • Edukacja między utopią a nieutopijnym światem. Garść refleksji w nawiązaniu do koncepcji trójjedni: rodzina – szkoła – instytucje społeczne
    Tadeusz Lewowicki
    19-34
    2019-08-31
  • Wzmacnianie rezyliencji poprzez bajki. Dziewczyna bez rąk braci Grimm
    Marcin Kaźmierczak
    15-34
    2017-11-10
  • Nauczyciel wobec współczesnych zjawisk stresogennych w miejscu pracy – wielowymiarowość konsekwencji i przyczyn
    Anna Malisz
    87-97
    2019-06-13
  • Młodzież zagrożona wykluczeniem w wolontariacie hospicyjnym
    Piotr Krakowiak
    161-180
    2015-06-03
  • Wanda Bobrowska-Nowak (1925–2003) – badaczka polskiego dziedzictwa pedagogicznego i psychologicznego
    Danuta Kocurek
    77-91
    2022-06-28
  • Ks. prof. Józef Stala (1966–2025) – droga naukowa i działalność organizacyjna w służbie katechezy i edukacji rodzinnej
    Marek Kluz
    147-160
    2025-06-27
  • Aksjologiczne konteksty współpracy środowisk edukacyjnych w Polsce
    Ewa Pasterniak-Kobyłecka
    85-97
    2019-01-14
  • Edukacja domowa szansą na rozwój metauczenia się. Biograficzna perspektywa mamy-edukatorki
    Danuta Kądziołka
    47-68
    2024-12-23
  • Kampania profilaktyczno-edukacyjna jako forma profilaktyki uniwersalnej. Na przykładzie ogólnopolskiej kampanii „Bądźmy poszukiwaczami autorytetu”
    Karolina Wanda Kmiecik-Jusięga
    59-78
    2019-12-07
  • Aktywność turystyczna podkarpackiej młodzieży jako źródło wspomagania jej rozwoju osobowego
    Marcin Warchoła
    199-223
    2017-06-30
  • Determinanty readaptacji społecznej w narracjach byłych skazanych z Centrum Integracji „Pro Domo” w Krakowie
    Krzysztof Biel
    159-174
    2018-06-07
  • Pedagogiczne implikacje antropologii teologicznej
    Mateusz Melchior Mazurek
    19-36
    2020-03-30
  • Dlaczego rodzice mają przewodzić w rodzinie? Jesper Juul, Rodzic jako przywódca stada. Pełne miłości przywództwo w rodzinie, przeł. Dariusz Syska, Wydawnictwo MiND, Podkowa Leśna 2017, ss. 157
    Marek Łątkowski
    179-182
    2018-08-10
  • Wprowadzenie
    Krzysztof Biel
    13-15
    2025-03-26
  • Respektowanie potencjału rozwojowego uczniów i refleksja nad własnym doświadczeniem – bycie nauczycielem i wychowawcą według Stanisława Dunina-Borkowskiego (1864–1934)
    Jerzy Eugeniusz Kochanowicz
    39-53
    2024-06-24
  • Poczucie satysfakcji życiowej wśród studentów uczelni rzeszowskich
    Zbigniew Chodkowski
    155-175
    2021-11-19
  • Podejście kategorialne w pedagogice specjalnej i psychologii klinicznej
    Renata Zubrzycka, Anna Wojnarska
    165-184
    2025-03-26
1 - 25 z 27 elementów 1 2 > >> 
W górę

Akademicka Platforma Czasopism

Najlepsze czasopisma naukowe i akademickie w jednym miejscu

apcz.umk.pl

Partnerzy platformy czasopism

  • Akademia Ignatianum w Krakowie
  • Akademickie Towarzystwo Andragogiczne
  • Fundacja Copernicus na rzecz Rozwoju Badań Naukowych
  • Instytut Historii im. Tadeusza Manteuffla Polskiej Akademii Nauk
  • Instytut Kultur Śródziemnomorskich i Orientalnych PAN
  • Instytut Tomistyczny
  • Karmelitański Instytut Duchowości w Krakowie
  • Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego
  • Państwowa Akademia Nauk Stosowanych w Krośnie
  • Państwowa Akademia Nauk Stosowanych we Włocławku
  • Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Stanisława Pigonia w Krośnie
  • Polska Fundacja Przemysłu Kosmicznego
  • Polskie Towarzystwo Ekonomiczne
  • Polskie Towarzystwo Ludoznawcze
  • Towarzystwo Miłośników Torunia
  • Towarzystwo Naukowe w Toruniu
  • Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
  • Uniwersytet Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie
  • Uniwersytet Mikołaja Kopernika
  • Uniwersytet w Białymstoku
  • Uniwersytet Warszawski
  • Wojewódzka Biblioteka Publiczna - Książnica Kopernikańska
  • Wyższe Seminarium Duchowne w Pelplinie / Wydawnictwo Diecezjalne „Bernardinum" w Pelplinie

© 2021- Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu Deklaracja dostępności Sklep wydawnictwa