Przejdź do sekcji głównej
Przejdź do głównego menu
Przejdź do stopki
Wpisz frazę
Szukaj
Zarejestruj
Zaloguj
Język
Deutsch
English
Język Polski
Menu
Strona domowa
Aktualny numer
Archiwum
Ogłoszenia
O czasopiśmie
O czasopiśmie
Przesyłanie tekstów
Zespół redakcyjny
Rada Naukowa
Recenzenci
Zasady etyki publikacyjnej
Informacja o niepobieraniu opłat
Polityka archiwizacji cyfrowej czasopisma
Polityka prywatności
Kontakt
Zarejestruj
Zaloguj
Język:
Deutsch
English
Język Polski
Rocznik Andragogiczny
Szukaj
Strona domowa
/
Szukaj
Strona domowa
/
Szukaj
Szukaj
Wyszukaj w artykułach
Filtry zaawansowane
Od
Rok
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
2025
Miesiąc
stycznia
lutego
marca
kwietnia
maja
czerwca
lipca
sierpnia
września
października
listopada
grudnia
Dzień
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
Do
Rok
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
2025
Miesiąc
stycznia
lutego
marca
kwietnia
maja
czerwca
lipca
sierpnia
września
października
listopada
grudnia
Dzień
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
Według autora
Szukaj
Wyniki wyszukiwania
Znaleziono 107 elementów.
Zmiana i uczenie się w perspektywie edukacji dorosłych. Przykład projektu Lives in changing „Butterfly”
Elżbieta Dubas
459-480
2015-06-19
Cztery ćwiartki biograficznego uczenia się
Hanna Solarczyk-Szwec
119-134
2016-04-30
Elderly learners in combined-age learning groups picking up on new professional skills
Tiina Tambaum
297-314
2015-06-19
Polskie tradycje instytucji edukacji dorosłych w kontekście uczenia się całożyciowego
Agnieszka Stopińska-Pająk
289-300
2016-04-30
Miejsce międzypokoleniowego uczenia się w procesie hominizacji
Katarzyna Jarosz
163-180
2016-04-30
Zastosowanie krajowej ramy kwalifikacji do rozwijania umiejętności podstawowych przez dorosłych w Irlandii
Maryla Koss-Goryszewska, Sylwia Walicka
107-121
2021-02-10
Fenomen długowieczności i starzenia się z perspektywy auto/biograficznej
Małgorzata Malec Rawiński
283-296
2015-06-19
Odnowiona pamięć o Andrzeju Niesiołowskim i jego twórczości naukowej w obszarze teorii kształcenia dorosłych
Tadeusz Aleksander
313-324
2016-04-30
Empowerment in the Lifelong Learning Perspective. Example from the “ICT Guides” Project
Renata Góralska, Joanna Leek
269-283
2018-04-19
Kultury uczenia się: kilka refleksji w kontekście uczenia się przez całe życie
Ewa Przybylska
119-132
2015-06-19
Examining Adult Learning Through the Lens of Culture: A U.S. Perspective
Susan Yelich Biniecki, Haijun Kang
133-142
2015-06-19
Bycie rodzicem jako uczące doświadczenie. Perspektywa andragogiczna
Alicja Jurgiel-Aleksander
75-86
2018-04-16
Uczenie się w perspektywie biograficzności. Perspektywa andragogiczna
Joanna Golonka-Legut
101-118
2016-04-30
Uczenie się w perspektywie biograficzności. Perspektywa andragogiczna
Joanna Anna Golonka-Legut
331-350
2024-02-26
Koncepcja „dobrego rodzicielstwa” jako przejaw biograficznego uczenia się dorosłego dziecka alkoholika. W stronę interpretacji andragogicznej
Paweł Seroka
33-56
2021-02-10
Model kształcenia przez całe życie w budowaniu potencjału rozwojowego uczelni
Monika Kłos, Małgorzata Burzyńska
481-486
2015-06-19
„Szansa – nowe możliwości dla dorosłych”. Założenia i realizacja projektu w obszarze rozwijania umiejętności podstawowych
Sylwia Walicka, Karolina Rożalska, Jadwiga Fila, Agnieszka Rybińska
193-210
2021-02-10
Mężczyźni uczestniczący w czarnych protestach w Polsce. Ujęcie andragogiczne
Przemysław Szczygieł
33-50
2020-03-16
Implementacja koncepcji edukacji ustawicznej w polskim prawie o szkolnictwie wyższym przed rokiem 1989. Zarys problematyki
Danuta Apanel, Tomasz Maliszewski
301-312
2016-04-30
Lokalny ośrodek wiedzy i edukacji – centrum inicjowania i koordynowania edukacji dorosłych w społecznościach lokalnych
Emilia Mazurek
199-212
2020-03-16
„Nauka i uczenie się zawsze traktowane były przeze mnie priorytetowo…” – osobiste refleksje we wspomnieniach Profesor Alicji Kargulowej
Edyta Zierkiewicz
21-39
2017-06-19
Kultury uczenia się: kilka refleksji w kontekście uczenia się przez całe życie
Ewa Małgorzata Przybylska
229-244
2024-02-26
Koncepcja walidacji efektów uczenia się: obszary pedagogicznych redukcji i ich (nie)zamierzonych skutków
Grażyna Szyling
169-198
2017-06-19
Strategie edukacyjne dorosłych (na przykładzie studentów studiów niestacjonarnych Wydziału Pedagogicznego UW)
Ewa Skibińska
271-282
2024-02-26
Jaka edukacja i dla kogo? Biografie edukacyjne dorosłych i ich społeczny wymiar
Alicja Jurgiel - Aleksander
351-376
2024-02-26
1 - 25 z 107 elementów
1
2
3
4
5
>
>>